Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De gedichten die ik van jou heb gelezen, vond ik anders veelbelovend. Het voornemen om ermee te stoppen vind ik dan ook bullshit. Toch vind ik dit gedicht van een veel mindere kwaliteit... Plato is inderdaad al eerder aangehaald in dit forum, maar dat terzijde: het gaat nu om jouw gedicht en ik vind het een beetje erg simpel, vooral om dat Plato dat absoluut niet was (en al helemaal niet voor zijn tijd). Maar ik weet wel dat je het kunt, hoor, dus je moet vooral wél doorgaan.
||
Citaat:
Dat stoppen moet je denk ik maar niet te serieus nemen, ik hou me nooit langer dan een paar maanden aan goede voornemens |
![]() |
||
Citaat:
![]() al ben ik het wel gedeeltelijk eens met dat commentaar over Plato, maar vind hem zeker niet slecht ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon blijven proberen, zó moeilijk kan het toch niet zijn? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben er wel benieuwd naar. Ik vind je gedichten leuk, ben benieuwd hoe je het doet als het niet over de Klassieke Oudheid gaat/eraan doet denken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd wel. Alhoewel er niets mis is met je Klassieke Oudheid gedichten hoor, ik vind ze juist leuk. Daarom juist ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 |