Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2005, 16:13
donmclean
donmclean is offline
Misschien weet iemand hier of VobSub, het programma dat ik gebruik voor ondertiteling van films ook werkt als ik een film afspeel in DivX. Tot nu toe kan ik VobSub alleen maar gebruiken bij het afspelen van films in Windows Media Player. Aangezien sommige films het niet doen op de één en wel op de ander zou ik graag hulp willen over hoe je VobSub kan laten draaien in DivX als dat uberhaupt al mogelijk is.
Thanks...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2005, 16:34
Verwijderd
ik weet helaas niks over Vobsub, wel kan ik je zeggen dat ik altijd ondertitels download met een .srt uitgang. Als je de naam van het bestand dan precies hetzelfde maakt als de naam van je videobestand dan kan je hem vrijwel in elke speler afspelen. (gewoon zowel .srt als film selecteren en afspelen).
Maarja niet echt antwoord op je vraag maar wel handig
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 18:17
donmclean
donmclean is offline
Ja, dat weet ik, dat doe ik ook altijd. Het gaat erom dat hij dan alleen afspeelt in Media Player, maar ik wil in DivX, maar laat maar . Ik zoek wel een andere film .
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 12:45
Verwijderd
DivX is geen media-speler. BSplayer speelt *.sub, *.srt en *.txt naar ik weet. Er zijn nog veel meer media-spelers die ondertiteling ondersteunen, maar BSplayer vind ik veruit de beste.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten