Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2005, 17:53
Anaïs
Anaïs is offline
Hallo,

ik heb nu al ruim een jaar een iBook (mac) en ik probeer er heel net op te zijn, maar 'k merk dat er toch wel wat stof en zo tussen de toesten is geraakt.
Kan ik dat op één of andere manier schoonmaken? 'k Durf er zelf niet te veel aan prutsen zonder wat raad te krijgen...

Thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2005, 22:15
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
stofzuiger
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 01:26
Verwijderd
Perslucht.

Probeer, als het even kan, een werkplaats te vinden waar men gewoon perslucht voor 'common use' heeft; een busje perslucht kost klauwen met geld.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 02:16
Verwijderd
Fotozaken hebben vaak perslucht om negatieven mee schoon te maken....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 11:38
Anaïs
Anaïs is offline
blaas ik het met perslucht niet juist in de computer zelf in plaats van eruit?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 12:37
twain4me
twain4me is offline
uhmm gewoon op zijn kop houden ?? valt het meeste er vanzelf uit ....
en dan idd perslucht... met borsteltjes van stofzuigers moetje een beetje uitkijken... die kunnen soms meer kwaad doen dan goed...

en overegens zijn 9 van de 10 notebook keyboards erg makelijk te verwijderen... en dan makkelijk schoon te maken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:29
MacArt
MacArt is offline
ik heb zelf een powerbook, daarvan is het toetsen bord in 5 minuten te verwijderen. dan kan je het makkelijk even flink uitschudden
ik denk dat het met een iBook niet anders is. Als je wil kan ik denk ik wel een onderhoud en reparatie handleiding voor een ibook regelen. Daar staat precies is hoe je het moet aanpakken.

Maar ik denk dat perslucht beter werkt, het toetsenbord is geheel los afgesloten van de rest van de computer, dus je kan er naar hartelust in blazen

wat je ook kan doen is de hele ibook omkeren en een beetje schudden, dan raak je het meeste wel kwijt. het fijne stof wat dan nog blijft zitten kan geen kwaad. 't is alleen wel een beetje irritatn om te zien iguess
Oud 06-02-2005, 15:00
Anaïs
Anaïs is offline
Owkei, thx
'k zal als ik tijd heb eens flink wat lucht door mn toetsen blazen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 14:17
SubbehQ
SubbehQ is offline
En sowieso zullen toetsenborden niet snel gaan haperen als er wat vuil in komt hoor
Oud 07-02-2005, 19:48
MacArt
MacArt is offline
dat is zo, maar als je heel erg je best doet om je iBook mooi en schoon te houden kan het wel een bron van ergenis zijn
Oud 11-02-2005, 12:42
Yaris
Yaris is offline
Of je vraagt aan familie/vrienden of ze even de automatiseringsafdeling van het bedrijf lief aankijken. Meestal hebben ze voor zulk soort doeleinden een compressor staan.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:59
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 05-02-2005 @ 18:53 :
Hallo,

Kan ik dat op één of andere manier schoonmaken? 'k Durf er zelf niet te veel aan prutsen zonder wat raad te krijgen...

Thx
Klik op de smilie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten