Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kunt hem op internet bestellen (Gratis) www.large.nl
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
vorige week gehad, even doorgekeken, niets gevonden wat ik nog zou willen hebben.. ik bestel eigenlijk zelden iets anders dan cd's, en na mijn uitstapje naar rusland waar cd's omgerekend 2,45 per stuk zijn hoef ik niet zo gauw nieuw materiaal.
maar goed, de funshirts blijven leuk (om te lezen) ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de large nie meer binnen gekregen...waarschijnlijk omdat ik nooit wat bestel
![]() Ik vind bestellen bij postorderberdrijven maar niks,in zo'n krantje ziet het er ws. anders uit als bij jou als je het niet leuk vind is het een gehannes om het terug te sturen en je geld terug te krijgen. Plus dat de meeste dingen die er in staan ook wel in winkels verkrijgbaar is en ik winkelen leuk vind dus.. En mijn kleding is over het algemeen goedkoper als in de large. |
Advertentie |
|
![]() |
|
hell, dr staat een onwijs kewl rood corset in.. en ik wil dat prikkeldraad
punt 2: ik heb nog een vraagje, kent iemand een persoon die ooit dat ventje dat zichzelf heeft opgehangen (hangman heet et gelkoof ik) gekocht heeft.. staat op die bladzijde bij de rest van die lugubere zooi (schedels ed) anyhow, kan iemand me uitleggen WAAROM je zoiets koopt want ik vind dat lichtelijk ziek |
![]() |
|
de large vind ik nog best wel leuk en ik bestel ook best wel eens wat daar maar ik vind het wel jammer dat er nooit echt heel veel nieuwe dingen in staan die in de vorige niet staan. anyweg de large is wel fun
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() eerst bestelde ik echt heel veel uit de large, nu vind ik het ook minder leuk worden eigenlijk... kga dan liever es winkelen zowals cs al zei ![]() |
![]() |
|
ik heb al goed gekeken, en naar mn bankrekening... ik wil dit:
BuckONine On a mission LessThanJake Pez collection Spunge Pedigree chump Toasters skaboom toasters history book toasters dub 56 re release bad manners return of the ugly bad manners eat the beat business no mercy for you mad caddies the holiday has been MM bosstones devil's night out millencolin/midtown split pitchshifter psi pitchshifter desentized snuff potatoes and melons tool opiate + zown kettinkje van prikkeldraad... denk dat het maar 2 cd's worden bdw...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als je die al hebt....euh ja....dan is dit een aardig nutteloze reply |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vraag wat voor me verjaardag ervan enzo
![]() O ja, en die Blind Guardian broek nog bestelt.. Ik bestel trouwens niks via het blad, omdat ik elke dag als ik na school ga kom vlak langs de LArge kome en dus gewoon ter plekkje daar afhaal, wat heel relaxt is aangezioen je dan totaal geen verzendkosten betaalt ![]() Laatst gewijzigd op 11-05-2002 om 18:17. |
![]() |
|
![]() |
ik vind de shirts er zwaar uitzien. Ik heb er ooit eens iets van besteld......echt overal waar ik kwam hadden mensen hetzelfde shirt aan als mij. Allemaal net zo'n sukkels als ik die zo'n shirtje bestellen en dan denken origineel te zijn.
Echt een alternatief blad he hahahaha.
||
![]() |
Citaat:
'k zag op Large.nl een Greenday shirt staan...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Large E=mc2 | 13 | 04-02-2004 19:49 | |
Muziek |
Large Professor in Paradiso (hip-hop) De Ideale Schoonzoon | 5 | 01-03-2003 17:20 | |
Games |
Livin' Large De sims Stinger_UT | 17 | 15-01-2003 15:24 | |
Lifestyle |
Large achtige i-net winkels sneakie | 2 | 12-01-2003 11:26 | |
Lifestyle |
stuff large... jannuhthapannuh | 21 | 15-12-2002 16:57 | |
Lifestyle |
large qghp | 9 | 14-08-2002 18:53 |