Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2005, 21:48
Earphone
Earphone is offline
Vannacht op Canvas (België 2).

1.10 **** NACHTLUST: LOST AND DELIRIOUS (4/3)
Romantisch drama van Léa Pool, naar de roman 'The wives of bath' van Susan Swan
Met: Piper Perabo (Pauline 'Paulie' Oster), Mischa Barton (Mary 'Mouse' Bradford), Jessica Paré (Victoria 'Tori' Muller), Jackie Burroughs (Fay Vaughn), Mimi Kuzyk (Eleanor Bannet), Graham Greene (Joe Menzies) e.a.
CDN- 2001

Mary Bradford komt uit een klein dorp en groeide op in een beschermd milieu. Op kostschool deelt ze een kamer met twee andere meisjes, Paulie en Tori. De drie meisjes worden de beste vriendinnen. Paulie en Tori hebben een intieme relatie met elkaar. De jonge lesbienne Paulie is echt verliefd op Tori, voor wie de relatie eerder een fase in haar seksuele ontwikkeling is. Wanneer hun relatie aan het licht komt, bezwijkt Tori onder de druk van haar familie en kiest voor een relatie met een jongen. Paulie onderneemt wanhopige pogingen om Tori opnieuw voor zich te winnen...

2.50 **** NACHTLUST: IN THE MOOD FOR LOVE
(aka 'Fa yueng nin wa')
Romantisch drama van Kar-wai Wong
Met: Maggie Cheung (Mevr. Chan, nee Su Li-zhen), Tony Leung Chiu Wai (Chow Mo-wan), Ping Lam Siu (Ah Ping), Tung Cho 'Joe' (Cheun Tung Joe), Rebecca Pan (Mevr. Suen), Lai Chen (Mr. Ho), e.a.
CN - 2000

Hong Kong, 1962. Mr. Chow Mo-Wan en Mevr. Su Lizhen verhuizen op dezelfde dag naar hetzelfde gebouw. Toevallig kunnen de echtgenoten van beiden die dag niet helpen. Ze hebben het immers te druk met hun werk. Toevallig lijken Mr. Chow en Mevr. Chan ook regelmatig eenzaam en alleen in hun appartement te zitten. Tot op een dag uitkomt dat hun echtgenoten een relatie hebben met elkaar. Noch Mr. Chow, noch Mevr. Chan weten hoe en wanneer die relatie begonnen is, maar beiden zijn geshockeerd door de ontdekking. Zij zoeken toenadering tot elkaar en ook zij beginnen stilaan iets voor elkaar te voelen...

Checken die handel.

Ik kijk vooral uit naar In The Mood For Love en mijn video staat al geprogrammeerd.

Ik hoop wel dat het de juiste uren zijn, ik heb ze van www.canvas.be.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2005, 22:04
Briseïs
Briseïs is offline
Ik twijfel of ik opblijf. Maar dat betekent dat ik morgen niet meer kan leren voor mn tentamen. En ik trek t waarschijnlijk toch niet. Ik tape wel. Of kijk de eerste.
Oud 13-02-2005, 22:34
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 13-02-2005 @ 23:04 :
Ik twijfel of ik opblijf. Maar dat betekent dat ik morgen niet meer kan leren voor mn tentamen. En ik trek t waarschijnlijk toch niet. Ik tape wel. Of kijk de eerste.
Je kan, zoals je zelf zegt, ook het opnemen op video. Ik ga straks ook slapen hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:41
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Earphone schreef op 13-02-2005 @ 23:34 :
Je kan, zoals je zelf zegt, ook het opnemen op video. Ik ga straks ook slapen hoor.
Ja maar dan moet ik ze een ander keer zien. En ik heb al een stapel videobanden van films die ik nog moet zien. Dat schiet niet op.
Oud 13-02-2005, 23:00
Verwijderd
Ik ga denk ik wel In the mood for love kijken (ondanks dat ik morgenvroeg naar school moet).
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:09
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 13-02-2005 @ 23:41 :
Ja maar dan moet ik ze een ander keer zien. En ik heb al een stapel videobanden van films die ik nog moet zien. Dat schiet niet op.
I see. In ieder geval, mocht je straks kijken, veel kijkplezier.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 03:31
Verwijderd
In the mood for love was een prachtige film. Heel rustig en eigenlijk zonder al te veel grote gebeurtenissen, maar het had een hele mooie stijl en muziek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten