Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je zou juist kunnen zeggen dat men er meer last van heeft als drugs illegaal blijven, er is veel criminaliteit rondom illegale drugshandel, door dit aan te pakken houdt de politie minder tijd over voor andere (belangrijkere) zaken. Als je drugs legaliseert is dit probleem opgelost.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er tegen. Sterker nog, ik vind dat de leveranciers en dealers véél harder aan gepakt mogen worden. We moeten is stoppen met alles maar gedogen, alle drugs gewoon verbieden en alleen nog gebruiken waar het oorspronkelijk voor gemaakt was.....Als medicijn! F.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Nogmaals een war zone is voor mij niet nodig, maar het legaliseren gaat mij te ver. Er moet goed over nagedacht worden en dan moet er ingegrepen worden... F.
Laatst gewijzigd op 20-02-2005 om 11:15. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@Unexplained, lijkt me dat dat beter niet kan, nu al zijn we verschrikkelijke kartelvorming en woekerprijzen voor medicijnen vanuit het hele medische wereldje, softdrugs laten verhandelen door apothekers is geen goed idee, het wordt te duur aangezien apothekers in feite overgekwalificeerd zijn. Ik zie meer heil in een aparte cursusopleiding voor coffeeshophouders met de verplichting er simpele medische faciliteiten op na te houden voor het geval iemand tegen de vlakte gaat, verder kan medicijngebruik denk ik beter door de gebruiker zelf gereguleerd worden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Illegaal stellen van prostituie is idd niet de oplossing. Gedogen zou de beste oplossing zijn. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan keur je de prostitutie neit goed, maar je houdt er wel controle over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder moet de overheid prostituees 'heropvoeden' als ze daar behoefte aan hebben, en ze helpen aan een vrouw-waardige baan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet verschillende problemen wel even uit elkaar houden: de strafrechtelijke aanpak van problemen die met prostitutie te maken hebben, zoals uitbuiting van vrouwen en mensensmokkel (wat een juridische vraag is) en de kwestie of je vindt dat prostitutie überhaupt legaal moet zijn of niet vanwege het morele karakter ervan (en dat is dus een morele vraag). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |