Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2005, 12:01
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb sinds kort een vriendje (gister een maand) Maar ik zoen al een half jaar met hem. Voordat ik verkering had zag ik hem altijd op zaterdag en geregeld op een andere dag. Maar nu maar een keer in de week. Alleen op zaterdag avond. Op zondag wil hij nooit afspreken, dan spreekt hij altijd wat anders af. Door de week is hij te druk met werken.
Ik ben dus gister best boos geworden omdat ik het zo niet leuk vind. Als je verkering hebt wil ik hem graag ook op zondag zien omdat weekend de enige dagen zijn waarop hij kan.
Hij zag mijn probleem niet echt, en praatte erover heen want hij moest weer weg.

Wat vinden jullie, stel ik me aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2005, 12:09
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 06-03-2005 @ 13:01 :
Ik heb sinds kort een vriendje (gister een maand) Maar ik zoen al een half jaar met hem. Voordat ik verkering had zag ik hem altijd op zaterdag en geregeld op een andere dag. Maar nu maar een keer in de week. Alleen op zaterdag avond. Op zondag wil hij nooit afspreken, dan spreekt hij altijd wat anders af. Door de week is hij te druk met werken.
Ik ben dus gister best boos geworden omdat ik het zo niet leuk vind. Als je verkering hebt wil ik hem graag ook op zondag zien omdat weekend de enige dagen zijn waarop hij kan.
Hij zag mijn probleem niet echt, en praatte erover heen want hij moest weer weg.

Naar mijn mening stel je je niet aan hoor, zelfs zaterdagavond en zondag is te weinig! Maarja alstie anders niet kan...
Oud 06-03-2005, 12:14
KatjeKnalPartII
KatjeKnalPartII is offline
Je zeurt nie egt.... Maar als hij alleen in het weekeind tijd heeft wil hij tog ook wat anders doen dan alleen maar met jou afspreken lijkt me...
Oud 06-03-2005, 12:17
Lilything
Lilything is offline
Nouja als je elkaar echt leukvind dan wil je elkaar iedere dag zien (natuurlijk red je dat nooit) maar zoveel zien als mogelijk, is toch wel een redelijke vraag 2x per week ofzo vind k wel normaal ja
24/7 vind ik dan weer n btje claimerig, tenzij je samenwoont or whatever.....
Oud 06-03-2005, 12:32
esprit-chick
esprit-chick is offline
maar die zaterdag avond, gaan julie dan uit of zo?

dan vind ik het heel weinig, dan ben je nooit allen samen (paradox)
zowiezo is het niet veel, dus nee ik vind niet dat je zeurt, pas wel op dat je in gesprekken hierover niet claimerig word...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 12:44
Isiyanka
Isiyanka is offline
t Lijkt mij ook nogal weinig ja... maar ja, soms kan het inderdaad niet anders, als hij het echt heel druk heeft. Had hij het vroeger ook zo druk door de week, of is dat toevallig net veranderd rond de tijd dat jullie verkering krijgen?
Ik zou proberen om er nog eens met hem over te praten, denk ik. Het is in ieder geval wel goed als hij weet dat jij het vervelend vindt, de vraag blijft dan natuurlijk of hij er iets aan kan/wil doen.
Oud 06-03-2005, 12:50
gurl19
gurl19 is offline
hij is altijd wel druk geweest. Maar ik heb toch wel redelijk vaak met hem op zondag afgesproken. Voor mij gevoel heeft hij nou geen zin meer om tijd voor mij te maken.
Ik probeer ook inderdaad niet zo claimerig over te komen, maar ik wou het wel zeggen en het niet alleen maar opkroppen.
Op zaterdagavond gaan we meestal iets doen zoals bios, uitgaan en gisteravond oppassen. Dus ook niet echt iets met zn tweeen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 13:15
RockaholiC
RockaholiC is offline
waarschijnlijk heb ie ook nog vrienden waarmee hij af wil spreken dus je moet inderdaad niet zo zeiken
Oud 06-03-2005, 13:20
Donny must die
Donny must die is offline
dumpen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 13:48
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 06-03-2005 @ 14:20 :
dumpen
Ja dat is DE oplossing...

Ontopic: Ik zou er nog een keer met 'm over praten, niet op een verwijtende manier ofzo, maar gewoon vertellen hoe jij het ziet. Als 'ie echt verliefd op je is, dan wil hij jou immers ook zo vaak mogelijk zien, al heeft ie natuurlijk ook z'n eigen leven met z'n vrienden etc.
Vraag waarom ie eerst wel tijd voor je had op zondag? Maak in iedergeval goed duidelijk dat je ermee zit.
Oud 06-03-2005, 14:10
RanC
RanC is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 06-03-2005 @ 13:01 :

Ja.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:13
Gadje
Gadje is offline
ik snap wel dat je m wat vaker wil zien, maar te vaak is ook niet goed. het ligt echt aan de situatie, wonen jullie ver van elkaar dan is 2 x in de week of zelf 1 x in de week al veel. wonen jullie bijelkaar dan kan ie denk ik toch wel wat vaker, ook doordeweek want dan heeft ie echt wel minimaal een half uur tijd. denk ik of hij moet wel een erg goede reden íedere x hebben
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:14
Smobbo
Smobbo is offline
Nej,

Als het goed is wil ie je altijd zien...
Zaterdag en zondag is imho nog veel te weinig, als hij zoveel werkt heeft ie toch wel savonds vrij? kweet niet hoe ver jullie uit elkaar wonen, maar je kan dan door de week ook afspreken...
Na 1 maand al zo van 'ja ik zie je vaak genoeg, wieberen' is nou niet echt je van het ...
Oud 06-03-2005, 14:16
RanC
RanC is offline
Ik geef hem groot gelijk.
Alleen al omdat je hem wil zien. Daar word iedere gozer op een gegeven moment strontziek van.
Altijd iemand achter je kont aanhebben alsof je honing hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:21
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-03-2005 @ 15:16 :
Alleen al omdat je hem wil zien. Daar word iedere gozer op een gegeven moment strontziek van.

Het is volgens mij niet helemaal gezond als je het irritant vindt om je vriendin te zien. tuurlijk er zit een grens tussen 'gezellig vaak' en 'té vaak', maar die wordt als het goed is niet bereikt bij 2 x in de week...
Oud 06-03-2005, 14:23
RanC
RanC is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 06-03-2005 @ 15:21 :

Het is volgens mij niet helemaal gezond als je het irritant vindt om je vriendin te zien. tuurlijk er zit een grens tussen 'gezellig vaak' en 'té vaak', maar die wordt als het goed is niet bereikt bij 2 x in de week...
Ieder mens is verschillend.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 06-03-2005 @ 15:16 :
Daar heb je gelijk in, maar in dit geval is zij z'n vriendin.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:47
RanC
RanC is offline
Citaat:
perseus schreef op 06-03-2005 @ 15:36 :
Daar heb je gelijk in, maar in dit geval is zij z'n vriendin.
Klopt.
Maar een relatie hebben hoeft niet gelijk te betekenen dat beide partijen elkaar 24/7 willen zien.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 06-03-2005 @ 15:47 :
Klopt.
Maar een relatie hebben hoeft niet gelijk te betekenen dat beide partijen elkaar 24/7 willen zien.
Nee, maar één avondje in de week is best weinig. Hoe dan ook, ze vechten het maar uit.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:56
Sade
Sade is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-03-2005 @ 15:47 :
Klopt.
Wíllen meestal wel. Of het kan en of het een goed idee is, is een ander verhaal. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je er geen behoefte aan hebt je vriend(in) vaker dan 1 keer per week te zien.
Oud 06-03-2005, 15:13
Luna
Luna is offline
Het feit dat hij jou niet wil zien zou ik eerder als alarmerend beschouwen. Als je verliefd bent dan wil je elkaar toch zien en kun je toch wel 1 middagje in de week voor elkaar vrij maken?
Oud 06-03-2005, 15:31
snarl
snarl is offline
als het echt niet kan zul je dat toch moeten accepteren. en omdat jullie nou wat hebben hoeft hij niet elke vrije minuut die hij heeft aan jou te besteden. zeker als je nog maar n maand wat hebt..

ik kan me wel voorstellen dat je één avond wat weinig vindt. je kunt misschien bij hem blijven slapen / hij bij jou, tot zondagochtend? dan heb je al veel meer tijd met elkaar. nouja... als jullie relatie wat langer duurt en jullie band hechter wordt dan gaan jullie echt wel meer tijd aan elkaar besteden hoor. komt vanzelf.
Oud 06-03-2005, 16:12
gurl19
gurl19 is offline
we wonen in dezelfde stad dus heel dichtbij elkaar!
Verder is hij vaak savonds laat thuis. (vrachtwagenchauffeur) Maar meestal wel 2 avonden vrij, maar ik weet nooit wanneer. Ook is hij dan altijd moe en gaat meteen naar bed. En ik heb natuurlijk ook school, hobbies, en sporten!

Een maand is natuurlijk nog niet zo lang! Maar we kennen elkaar al wel veel langer. Ik vind het niet leuk maja ik denk dat ik het maar verder laat zitten en niet verder over doe. Ik heb het gezegd en ik zie wel hoe het verder loopt.

degene die zei dat ik hem achter de broek aan zat heeft het mis. Ik ben heel bang om drammerig over te komen, dus ik houd heel veel voor me. Maar dit keer heb ik er dus wel wat van gezegd!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 16:21
Bo
Bo is offline
Blijkbaar hebben jullie het allebei druk met jullie eigen leventje. Je kunt met hem afspreken dat hij jou inlicht over zijn vrije avonden, als jullie dichtbij elkaar wonen kun je ook gewoon samen een filmpje kijken ofzo.

Misschien komt het enthousiasme meer van jouw kant dan van zijn kant. Dat jullie elkaar lang kennen, hoeft niet te betekenen dat jullie al na een maand een serieuze relatie hebben.

Ik zou gewoon even afwachten of hij zich iets aantrekt van je boze bui. Zo niet dan zou ik toch maar een goed gesprek met hem aangaan. Op deze manier werkt het voor jou blijkbaar niet.
Oud 06-03-2005, 16:21
Verwijderd
Alleen zaterdagavond, van 8 tot 12 zeg maar? Dat zou ik ook wel wat weinig vinden. Een weekend heeft ook nog vrijdagavond, zaterdagochtend, zaterdagmiddag, zondagochtend, zondagmiddag en zondagavond... ik snap dat-ie ook met zijn vrienden af wil spreken en tijd voor zichzelf wil hebben, maar 1 dagdeel voor jou en 6 voor zijn vrienden en zichzelf vind ik dan ook een beetje een karige verdeling.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2005, 16:30
gurl19
gurl19 is offline
dat inlichten is misschien een idee... gwoon ff een uurtje langswippen vind ik al heel gezellig!

Reactie op sarah: Alleen een zaterdagavond inderdaad. Als we gaan stappen van 12 tot 2a3 uur en als we iets anders doen dan wel langer! Maar ik werk op zaterdag de hele dag! Dus dan kan ik niet. Hij werkt dan trouwens ook 's morgens. Op vrijdagavond moet hij soms werken of is te moe. Ik heb hem tot nu toe een keer gezien op zaterdag.

Ik snap natuurlijk wel dat hij zijn vrienden wil zien. Maar ik kan dat zelf goed combineren. Ik weet overal wel een oplossing op. Maar hij doet dat niet voor mijn gevoel.

Laatst gewijzigd op 06-03-2005 om 20:03.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 16:55
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Of wij vinden dat je zeurt of niet boeit natuurlijk geen fuck. Jij wil hem graag vaker zien, van hem hoeft dat niet zo nodig. Dus of je gaat net zo vaak erover praten tot hij jou ook vaker wil zien of tot hij strontziek van je wordt en een einde maakt aan de relatie, of je neemt hier genoegen mee. Simpol.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 17:15
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 06-03-2005 @ 14:15 :
waarschijnlijk heb ie ook nog vrienden waarmee hij af wil spreken dus je moet inderdaad niet zo zeiken
inderdaad. als hij verder de hele week werkt kan ik me het goed voorstellen dat hij de rest van zijn sociale leven niet totaal wil opgeven.
Oud 06-03-2005, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 06-03-2005 @ 18:15 :
inderdaad. als hij verder de hele week werkt kan ik me het goed voorstellen dat hij de rest van zijn sociale leven niet totaal wil opgeven.
Ja. En zo erg is het helemaal niet dat je elkaar maar weinig ziet, want áls je dan bij elkaar bent is het extra leuk omdat je er naar uitgekeken hebt, en het wordt dan ook niet snel saai of 'gewoon'.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 17:20
RanC
RanC is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 06-03-2005 @ 17:55 :
Of wij vinden dat je zeurt of niet boeit natuurlijk geen fuck. Jij wil hem graag vaker zien, van hem hoeft dat niet zo nodig. Dus of je gaat net zo vaak erover praten tot hij jou ook vaker wil zien of tot hij strontziek van je wordt en een einde maakt aan de relatie, of je neemt hier genoegen mee. Simpol.
Zo is het mijn waarde Gespleten_Ge, ik bedoel, Bloedpropje.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 19:48
Bo
Bo is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 06-03-2005 @ 18:18 :
Ja. En zo erg is het helemaal niet dat je elkaar maar weinig ziet, want áls je dan bij elkaar bent is het extra leuk omdat je er naar uitgekeken hebt, en het wordt dan ook niet snel saai of 'gewoon'.
Tja je hebt weinig, en weinig. Maar als je elkaar alleen op zaterdag avond ziet, waarvan de de helft van de tijd in de kroeg door brengt, dan vind ik dat het andere uiterste.. Dat is wel heel weinig.
Oud 06-03-2005, 20:17
saturday
saturday is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 20:23
Methuselah
Methuselah is offline
Tja.

Kan je wel verwachten eigenlijk.
Oud 06-03-2005, 20:51
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 21:07
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind van niet. Ik zou dat te weinig vinden.

Maar ja... dat ben ik.
Oud 06-03-2005, 22:26
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou het ook erg vinden, maar ja, ik ken er zat die dit ook hebben en die vinden het best, dus ben ik misschien ook een zeur
Oud 06-03-2005, 22:50
bracelance
bracelance is offline
enkel de zaterdagavond is in mijn ogen niet genoeg voor een relatie.
Oud 07-03-2005, 07:10
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Bo schreef op 06-03-2005 @ 20:48 :
Tja je hebt weinig, en weinig. Maar als je elkaar alleen op zaterdag avond ziet, waarvan de de helft van de tijd in de kroeg door brengt, dan vind ik dat het andere uiterste.. Dat is wel heel weinig.
het is misschien wel weinig, maar wat moet hij dan? minder werken? niks meer met andere mensen kunnen afspreken?
het is meer een soort van overmacht, waar niets aan te doen is.
Oud 07-03-2005, 08:27
Wuotan
Wuotan is offline
Ze zeurt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 08:28
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
vind ik ook.
Oud 07-03-2005, 10:27
Muzzle
Muzzle is offline
Tsja als jij zijn hele leven in wil nemen door behalve op zaterdag ook nog zijn enige andere vrije dag, namelijk die zondag wil afnemen, (want hij werkt verder doordeweeks toch?) dan ben je een behoorlijk secreet als je dan niet snapt dat hij ook wel eens tijd voor zichzelf wil.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 10:30
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Wuotan schreef op 07-03-2005 @ 09:27 :
Ze zeurt.
En ze zouden eens een weekendje met de trein weg moeten.
Oud 07-03-2005, 12:23
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Citaat:
bracelance schreef op 06-03-2005 @ 23:50 :
enkel de zaterdagavond is in mijn ogen niet genoeg voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 12:29
Wuotan
Wuotan is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 07-03-2005 @ 11:30 :
En ze zouden eens een weekendje met de trein weg moeten.
Naar een Gulag Archipel ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 13:37
Shitonya
Shitonya is offline
Je zoent al een half jaar met hem? En jullie hebben nu pas ongeveer een maand wat met elkaar? Ja logisch... Maar goed, las hij je niet vaker wilt zien, dan heeft hij gewoon geen behoefte aan nog meer aandacht van je, dus zoveel houdt hij niet van je, of hij vindt ook dat je zeurt. Ik gok het tweede, maar het zou ook goed mogelijk zijn dat het een combinatie van beide is.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 14:17
filia dei
filia dei is offline
ik vind wel dat je zeurt. Ik zie me vrientje eens in de 10 dagen ofzo, gemiddeld dan... er kan ook véél meer tijd tussen zitten. En ik heb er geen problemen mee en hij ook niet dus. Meestal hebben we het toch te druk.

Maar goed... als jij meer tijd over hebt ofzo en het fijn vind om hem vaker te zien moet je daar naar vragen en erover praten. Maar als hij doordeweeks werkt lijkt me dat hij in het weekend ook tijd nodig heeft voor z'n vrienden en om andere dingen te doen. Maar goed... ik denk wel dat je er gewoon over kan praten zonder dat het erg zeurderig is en misschien wat in zijn rooster kan inpassen. Maar jah... spontaan een keer opgebelt worden van 'ik heb niets te doen kom je?' is toch ook wel leuk?
Oud 07-03-2005, 14:29
blupp
blupp is offline
Tja, soms kan het niet he. Als iemand een astronaut is kan je ook niet verwachten dat hij elk weekend ff gedropt wordt in je achtertuin. Hangt van de situatie af van beide kanten, alsje wist dat hij vrachtwagenchaffeur is had je er op kunnen rekenen dat je hem niet vaak ziet...de rest is hier al gezegd.

Je kan ook doen zoals sommige euhm....simpele mensen zeggen, dumpen. lekker makkelijk.
--sarcasme--
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:25
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Je stelt je niet aan vind ik. Misschien kan hij om de week/ zoveel weken een zondag voor je vrij maken?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:31
gurl19
gurl19 is offline
thoeft nie perse de hele zondag!

ma in ieder geval bedankt voor de reacties, zo kijk ik ook eens van een andere kant er tegen aan. Want hij zei namelijk niets toen we het over hadden. We zouden er nog wel over praten zei die. Maar ik zie wel. Ik heb het zelf ook druk genoeg, ik zie wel hoe het loopt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten