Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik altijd wel een of andere vorm van een dagboek bij blijf houden, kan niet zonder ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maarja als jij er blij mee bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Nog iets over mijn dagboek, om toch niet helemaal offtopic te gaan: iets nogal raar vind ik; maar vaak heb ik gewoon geen behoefte om te schrijven, tot ik in mijn bed lig en na begin te denken over vanalles en nog wat en dat ik het eigenlijk wel zou willen opschrijven. Ik heb op dat moment gewoon geen zin om die twee/drie meter te overbruggen naar mijn computer en Word te openen (pc staat altijd aan). Als vraag op dit verhaaltje: In wat voor omstandigheden schrijf je je dagboek? Welk tijdstip van de dag, welke plaats, bij welke sfeer, ... eigen antwoord: hangt ervan af. Vaak is dat rond 10 uur 's avonds in mijn kamer (hou ik ook bij, waar het geschreven is), maar het is ook al gebeurd dat het net na school is, als er ambetante dingen gebeurd zijn ofwel gewoon in een hotelkamer ofzo). Liefst als het al lekker donker is, dat geeft zo'n lekkere rust, vind ik. en misschien nog een gedurfdere vraag: Waar verstop jij je dagboek? Geheime vakjes onder je vloer, holle boeken, gewoon in je bureau, ... Geen verstopplaats nodig, gewoon bij mijn documenten op mijn computer maar wel wachtwoord+encryptie op, voor het geval er een nieuwsgierige moeder (of desnoods zus) in mijn documenten zou zitten
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, als diaryland stopt, dan ben ik inderdaad mooi alles kwijt, daar had ik zelf ook al aan gedacht ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[dagboek] het dagboek van een junkie (kort) CyWu | 42 | 19-01-2005 15:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 | |
Psychologie |
In een dagboek schrijven... wat voor nut/doel heeft 't voor jou? Signy | 60 | 29-10-2002 19:32 | |
ARTistiek |
Biografisch dagboek Internationalist | 18 | 25-03-2002 13:18 |