![]() |
|
![]() |
Hai,
Sinds mijn computer een nieuwe lokatie heeft valt hij soms ineens uit d.w.z. een harde reset alsof hij uit en aan wordt gezet. Factoren die ermee te maken kunnen hebben volgens mij:
Verdere aanwijzingen:
Iemand enige ideëen? Voordat ik verlengsnoeren en monitoren ga verwisselen en opnieuw formatteren enz.? Wat ik dénk is dat het geheugen te veel wordt en een conflict krijgt vanwege de verschillende snelheden, maar dat weet ik niet zeker... Misschien omdat ik onder Win XP standaard veel meer toepassingen draai (Apache en een database prog. op de achtergrond bij het opstarten) en de laatste 2 en ook java.exe vaak crashen, die slokken veel geheugen op, en win 98 se draait eigenlijk met heel weinig programma's. k zou het mss kunnen meten door windows xp het geheugengebruik te laten loggen maar dan raakt dat bestand natuurlijk beschadigd terwijl hij uitvalt enz. ik wordt er nu al moe van. Hulp wordt zeer gewaardeerd! Groet, finding |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Serieus: probeer Memtest86. www.memtest86.com
Brand de ISO op cd (CD-RW will do) en boot ervan. Die checkt je geheugen en als je daar fouten ziet is er dus iets mis met je geheugen, want daar lijkt het dus wel op.
||
Citaat:
een cd voor een programma van een paar kb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ken jij het fenomeen sarcasme niet? |
![]() |
||
Citaat: