![]() |
|
![]() |
Hebben jullie het al gehoord? Er is een film op het internet te vinden die Hirsi Ali's submission tegenbewijst. Mijn mening over de film, ik vind het wel goed, diegene heeft er wel veel over nagedacht.
![]() Hier downloaden : Rechte muisknop, opslaan als. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De film bevat geen beelden van dieren of mensen, want dat is verboden. |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik niet zo'n zin in een film die een duidelijk doel vertolkt (net als Submission) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat jij het als een mening ziet doet er niet toe, het gaat er nu om dat veel mensen haar ook echt geloven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ja, die submission is echt vet hard!! Moslims kunnen echt niet tegen kritiet, joh. Echt goed van die Hirsi Ali, wanneer komt de tweede deel!! ze is zo slim. En nu is er een film tegen submission, en dan is die opeens slecht. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Bismika allahuma is een ![]() ![]() De film is te vinden op bittorent, op kazaa, en ook natuurlijk op verschillende servers, bismika allahuma een daarvan. Ik zie toch echt nergens in die film 'Bismika allahuma' staan. En het komt trouwens van de nederlandse server van Bismika Allahuma, vandaar de 'dutch.bismikaallahuma', en die site is nog niet gemaakt. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede: Die ![]() Mephostophilis grappig vond. Ten derde: Ik vond Submission een nutteloze film, lees eerst replys van me voordat je over me schrijft als een of andere Wilders-fan. Ten vierde: Die film was wel een mening, weergegeven door een film. (gebaseerd op) Ten vijfde: Ik vind het alleen maar goed dat er zo'n film is gekomen die een beetje tegengas geeft op een positieve manier, in plaats van met zn allen te schreeuwen dat Hirsi Ali een bitch is. (dat dat waar is doet even niet terzake)
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Of dat wat uitmaakt? Het is toch duidelijk. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit soort stelling schittert altijd door een gebrek aan onderbouwing....
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 12:31. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Huh sorry, hoor je weer stemmetjes? Eerst zag je Liesel voor je en nu dit. Citaat:
Citaat:
De dialoog in submission was poezie??, dat noem ik pas pure gezeik, zonder enkel bewijs. Koran teksten op lichaams, net alsof de mensen arabisch kunnen lezen, het was niet eens duidelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doe jij dit altijd, mensen zomaar aanvallen waar jij het niet mee eens bent? Bekijk de film en geef je mening. Is dat zo moeilijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee, het heeft geen enkel nut, zoals je zelf al zegt. Het weerlegt helemaal niets. Het is gewoon propaganda, een paar woordjes met wat achtergronden van wat kale graslanden, oh boy! |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Wat een onzin ben jij. Het was geen gezeik, en dat er korancitaten in voor komen is standaard voor iedereen, kun je net zo goed zeggen 'de film zal beelden bevatten en teksten'. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
pfff, en ik probeer nog niet zo te happen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 |