Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2005, 14:05
Isabel Karamel
Isabel Karamel is offline
Ik heb een probleem. Laatst heb ik gezoend met de broer van m'n beste vriendin. Ik heb hele sterke gevoelens voor hem en ik heb gehoor dat het ook wederzijds is. Alleen, mijn vriendin vindt dit helemaal niet leuk. Ze was heel boos op me toen ze me zag zoenen met haar broer en wil ook echt absoluut niet dat het wat tussen ons wordt. Maar ik ben eigenlijk best wel verliefd op hem en hij waarschijnlijk ook op mij. Wat moet ik doen??
Oud 16-02-2005, 14:06
boredoflife
boredoflife is offline
wat voor rare vriendin heb jij als zij niet wilt dat het iets word tussen haar broer en jou...

ziet ze jou ook vaker...

(k snap het wčl als zij en dr broertje vaak ruzie heeft.. is dat zo?)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:09
leucomelas
leucomelas is offline
jeetje, wrom vind ze dat erg? heb je haar dat al gevraagd? kijk, als je nou voor dr neus met dr vriendje zoent, okay... maar tis dr broer! vind het een beetje een vreemde reactie... zou meer zoiets hebben van: "ah wat pookig! fijn dat je iemanand hebt gevonden die je lief vind en dat dat dan ook nog eens mijn broer is!" lijkt me iig
Oud 16-02-2005, 14:13
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Misschien wilt ze niet dat jij haar schoonzus wordt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:15
Isabel Karamel
Tsja, ik heb het er wel met haar over gehad. Ze zei dat als ik dan bij haar thuis kom dat ik waarschijnlijk toch alleen maar de hele tijd bij hem ben. En als het uitgaat dat ik daar dan niet meer wil komen (als wij dus met ruzie uit elkaar gaan). Dat waren geloof ik ongeveer de redenen.....
Oud 16-02-2005, 14:24
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Isabel Karamel schreef op 16-02-2005 @ 15:15 :
Tsja, ik heb het er wel met haar over gehad. Ze zei dat als ik dan bij haar thuis kom dat ik waarschijnlijk toch alleen maar de hele tijd bij hem ben. En als het uitgaat dat ik daar dan niet meer wil komen (als wij dus met ruzie uit elkaar gaan). Dat waren geloof ik ongeveer de redenen.....
Mmh, dat klinkt toch best wel logisch.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:25
Gothic
Gothic is offline
dan is het puur een compliment, ze wil je niet kwijt raken.
Oud 16-02-2005, 14:25
boredoflife
boredoflife is offline
Citaat:
agrees.. wat is vriendschap toch mooi... (en soms ook raar )
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:37
Isabel Karamel
Ik wil haar ook niet kwijtraken, maar hem ook niet......
Oud 16-02-2005, 14:44
snuvvel
snuvvel is offline
ik zou er gewoon voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:51
leucomelas
leucomelas is offline
als je afspreekt met haar ga je wat met haar doen, als je afspreekt met hem ga je wat met hem doen...
Oud 16-02-2005, 14:56
bracelance
bracelance is offline
misschien vindt ze jou wel niet goed genoeg voor haar broer.
Oud 16-02-2005, 15:16
someone17
someone17 is offline
Ik zou het ook niet echt leuk vinden als mijn vriendin iets met me broer kreeg. Als ze dan ruzie hebben of iets dergelijks moet jij dat dag en nacht aanhoren. Of andere verhalen over mijn broer
Oud 16-02-2005, 15:21
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ergens kan ik haar reactie wel begrijpen (ze is bang jou aan haar broer kwijt te raken), maar aan de andere kant is het ook niet helemaal eerlijk van haar. Praat met haar en leg haar uit dat er dan inderdaad wat dingen gaan veranderen (want dat is nou eenmaal zo), maar dat ze jou echt niet zomaar kwijt raakt. En vertel haar ook eerlijk dat je het graag zou willen proberen met haar broer, dat moet ze dan maar gewoon accepteren. Als jij echt het idee hebt dat het wat kan worden, dan zou ik me niet laten tegenhouden door haar. Wellicht moeten jullie allebei af en toe wat naar elkaar schikken, maar dat moet kunnen binnen een vriendschap.
Oud 16-02-2005, 15:31
^PK
^PK is offline
tis wel een lastige situatie.. ik begrijp jou kant maar ik begrijp ook haar kant.. Het is gewoon lastig dat juist die leuke jongen de broer is van je beste vriendin... en zij zegt dat ze het lullug vind enzoo maar ze heb daar wel gelijk in.. maar daar heb jij niet voor gekoze tog? het gebeurde gewoon
Ik denk dat ze het maar moet accepteren.. natuluk zou ik er wel over prate. maar verliefd zijn ken je egt heel moeilijk negeren en onderdrukken duz..
maar ik dnek dat je beste vrieden er gewoon heel erg mee zit dat jij mesgien voortaan elke keer darkomt voor hem in plaats van haar.. en als jij in die sitiuatie zou zitten zou ik me ook egt heel kut voele.. maar ik zou het eigenlijk wel begrijpe hoe kut het ook is duz ik zou er eigelijk wel voor gaan .. maar voordat je het doet meot je 1st nog effe kijke wat die broer nou eigenlijk wil.. en daar met haar over praten dnk ik..
Oud 16-02-2005, 17:09
Isabel Karamel
Heel erg bedankt iedereen voor de reacties (ook al waren ze allemaal best verschillend ) Ik heb met die broer gesproken en we willen wat gaan afspreken, maar eerst ga ik nog eens goed met m'n vriendin praten. Iig hou ik jullie op de hoogte
Oud 16-02-2005, 17:45
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-02-2005 @ 15:25 :
idd
Oud 16-02-2005, 17:48
Isabel Karamel
Citaat:
bracelance schreef op 16-02-2005 @ 15:56 :
misschien vindt ze jou wel niet goed genoeg voor haar broer.
Dank je.....
Oud 16-02-2005, 19:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Isabel Karamel schreef op 16-02-2005 @ 15:37 :
Ik wil haar ook niet kwijtraken, maar hem ook niet......
doe dan extra moeite haar dat te laten merken, als zij dat gevoel niet meer heeft, kan ze het moeilijk meer erg vinden dat je met haar broer hebt. Let dus erg goed op haar en haar gevoel en maak dat haar duidelijk door acties en gedrag.
Oud 16-02-2005, 19:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Je zult een afweging moeten maken...
Als zij per se niet wil dat het iets wordt tussen jullie, zul je je daar bij neer moeten leggen als je vriendin je echt dierbaar is.
Je kunt ook kijken of ze misschien bij draait, maar je zult er dan goed rekening mee moeten houden dat je duidelijke afspraken moet maken. Niet bijvoorbeeld als je voor je vriendin op bezoek komt, eerst een half uur met haar broer gaan zitten kleffen.

Het kŕn wel, een relatie met de broer van je beste vriendin (ik heb het zelf ook), maar soms wens je dat het anders was, omdat het op sommige momenten erg moeilijk is (bijvoorbeeld als ze ruzie hebben, zoals iemand al zei).
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 21:19
waves
waves is offline
zou idd lastig zijn als het fout loopt tussen jou en haar broer.
Oud 16-02-2005, 22:28
Tom Thumb
Tom Thumb is offline
Ik moet er eigenlijk ook niet aan denken dat mn beste vriendin iets met mn broer zou hebben hoor...
Oud 17-02-2005, 11:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
boredoflife schreef op 16-02-2005 @ 15:06 :
wat voor rare vriendin heb jij als zij niet wilt dat het iets word tussen haar broer en jou...

ziet ze jou ook vaker...
Ik snap het best. Mijn vrienden zouden het ook niet moeten wagen iets emt m'n zusje te nemen. Gelukkig hoef ik me daar niet druk over te maken, want ze vallen niet op BrEeZaH.

Ik snap de vriendin van de TS helemaal. Het is gewoon geen fijn 'gevoel'. En beter is het niet te omschrijven. Ik zou het dan ook niet doen als ik jou was, Isabel. Als je je vriendin wilt houden, tenminste.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 12:24
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gewoon doen, je beste vriendin heeft het maar te accepteren..het is toch niet zoiets als iemands vriendje afpakken of een ex ofzo.

Als het echt je beste vriendin is accepteert ze het wel.
Oud 17-02-2005, 12:34
Konijn
Konijn is offline
Ik zou haar duidelijk maken dat je haar echt niet vergeet, en natuurlijk nog wel háár vriendin bent als het uitgaat..
Mijn broertje kreeg ook wat met een vriendin van mij, nu hebben zij al 2,5 jaar en we (vriendin en ik dus) zijn alleen maar closer geworden!
Maar ik kan dan ook goed opschieten met mijn broertje, we gaan wel eens samen uit enzo, hij kan goed overweg met mn vrienden etc.
Oud 17-02-2005, 19:39
Bell
Bell is offline
ik heb t zelfde gehad... ik was ook helemaal verliefd op hem en dacht dat hij dat ook op mij was... maar toen ging hij me vertellen dat ie me eigenlijk helemaal niet leuk vond, nou ja, wel leuk, maar wilde niets met me beginnen.. ik voelde me enorm klote maar aan de andere kant is het toen wel beter geweest dat t niets geworden is... want je zit altijd in tweestrijd als je langs gaat.. ga je langs vriend of ga je langs vriendin..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 19:50
Lijnie
Lijnie is offline
Ik snap haar wel, ze is natuurlijk bang dat je nou meer aandacht hebt voor dr broer dan voor haar... en dat is logisch. Maar van de andere kant, zij wil denk ik ook dat jij gelukkig bent hea! Ga met dr praten en leg uit dat je haar helemaal niet vergeet en dat zij het belangrijkste is, maar dat je ook heel verliefd bent en je hart wil volgen. Maak met haar en dr broer anders duidelijke afspraken, zo van, als je voor haar komt, moet je vriend ook nergens mee bemoeien, en andersom!

Succes
Oud 17-02-2005, 20:44
shibby almighty
shibby almighty is offline
ik heb ook ongeveer zoiets gehad (meisje dat voor een jaar lang bij mijn beste vriend in huis ging wonen/woont)

We hebben een maand of 3 een relatie gehad en toen ging het nogal radicaal fout. Ik haatte haar wilde haar niet meer zien probeerde haar te negeren als ik bij mijn beste vriend kwam.

Dat was nog al kut maarja vriend van me zei, als je haar leuk vind moet je het gewoon doen. Zolang je maar niet alleen met haar omgaat als je hier bent. Toen het uitging was het ook kut voor hem omdat hij tussen 2 fronten in zat maar hij nam het naar mijn idee goed op.

Het is niet idiaal, maar als je hem echt leuk vind zou ik toch eens met je vriendin erover hebben en uitleggen dat het je echt niet alleen voor haar broer komt
Oud 18-02-2005, 13:29
altijd de mijne
altijd de mijne is offline
ik had ook niet graag gezien dat een van mijn vriendinnen iets met mijn broertje zou hebben. Hij si wel knap en kreeg dat ook regelmatig te horen, daar wordt je al snel best gestoord van.

Ik kan totaal niet met mijn broertje opschieten, hebben regelmatig knallende ruzie. Zou het dan ook niet leuk vinden als een vriendin dan zijn kant zou kiezen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 01:47
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Well, I got situation with sister of friend
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 12:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 21-02-2005 @ 02:47 :
Well, I got situation with sister of friend
Je Engels is belabberd.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 14:22
annetjuh
annetjuh is offline
misschien weet/denkt ze dat haar broer een beetje een player is of zo?
en jou gewoon wil beschermen, of is ze bang dat als je bij haar thuis komt niet voor haar komt maar voor haar broer.
Of vind ze haar broer gewoon een etter (broer-zuster liefde) en snapt ze gewoon niet wat je in hem ziet.
Praat er gewoon eens over, praten kan geen kwaad.
Reageren

Regels voor berichten