Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 14:01
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Singles: gather yourselves here!!

misschien kunnen hier de singles van scholieren.com eens praten over hun ervaringen als single, want zelf ben ik al een hele tijd single en ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen!

dus bijvoorbeeld
hoe lang ben je al single
wat vind je ervan
ben je eenzaam
zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands
wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone
dit moest van loon, dank je voor je bijdrage

uhm... omdat ze me op dit moment waarschijnlijk teveel tijd kosten
Oud 12-04-2005, 14:04
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hmm nee ben niet single dus ik kan er niet over mee praten
Oud 12-04-2005, 14:08
Verwijderd

Hoe lang al single: sinds 14 maart 2004
Wat vind ik er van: wisselend. Op zich niet heel erg, maar verlang wel weer naar de aspecten van een relatie.
Ik vind mezelf niet echt eenzaam. Natuurlijk voel ik me soms alleen enzo, maar eenzaam? Nee, niet echt.
Ik zoen wel eens met jongens Tot en met december had ik af en toe zelfs nog seks met mijn ex.
Heb ook een soort van seksrelatie gehad heel kort, maar ben sinds februari/maart ongeveer pas echt over mijn ex heen. Daarvoor kon ik gevoelsmatig ook geen nieuwe relatie aan.
Nu zou ik dus wel weer een relatie willen, maarja, laat de goede man zich maar eens vertonen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:12
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-04-2005 @ 15:08 :

Hoe lang al single: sinds 14 maart 2004
Wat vind ik er van: wisselend. Op zich niet heel erg, maar verlang wel weer naar de aspecten van een relatie.
Ik vind mezelf niet echt eenzaam. Natuurlijk voel ik me soms alleen enzo, maar eenzaam? Nee, niet echt.
Ik zoen wel eens met jongens Tot en met december had ik af en toe zelfs nog seks met mijn ex.
Heb ook een soort van seksrelatie gehad heel kort, maar ben sinds februari/maart ongeveer pas echt over mijn ex heen. Daarvoor kon ik gevoelsmatig ook geen nieuwe relatie aan.
Nu zou ik dus wel weer een relatie willen, maarja, laat de goede man zich maar eens vertonen
*vertoont*
Oud 12-04-2005, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 12-04-2005 @ 15:12 :
*vertoont*
Het is hier geen onzin
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:17
sgaapje
sgaapje is offline
Ben nu 6 daagjes single, na een relatie van bijna 2 jaar. Weet nog niet helemaal wat ik ervan moet denken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:42
Muchacha
Muchacha is offline
Hoe lang ben je al single?
Sinds 17 juni 2004, heb nog een leuke zomer gehad met mijn ex, waarin ik me niet singel voelde, maar dan in september een leuke jongen leren kennen en moeten breken met mijn ex, volledig, en sindsdien voel ik me echt single!

Wat vind je ervan?
Het bevalt me langs de ene kant wel. Ik wil nu ff geen relatie omdat ik wat tijd in te halen heb, maar langs de andere kant mis ik de liefde (en de seks) wel. Gewoon, het "vriendje hebben" zeg maar.

Ben je eenzaam?
Mja, hetzelfde als hierboven. Ik geniet van mijn tijd alleen, maar ik zou soms wel graag iemand hebben om tegen te kruipen ofzo. Ik mis vooral het lichamelijke denk ik. En het verliefd zijn.

Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands?
Yeps, heb een tijdje geleden enkele malen seks gehad met een jongen, gewoon voor de seks. Voor de rest lijkt zoenen voor een avond me wat flauw, dat is meer voor als je jonger bent En een jongen mee naar huis nemen, kan ik niet, ik woon nog thuis. Maar moest er iemand zijn die ik ken (dus geen onbekende ) en die ik aantrekkelijk zou vinden, mja, dan zou het wel opnieuw kunnen gebeuren ja.

Wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone?
Zoals hierboven al vermeld, op het moment ben ik gelukkig alone. Ik ga binnenkort op kot, en dan wordt het helemaal een leuke singleperiode
En als de tijd er rijp voor is, komt de juiste jongen wel langs
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:49
shibby almighty
shibby almighty is offline
precieze datum, geen idee
volgens mij ergens rond eind november 2004 alweer.
Daarna tot februarie nog regelmatig met me ex gekust maar sindsdien is het definitief over

Het bevalt me opzich niet (meer) slecht ofzo natuurlijk is een relatie wel leuk maar al het gezeik dat daarbij komt kijke zoek ik nu ook ef nie. Maar als ik een leuk meisje tegenkom zal ik het niet tegen houden

nee voel me niet eenzaam ga gewoon altijd dingen doen met mijn vrienden en daarmee bier drinke enzo

eerst zoende ik wel regelmatig zomaar met iemand maar de laatste maand ook niet meer echt geen zin meer in of zie het nut er niet echt van ofzo

als ik een leuk meisje tegenkom dan natuurlijk wel maar ben niet echt opzoek ofzo
Oud 12-04-2005, 14:53
WolterB
WolterB is offline
Sinds 16 oktober 2004 ben ik single
Soms is het wel lekker, soms weer niet, dat is wel logisch
Maar over het algemeen kanik er wel goed mee leven, al mis je soms wel een beetje dingen die je niet hebt.
Gelukkig heb ik een paar schatten van vrienden die ontiegelijk veel goedmaken
Zoenen met andere mensen doe ik niet snel, dr moet iig wel gevoel bijzitten en niet zomaar even snel zijn
Oud 12-04-2005, 14:54
Silvie
Silvie is offline
Hoe lang ben je al single:
Sinds 26 januari 2004, maar eigenlijk stelde dat niets voor (was 1 dagje) dus ik denk toch wel eigenlijk serieus single sinds eind oktober 2003.

Wat vind je ervan:
Verschillend, de ene keer vind ik het heerlijk om lekker vrijgezel te zijn en de andere keer mis ik het toch wel eens om een knuffel te krijgen.

Ben je eenzaam:
Soms, maar meestal valt dat wel mee.

Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands:
Ik heb wel gewoon een paar keer gezoend met mensen. Aan one night stands doe ik niet.

Wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone:
Op dit moment ben ik gelukkig in me uppie, maar soms mis ik het wel om een vriendje te hebben met momenten. Om gewoon iemand te hebben waar ik leuke dingen mee kan doen, tegen kan praten en mee kan knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik háát het woord 'single'. Het klinkt zo vrolijk, té vrolijk. Niet voor niets gaat het vaak gepaard met het voorvoegsel 'happy'. "Ja, ik ben een happy single, hoor!"

Ik ben gewoon vrijgezel.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-04-2005 @ 15:55 :
Ik háát het woord 'single'. Het klinkt zo vrolijk, té vrolijk. Niet voor niets gaat het vaak gepaard met het voorvoegsel 'happy'. "Ja, ik ben een happy single, hoor!"

Ik ben gewoon vrijgezel.
Mag ook Dan lees je voor single gewoon vrijgezel
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:07
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben een maand ongeveer single. Maar de laatste relatie duurde helaas niet zo lang.
Ik heb liever een leuke vriend eigenlijk, maar het wil maar niet lukken Ik ben niet eenzaam, ik heb wel vriendinnen
Ik zoen wel is met jongens, maar dat blijkt dan meestal niet echt wat te zijn voor vast. Ik wil natuurlijk wel weer een vriendje, maar ben nu wel gelukkig. Maar met een goed vriendje natuulk nog meer

tadaa, je vragen beantwoord
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 12-04-2005 @ 15:01 :

dus bijvoorbeeld
wat vind je ervan
ben je eenzaam
dit moest van loon, dank je voor je bijdrage

uhm... omdat ze me op dit moment waarschijnlijk teveel tijd kosten
Ik ben een maand of 2 single en op dit moment bevalt het prima. Ik heb meer tijd om te werken, weekenden zijn helemaal vrij en ik kan wat andere dingen oppakken. De eenzaamheid valt ook reuze mee, gewoon bezig blijven.
Ik heb op het moment eigenlijk helemaal geen zin in zoenen en verliefdheid, hoewel de lentekriebels nu wel de kop op steken. Zomaar zoenen met mensen is niets voor mij dus one night stands zullen er ook niet komen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 15:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben vrijgezel sinds half oktober en ik vind het niet erg, wel prettig eigenlijk. Maar ik heb het zelf uitgemaakt, dus dan moet ik het voor mijn gevoel ook wel goed vinden, toch? Anders had ik het maar niet uit moeten maken Maar ik hoef dus niet echt een relatie, teveel gedoe.

Eenzaam... Ach, ik denk dat ik net zo eenzaam zou zijn als ik wel een relatie zou hebben, ik ben zo af en toe gewoon een eenzaam persoon. Maar meestal valt het wel mee. En aan zomaar met iemand seksen of zoenen doe ik echt niet, dat vind ik ook echt een walgelijk idee.

Wel een leuk topic
Oud 12-04-2005, 16:01
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
[QUOTE]Middlefinger1 schreef op 12-04-2005 @ 15:01 :

Sinds halverwege februari.

wat vind je ervan
Het bevalt best wel, ik heb nooit lang verkering en vind dat fijn, ik ben zelfs liever vrijgezel dan verkering. Of het moet een speciaal iemand zijn.

ben je eenzaam
Nee.
Als ik de kans krijg, sinds ik vrijgezel ben nog niet gebeurd.

wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone
Ik zit nu weer actief achter iemand aan, dus ja.

Iemand anders die vrijgezel zijn altijd beter is bevallen dan verkering hebben?
Oud 12-04-2005, 16:02
Drez
Drez is offline
Sinds 14 november 2004 (net opgezocht, ik hou het al lang niet meer bij).

Wat vind je ervan?
Ik vind het wel leuk, het was voor mij heel erg wennen, maar nu is het wel lekker rustig meestal. Maar ik mis het ´vriendje hebben´ ook wel hoor, vooral zoals nu, met mooi weer enzo en je overal van die lieve stelletjes samen ziet.

Ben je eenzaam?
Ach, niet echt eenzaam, gelukkig heb ik ook nog vrienden.

Zoenen wel, one night stands niet, maar het is niet dat ik daar principieel op tegen ben ofzo.

Ik vind het wel okee zo, ik hoef niet per sé een vriend, maar als ik iemand tegen kom is dat natuurlijk ook prima!
Oud 12-04-2005, 16:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
hoe lang ben je al single vrijgezel?
Sinds 6 september 2004. Maar dat was slechts een korte, ppervlakkige 'verkering' ('relatie' kun je het niet noemen) van een maandje, waarvan zij ook nog eens twee weken op vakantie was met haar ouders. Zo gezien zou je ook kunnen zeggen dat ik al m'n hele leven vrijgezel ben.

wat vind je ervan?
In één woord: zwaar klote (oh nee, dat waren er twee).

ben je eenzaam?
Bén ik eenzaam? Ik voél me wel vaak eenzaam. Dat komt ook doordat ik m'n vrienden veel minder vaak zie, sinds ik van de middelbare school af ben. Zij zitten daar nu nog.

zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands?
Nee, dat vind ik kansloos.

wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone?
Nee, ik ben niet gelukkig alleen, maar ik wil ook niet graag een vriend. Doe maar een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:06
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Phoe, 4 jaar ofzo

Wat vind je ervan?
Goed hoef geen leuke meid te laten gaan ... maar het wordt meestal niets

Ben je eenzaam?
nee, maar af en toe knuffelen

Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands? uhm ja en ja

ik ben wel gelukkig, tot nu toe hebben die vriendinnetjes me toch alleen maar ongelukkig gemaakt
Oud 12-04-2005, 16:13
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Hoe lang ben je al single:
Officieel sinds 3 weken, daarvoor had ik een relatie van 2 maanden maar dat stelde eigenlijk niet zoveel voor. Voor mijn gevoel ben ik single sinds het uit is met de jongen waar ik 2 jaar mee heb gehad en dat is vandaag precies 7 maanden geleden.

Wat vind je ervan:
In het begin zwaar klote, maar nu bevalt het me echt prima! Eigenlijk wil ik het liefst nog minstens een jaar vrijgezel blijven, maar dat denk dat dat nog wel eens moeilijk kan worden (als ik een leuk iemand tegenkom!). Toen ik dat vriendje had van 2 maanden wilde ik eigenlijk ook liever nog vrijgezel zijn, dus ik denk dat het ook gewoon te snel kwam na mijn lange relatie.

Ben je eenzaam:
Nee ik ben niet eenzaam, zoals ik al zei bevalt het me prima. Het benauwde me nogal om elke dag te móeten bellen, om elk weekend af te moeten spreken enz. Dat wordt dan toch min of meer verwacht. Soms mis ik wel eens dingetjes, vooral als ik terugdenk aan mijn lange relatie besef ik dat we wel iets heel moois hadden. Maar dan denk ik dat pakt ook niemand me meer af.

Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands: Ja ik zoen wel eens zomaar met een jongen (nog niet gedaan sinds mijn laatste vriendje, maar dat komt meer omdat ik daarna nog niet echt veel ben wezen stappen ) en ik heb ook wel eens one night stands gehad.

Wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone:
Ik ben op dit moment dus helemaal gelukkig en heb een nieuwe vriend voorlopig niet in de planning staan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:14
Sennah
Sennah is offline
Vrijgezel sinds 16 september 2003 (vind ik), ik heb daarna nog wel een paar weekenden achter elkaar met dezelfde jongen gezoend en gekleft, maar dat was geen echte relatie, nog een paar keer sex gehad met m'n ex en een soort van sexrelatie (geen regelmaat, maar net hoe het uitkwam), maar ik kan nog altijd doen wat ik wil en dat bevalt me prima! Ik ben absoluut niet alleen en sta zeker wel open voor een serieuze relatie, maar dan moet natuurlijke wel eerst de juiste jongen voorbij komen. Zolang dat niet gebeurt geniet ik nog wel van de huidige situatie.
Oud 12-04-2005, 16:23
Verwijderd
hoe lang ben je al single: Vanaf oktober 2003
wat vind je ervan: Ik vermaak me wel eerlijk gezegd maar achteraf lijkt me een relatie toch wel leuk. Is maar eens goed verliefd worden.
ben je eenzaam: nee
zoen je wel eens zomaar met mensen: zomaar? meisjes moeten wel aantrekkelijk zijn
One night stands: uhmmm het is niet echt een ONS als je iemand al kent...
wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone: Nee een vriendin

Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 16:34
Jolt
Jolt is offline
Hoelang: een tijdje
Moeite: nee, aangezien ik toch binnekort naar de buurt van Adam ga, dus waarom hier dan hier met iemand gaan binden, lijkt me wel leuk daar niet van .
Kussen/one night stands: ach als hun willen why not
wil graag iemand: lijkt me wel leuk, maar niet zo van ik moet, ik moet.
Liever iemand die bij me past dan een of andere malloot.
Oud 12-04-2005, 16:50
freakinaround
freakinaround is offline
Hoe lang single: sinds..30 januari.
Doe niet aan one-night-stands. Wel gewoon xtje zoenen met iemand maar is nog niet voorgekomen.
Voel me best wel eenzaam jah en ben wel weer op zoek naar een relatie..
Oud 12-04-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 12-04-2005 @ 15:04 :
Dus toen dacht je: ik post toch maar even iets omdat ik me niet stil kan houden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 17:01
Tox
Tox is offline
hoe lang ben je al single: sinds feb. 2005
wat vind je ervan: ahh wel oke
ben je eenzaam: nee
zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands: nee

wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone: wil wel weer een vriendin, maar geen haast ofzo
Oud 12-04-2005, 18:19
Fleurop
Fleurop is offline
Ik ben eigenlijk altijd al single geweest.
Het probleem is vaak dat als iemand mij leuk vind ik die aandacht heel graag krijg, maar zodra ik weet dat die persoon meer van me wil en ik zelf ook gevoelens krijg merk ik allemaal dingen op die níet leuk zijn aan hem. Ik hou het dan vaak af.
Misschien komt dat omdat ik niet toe ben aan een relatie of dat ik gewoon kritisch ben. Misschien door onzekerheid voor het onbekende of een beetje van dit alles.

Moeilijk, en soms baal ik echt van mezelf. Want af en toe mis ik wel de warmte en liefde die je uit een relatie krijgt en die ik nog niet echt ken. Daarbij komt ook dat ik erg kritisch ben, ik vind niet snel iemand leuk.

Single zijn vind ik opzich niet erg... het wordt gewoonte
Maar waar zijn die leuke jongens die mij niet afstoten als ze te dichtbij komen? Ik ben wat dat betreft wel een uitdaging. Jammer dat jongens het zo snel opgeven.

en daarbij komt ook dat ik druk ben met school, lol heb met vriendinnen en misschien daar door niet echt opensta voor een relatie?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:37
Verwijderd
dus bijvoorbeeld
hoe lang ben je al single?
pfff denk sinds okt 2004, best al weer een tijd nu ik zo terug kijk. heb een tijdje geleden wel met iemand gezoend enzo maar is uiteindelijk niks geworden.

wat vind je ervan?
in het begin vond ik het heerlijk en wou ik ook geen vriendje, maar de laatste weken voel ik me steeds eenzamer, eigenlijk

ben je eenzaam?
de laatste tijd wel vaker, zit zowiezo wel in het aard van het beestje, hehe heb veel aandacht nodig van mensen om me heen.

heb na de laatste niet zomaar met iemand gezoend, normaal wel. heb wel een soort van tussendoortje gehad maar verder niet, en one nightstands nog nooit gehad, zal ook niet gebeuren tenzij hij onweerstaanbaar is hahaha.

zou dus wel weer graag iemand tegenkomen, maar nu is de vraag nog waar hahaha
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:42
Luna
Luna is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 12-04-2005 @ 15:04 :
en vanaf je geboorte ook vast nooit single geweest.

ik heb al ruim n jaar geen relatie(na ruim n jaar serieus samen geweest te zijn met iemand) en ik voel me er goed bij, zolang ik niet verliefd ben kan ik toch niet met iemand samen zijn en mijn leven is absoluut niet saai en ik ben ook niet eenzaam.
Oud 12-04-2005, 18:56
Methuselah
Methuselah is offline
Sinds 14 februari 2005, na 'n relatie van 10 dagen.

Ben 't alweer lang beu.

Af en toe ben 'k wel wat eenzaam, is logisch. Maar kheb genoeg vrienden.

Zoen eigenlijk nooit zomaar met mensen die ik tegenkom bij uitgaan, one-night-stands dus ook niet. Nu ja, dat is tot nu toe, kan altijd veranderen natuurlijk.
Oud 12-04-2005, 19:02
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Na mijn eerste vriendje..het duurde 50 dagen .
Wel jammer...ik mis hem nog wel een klein beetje maar het is al weer 3 weken gelden dat hij het uitmaakte. Ik vind single zijn eigelijk helmaaaaaaaal niet leuk maar ja...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:08
Kaps
Kaps is offline
hoe lang ben je al single vrijgezel?
December 2004

wat vind je ervan?
Opzich wel lekker.

ben je eenzaam?
Nee. (Kijk mensen, zo kan het ook)

Neen, dat heb ik de vorige keer gedaan toen ik vrijgezel was.
Mwoah, dat was toen leuk, maar ik ben nu wat volwassener, of zo

wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone?
Hm. Allebei wel, maar niet zo overdreven geformuleerd.
Ik zou wel een vriendin willen hebben. (Maar wel een hele hele hele heeeeele goeie.)
En ik ben helemaal gelukkig alone.
Oud 12-04-2005, 19:20
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 12-04-2005 @ 15:01 :

dus bijvoorbeeld
wat vind je ervan
ben je eenzaam
Jep ben dus single En wat vind ik ervan, tja.. Op het moment is dat heel erg handig
Soms ben ik wel eenzaam ja maarja, dan heb je altijd nog vriendinnen om je te troosten hé
En het hangt ervan af wat je met 'zomaar' bedoelt.. 'k Heb nog nooit gezoend met mensen die ik echt niet ken, al wel met mensen die ik goed ken maar waar ik dus geen relatie mee heb. En one night stands, nope (nog niet?)
Enerzijds wil ik wel een vriend maar anderzijds is single zijn op het moment perfect!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:22
STP
STP is offline
ik ben single sinds een maand en ik voel me eenzaam

mensen die me willen versieren ?
Oud 12-04-2005, 19:27
Jolt
Jolt is offline
Is dit een soort datings topic?
????

Dan moet het op contact gezocht
Oud 12-04-2005, 19:28
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
STP schreef op 12-04-2005 @ 20:22 :

*knipoog*
Oud 12-04-2005, 19:32
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
- langer dan gebruikelijk
- draag'lijk
- alleen in mijn slaap
- ja en ja
- beiden
Oud 12-04-2005, 19:51
Verwijderd
- Uhm.. eigenlijk pas 1 maandje, maar dat was niet echt 'iets' om zomaar te zeggen. Ik denk eerlijk gezegd dat ik nog nooit een relatie heb gehad

wat vind je ervan?
-Hm.. niet heel erg, soms zou een vriendje wel heeel fijn zijn <3

ben je eenzaam?
-Soms.

-Zoenen wel he one night stands niet

-Ik wil wel graag een vriend
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 19:53
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
STP schreef op 12-04-2005 @ 20:22 :

alleen als jij het initiatief neemt

Ik ben sinds oktober ofzo single, na een relatie van 15 maanden. Aan de ene kant merk ik wel dat ik nu een stuk gelukkiger ben dan toen ik een relatie had, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik ervanaf ben, maar ik zou wel graag weer een leuke relatie hebben. Ben niet echt actief op zoek ofzo, maar zou er geen bezwaar tegen hebben als het gebeurde
Eenzaam ben ik niet, behalve als ik 's avonds alleen in bed lig
Zoen eigenlijk niet zomaar met mensen, nee, maar dat kan er ook aan liggen dat ik niet vaak echt de kans krijg en nog wel enigszins kieskeurig ben
Oud 12-04-2005, 19:57
Mennuz
Mennuz is offline
-Maand

wat vind je ervan?
- Niet echt beroerd, geen ruzie ofzo. Ik ben gewoon niet aan die meuk toe.

ben je eenzaam?
-Altijd, maar dat went

-Zoenen ja, One Night stands, nooit gehad, sta ervoor open.

-Mwa, Heeft z'n voordelen en nadelen, maar ik zie meer nadelen dan voordelen inmiddels, dus laat maar zo. Voor sex hoef ik geen relatie te hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:28
Insane_Angel
Insane_Angel is offline
Al bijna 19 jaar....

Wat vind je ervan?
Opzich niet erg, maar als ik soms met vrienden ben die allemaal een vriendin hebben mis ik wel eens wat

Ben je eenzaam?
zie bovenstaand

One night stand: Nopez, nog nie gedaan, niet van plan ook eigenlijk
Zoenen: ook niet echt eigenlijk.......

Zie antwoord op vraag 2
Oud 12-04-2005, 20:37
nexjes
nexjes is offline
neuken?
Oud 12-04-2005, 20:58
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
hoe lang ben je al single :

eeuh..poosje, weet t niet precies want k doe niet aan "relaties" enkel scharrels

wat vind je ervan: zeer fijn

ben je eenzaam : absoluut niet

zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands: vanzelfsprekend (zoenen dan)

wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone: gelukkig alone

Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 21:00.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 21:20
Vice
Vice is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 12-04-2005 @ 19:19 :
Ik ben eigenlijk altijd al single geweest.
Het probleem is vaak dat als iemand mij leuk vind ik die aandacht heel graag krijg, maar zodra ik weet dat die persoon meer van me wil en ik zelf ook gevoelens krijg merk ik allemaal dingen op die níet leuk zijn aan hem. Ik hou het dan vaak af.
Misschien komt dat omdat ik niet toe ben aan een relatie of dat ik gewoon kritisch ben. Misschien door onzekerheid voor het onbekende of een beetje van dit alles.

Moeilijk, en soms baal ik echt van mezelf. Want af en toe mis ik wel de warmte en liefde die je uit een relatie krijgt en die ik nog niet echt ken. Daarbij komt ook dat ik erg kritisch ben, ik vind niet snel iemand leuk.

Single zijn vind ik opzich niet erg... het wordt gewoonte
Maar waar zijn die leuke jongens die mij niet afstoten als ze te dichtbij komen? Ik ben wat dat betreft wel een uitdaging. Jammer dat jongens het zo snel opgeven.

en daarbij komt ook dat ik druk ben met school, lol heb met vriendinnen en misschien daar door niet echt opensta voor een relatie?
Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Oud 12-04-2005, 21:35
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline

In de zomer 3 jaar. Heb onlangs wel iets gehad voor een kleine 2 weekjes maar dat telt niet echt in die zin dat ik al niet meer verliefd was na een dag.

Wat vind je ervan?

Leuk en niet leuk. In die zin dat als je uitgaat met niemand rekening moet houden, geen jaloerse vriend ed. Ook de ruzies die soms bij een relatie komen kijken daar gruwel ik van, steeds die drang om bij de andere te zijn, als de andere problemen heeft daar zelf heel erg mee zitten,...
Natuurlijk is een relatie leuk, er is die éne speciale persoon voor je, van tijd tot tijd een goeie knuffel krijgen/geven, de gevoelens van verliefdheid,....
Tsjah, zo kan ik nog een tijdje doorgaan maar over het algemeen ben ik eigenlijk wel best tevreden dat ik single ben. (Heb last van bindingsangst) Maar soms mis ik wel die genegenheid, zéker als ik in m'n vriendenkring rondkijk waar bijna iedereen een vaste relatie heeft (voel me dan zo het lelijke eendje )

Ben je eenzaam?

Soms. Als ik verdrietig ben of als ik naar gelegenheden moet gaan waar ik met partner naartoe moet. (vb: Nu vrijdag moet ik gaan eten met klanten van m'n vader zijn bedrijf en daarna naar een gala en iedereen gaat daar met z'n partner naartoe, alleen ik niet) Maar zo erg is dat nu ook weer niet. (Er zijn ergere dingen dan single zijn)

Neen, niet echt. Vroeger heb ik dat wel een tijdje gedaan (het zoenen dan, one night stands nooit) maar dat geeft altijd zo'n gedoe.

Ja en neen. In die zin, wil bij momenten wel een vriend maar gezien m'n gezondheid heel slecht is, heb ik gewoon geen tijd/energie voor een relatie (+ die bindingsangst natuurlijk) Laat het maar zoals het nu is zou ik zeggen
Oud 12-04-2005, 21:40
LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik ben sinds maart 2004 single

Vanaf die tijd tot nu heb ik met 2 jongens gezoend.
Door dit topic moet ik denken aan een nummer van Marco Borsato (Zonder jou heet dat nummer). En in die tekst kan ik me helemaal vinden.

Ik heb genoeg aandacht van andere mensen waar ik veel om geef. Ik ben bijna nooit thuis, vaak met vrienden leuke dingen doen. Ik steek tijd in mezelf (klinkt heel stom maar eigenlijk is dat ook heel belangrijk). Ik ben soms ook weleens alleen en dat vind ik meestal niet erg. Als ik me verdrietig voel of even een knuffel nodig heb, dan heb ik altijd mijn vrienden nog. Ik lach, ik dans, ik spring, ik zweef. Ik heb het uitstekend naar mijn zin zo. Ik hoef in principe met niemand rekening te houden. Heerlijk.

Alleen soms jah... dan mis je iemand waar je echt intiem mee kan zijn.
Oud 12-04-2005, 21:48
Multilot
Multilot is offline
Ben nu 2 maand vrijgezel en dat bevalt me wel moet ik zeggen. Ben erg druk op dit moment en kan er dus ook geen vriend bij gebruiken, daar zou ik toch geen tijd voor kunnen vrijmaken nu... (tenzij het natuurlijk een heel speciaal persoon is)
Ik heb net als alle andere mensen soms wel drang naar intimiteit met iemand, maar tot nu toe ben ik niet losgeslagen en me op de jongens gestort, ik ben ook niet van plan dat snel te gaan doen.

Offtopic: een hoeratje voor mn belaberde taalgebruik
Oud 12-04-2005, 21:49
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Je kunt natuurlijk ook naar een datingsite gaan
Oud 12-04-2005, 21:51
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Eurhm....pretty long...

wat vind je ervan
te wauwie

ben je eenzaam
Nope...tenmiste niet ziekelijk eenzaam, ben weleens alleen, maar dat vind ik niet erg.

Jawel hoor

Status Quo is prima. I'm not complaining.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 21:58
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 12-04-2005 @ 22:35 :

Neen, niet echt. Vroeger heb ik dat wel een tijdje gedaan (het zoenen dan, one night stands nooit) maar dat geeft altijd zo'n gedoe.

Als je duidelijk bent niet hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten