Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2005, 15:07
blupp
blupp is offline
Hey mensen
Ik zit nu nog anderhalf jaar in 4+5 havo, ik heb er erg veel moeite mee omdat ik niet precies nog weet waarvoor ik t doe. Ik weet wel dat ik waarschijnlijk iets wil doen in de sociale zorg. Ik woon vlakbij Den Haag dus ik wou even rondvragen of iemand hier toevallig een school/opleiding kent die daar in de buurt dus wordt gegeven. Misschien een jaartje heel algemeen sociaal gedoe en dat ik dan kan kiezen ofzo..ik wil in ieder geval wat hebben om naar toe te werken, beetje motivatie om elke dag op te staan voor een saaie schooldag.
Als iemand iets weet..alvast bedankt^^
T moet trouwens wel hbo niveau zijn...anders zit ik voor niets havo te doen --t voelt nu ook alsof ik t voor niks doe--
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2005, 15:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Studiekeuze?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 15:26
blupp
blupp is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-03-2005 @ 16:15 :
Studiekeuze?
Hehe ow dat bedoel je, ik zie dat nu pas..beetje onduidelijk of ik keek verkeerd. Naja t zal wel verplaatst worden dan, hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:04
Verwijderd
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar misschien is de Oriënterende Propedeuse Gedrag & Maatschappij (OPGM) op de Hogeschool Rotterdam wat. Of ergens (dat heb je in heel veel plaatsen) SPH of MWD of ergens (heb je in veel minder plaatsen, maar wel in Rotterdam) hbo pedagogiek, maar dat zijn alle drie ook studies die je na een jaar OPGM kunt gaan doen (als je bij OPGM je P hebt gehaald kun je instromen in het tweede jaar bij oa die drie studies).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten