![]() |
|
![]() |
Vannacht op Canvas (België 2).
1.10 **** NACHTLUST: LOST AND DELIRIOUS (4/3) Romantisch drama van Léa Pool, naar de roman 'The wives of bath' van Susan Swan Met: Piper Perabo (Pauline 'Paulie' Oster), Mischa Barton (Mary 'Mouse' Bradford), Jessica Paré (Victoria 'Tori' Muller), Jackie Burroughs (Fay Vaughn), Mimi Kuzyk (Eleanor Bannet), Graham Greene (Joe Menzies) e.a. CDN- 2001 Mary Bradford komt uit een klein dorp en groeide op in een beschermd milieu. Op kostschool deelt ze een kamer met twee andere meisjes, Paulie en Tori. De drie meisjes worden de beste vriendinnen. Paulie en Tori hebben een intieme relatie met elkaar. De jonge lesbienne Paulie is echt verliefd op Tori, voor wie de relatie eerder een fase in haar seksuele ontwikkeling is. Wanneer hun relatie aan het licht komt, bezwijkt Tori onder de druk van haar familie en kiest voor een relatie met een jongen. Paulie onderneemt wanhopige pogingen om Tori opnieuw voor zich te winnen... 2.50 **** NACHTLUST: IN THE MOOD FOR LOVE (aka 'Fa yueng nin wa') Romantisch drama van Kar-wai Wong Met: Maggie Cheung (Mevr. Chan, nee Su Li-zhen), Tony Leung Chiu Wai (Chow Mo-wan), Ping Lam Siu (Ah Ping), Tung Cho 'Joe' (Cheun Tung Joe), Rebecca Pan (Mevr. Suen), Lai Chen (Mr. Ho), e.a. CN - 2000 Hong Kong, 1962. Mr. Chow Mo-Wan en Mevr. Su Lizhen verhuizen op dezelfde dag naar hetzelfde gebouw. Toevallig kunnen de echtgenoten van beiden die dag niet helpen. Ze hebben het immers te druk met hun werk. Toevallig lijken Mr. Chow en Mevr. Chan ook regelmatig eenzaam en alleen in hun appartement te zitten. Tot op een dag uitkomt dat hun echtgenoten een relatie hebben met elkaar. Noch Mr. Chow, noch Mevr. Chan weten hoe en wanneer die relatie begonnen is, maar beiden zijn geshockeerd door de ontdekking. Zij zoeken toenadering tot elkaar en ook zij beginnen stilaan iets voor elkaar te voelen... Checken die handel. ![]() Ik kijk vooral uit naar In The Mood For Love en mijn video staat al geprogrammeerd. Ik hoop wel dat het de juiste uren zijn, ik heb ze van www.canvas.be. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |