![]() |
||
Citaat:
Mijn gedachten gingen ook nog heel even naar een miskraam in een heel vroeg stadium van de zwangerschap. Maar die kans acht ik vrij klein aangezien je dan echt een heel hevige bloeding moet hebben gehad en heel veel krampen. En ik weet natuurlijk niet of er kans is op zwangerschap, maar aangezien de pil in jou geval niet betrouwbaar is, kun je daar zelf wel een mening over vormen denk ik. Ik zou je adviseren om naar de huisarts te gaan. Alleen weet ik natuurlijk niet of die op de hoogte is van jouw eetprobleem. Zo niet en je wil het hem ook niet vertellen, heeft het weinig zin om naar de huisarts te gaan omdat hij dan essentiele informatie mist. Maar anders zou ik je zeker aanraden om heen te gaan.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is goed dat je toegeeft dat je een eetstoornis hebt. Dat is de eerste stap, je probleem onder ogen zien. Vanaf daar kan je beginnen met het genezingsproces. Een eetstoornis heb je niet zomaar onder de knie. Meid, ik merk dat je weet dat je een probleem hebt en dat je er wat aan wil doen, dus ga naar de dokter. Hij/zij kan je doorverwijzen naar een psycholoog en hij/zij kan je écht goed helpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat je hierdoor hulp gaat zoeken, en hulp wíl zoeken. Het is namelijk belangrijk dat je dat doet, dat begrijp je zelf vast ook wel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed bij slijm (hoesten) en bruine slijm bij hoesten Suqeunse | 2 | 29-11-2012 07:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed na vingeren Mimuna | 7 | 15-11-2011 17:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed na stoelgang Mimuna | 10 | 08-09-2011 09:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Geef jij bloed? PV | 134 | 25-01-2005 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Bloed, op de muur klootzak2001 | 2 | 05-05-2003 10:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Leven van bloed en melk! Gleipnur | 17 | 14-02-2002 18:47 |