Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
M'n haar roze was geen succes, maar dat is echt al lang geleden en toen had ik als excuus dat ik alto was en puber en dat ik tegen mn brabantse mama af wilde zetten. .. en dat mn tweelingzus het paars had en dat matchte dan mooi.
![]() Ow en laatst had ik marilyn monroe op televisie gezien en toen bedacht ik me dat ik het blond wilde. Ook geen succes. Het was van lichtblond bij de wortels tot oranje daaronder tot donkerbruin aan de uiteinden.. zag er wel goed uit bij mn tijgerjas though.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Dit was geen succes. Het kapsel was mislukt dankzij onze inteelt dorpskapster, dus het was iets teveel Uma in pulp fiction. En de kleur had donkerder moeten zijn en was na 1 keer wassen al groen/blauw/grijs/lelijk. Ik heb toen dus 3 weken met een muts op m'n kop rondgelopen (gelukkig was het winter) en daarna maar zwart geverfd. Het kapsel dat ik had NA het zwarte was ook dramatisch, maar dat was vanwege een ongelukje waardoor ik ineens een stuk van m'n ponnie miste. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nu zit het trouwens zo: ![]() Voor zover je mijn kapsel ziet op deze foto ![]() Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 18:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee... Iedereen wil juist horen: Jaaa, das echt een kutkapsel. Da stond/staat je voor geen meter. snappie, anuslikkertje?
||
Citaat:
dat kan natuurlijk ook! nou bij deze dan honnepon; kutkapsel! staat je voor geen meter! tis weer es wat anders he
||
Citaat:
Weer een discussie gewonnen Omdat ik het waard ben...
||
Citaat:
wordt je groot van! van l'oreal krijg je ook een kutkapsel ![]() kijk, nou is 't cirkeltje weer rond!
||
Citaat:
ach een beetje humor en wat pit he niks mis mee ![]() NB ik ben ook niet zo'n bitch én ik heb ook hip haer; potver3!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|