Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
klinkt wel goed, dus bij deze mijn verbeterde versie
![]() De Gedachte Ik verdrink in duizenden gedachten, over bij jou zijn en veel meer. Ik weet niet wat ik moet verwachten, en die kwelling treft mij keer op keer. Ik zou eigenlijk blij moeten zijn, hopende jou snel weer te zien. Ik ga echter door een helse pijn, want het blijft altijd een misschien dat ik nooit meer de kans krijg, te zegen wat ik voel. En dat ik altijd zwijg, om te verbergen dat ik gevoel- loos ben, want wie zal mij nog geloven, ik, die niets zei. Nee, ik moet mezelf beloven. . . het ligt niet aan mij! |
![]() |
|
Katten kop zei:
quote:te zegen wat ik voel. bedoel je hier niet: "te zeggen wat ik voel." Kon het niet laten om je te verbeteren ![]() Voor de rest inderdaad een mooi gedicht ![]() Geeft niet hoor, waarschijnlijk iets te snel getyped. ![]() Toch bedanked voor je positieve reactie. En in het algemeen, iedereen bedanked voor de positieve reacties, hopelijk worden het er meer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Bedanked?
![]() Ja, op zich best aardig. Ik ben er niet kapot van, maar slecht is het ook niet. ![]() Het afbreken van gevoel-loos vind ik op zich leuk gedaan, maar het is zo jammer dat je dit enkel gedaan hebt om iets te laten rijmen op voel (althans, zo komt het over). Bovendien vind ik voel en gevoel teveel op elkaar lijken om mooi te rijmen. Oh en de ... zou ik weghalen, dat is in mijn ogen niet nodig. ![]()
|
ik verdrink in duizenden gedachten ~ over bij jou zijn en veel meer is mooi. ik weet niet wat ik moet verwachten ~ en die kwelling treft mij zeer vind ik een behoorlijke afgang van een zuiver begin. het zelfde geldt voor de tweede strofe, zodra je doelmatig begint te rijmen, gaat het minder. wat re3m ook zei, om te verbergen dat ik gevoel hoe zelfstandig kan dat staan? of is het enkel een rijmafbreking? in je volgende strofe vind ik het niet storend, maar hier komt het niet echt natuurlijk over.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe is de gedachte harolt1 | 13 | 16-03-2013 23:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
De ondraaglijke lichtheid van Zwart Reynaert | 7 | 01-03-2005 21:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht) Bij de gedachte aan jou Miss Pluisje | 2 | 13-03-2004 09:14 |