![]() |
|
![]() |
Vanmiddag liep m'n laptop (Win XP Home) ineens vast. Ik heb toen de batterij eruit gehaald (geen reset knop). Hierna starte ik hem op en toen deed hij het gewoon. Op een gegeven moment begon hij een foutmelding te geven wanneer ik probeerde een map (van "deze computer"/"mijn documenten" tot aan de windowszoekfunctie en het configuratiescherm) te openen. Ik krijg de volgende foutmelding;
"Titel; Sysfader: explorer.exe tekst; De instructie op 0x0365d065 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees- of schrijfbewerking ("written") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beeindigen. Klik op Annuleren om de fouten op te sporen in het programma." Wanneer ik op "OK" druk verdwijnt m'n taakbalk eventjes, om daarna weer terug te keren en dan staat er op m'n achtergrond "Actieve desktop herstellen". Wanneer ik op "Annuleren" druk start het programma "Microsoft Visual C++" op, wat meteen vastloopt. Het vreemde is dat m'n IE en andere gewone applicaties gewoon werken! Ik kan bijvoorbeeld wel internetten of muziek luisteren... ![]() Ik heb wel wat research gedaan op het internet en daar begrijp ik het volgende uit; het gaat niet om een virus maar om Windows zelf. Ik zou in het configuratiescherm bij "vormgeving" alle "effecten" uit moeten zetten. Dit heb ik gedaan (ik kan er nog via desktop, rechtermuisknop "eigenschappen" komen), maar het haalt niets uit! Zou iemand mij kunnen helpen want het is heel vervelend wanneer je geen mappen meer kan openen!! Thnx alvast. Upadte: Heb ook ff een screenshot geplaats. Hier te zien.
Laatst gewijzigd op 14-02-2005 om 17:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|