Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb op het moment eigenlijk helemaal geen zin in zoenen en verliefdheid, hoewel de lentekriebels nu wel de kop op steken. ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Middlefinger1 schreef op 12-04-2005 @ 15:01 :
hoe lang ben je al single Sinds halverwege februari. wat vind je ervan Het bevalt best wel, ik heb nooit lang verkering en vind dat fijn, ik ben zelfs liever vrijgezel dan verkering. Of het moet een speciaal iemand zijn. ben je eenzaam Nee. zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Als ik de kans krijg, sinds ik vrijgezel ben nog niet gebeurd. wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone Ik zit nu weer actief achter iemand aan, dus ja. Iemand anders die vrijgezel zijn altijd beter is bevallen dan verkering hebben?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb al ruim n jaar geen relatie(na ruim n jaar serieus samen geweest te zijn met iemand) en ik voel me er goed bij, zolang ik niet verliefd ben kan ik toch niet met iemand samen zijn en mijn leven is absoluut niet saai en ik ben ook niet eenzaam. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Soms ben ik wel eenzaam ja ![]() ![]() En het hangt ervan af wat je met 'zomaar' bedoelt.. 'k Heb nog nooit gezoend met mensen die ik echt niet ken, al wel met mensen die ik goed ken maar waar ik dus geen relatie mee heb. En one night stands, nope (nog niet? ![]() Enerzijds wil ik wel een vriend maar anderzijds is single zijn op het moment perfect! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben sinds oktober ofzo single, na een relatie van 15 maanden. Aan de ene kant merk ik wel dat ik nu een stuk gelukkiger ben dan toen ik een relatie had, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik ervanaf ben, maar ik zou wel graag weer een leuke relatie hebben. Ben niet echt actief op zoek ofzo, maar zou er geen bezwaar tegen hebben als het gebeurde ![]() Eenzaam ben ik niet, behalve als ik 's avonds alleen in bed lig ![]() Zoen eigenlijk niet zomaar met mensen, nee, maar dat kan er ook aan liggen dat ik niet vaak echt de kans krijg en nog wel enigszins kieskeurig ben ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als je duidelijk bent niet hoor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Single Topic Verwijderd | 131 | 12-04-2005 13:30 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
het grote single topic StijnSpoortNiet | 145 | 22-05-2003 18:40 | |
Games |
Het Grote Battlefield1942 Topic NightmareZ | 3 | 27-08-2002 14:40 |