Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst vroeg bv 1 van de verliefde meiden: Kunnen jullie me volgende week naar huis brengen, mn vriendinnen gaan dan al snel weg en anders kan ik niet zo lang uitgaan.. Vraag ik: Heb je vis en friet? En dan gaat ze die nog halen ook ![]() En daarna is ze ineens weer helemaal bezig met smsen etc (nadat t tijdje rustig was) en bij uitgaan me 'vervelen' ![]() Echt vreemd, ik doe best asociaal en ineens is het haar innerlijke liefdeskaarsje helemaal opgegaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Wat heb ik jullie ooit aangedaan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Door herkenning in problemen te zoeken, kan je anderen vaak juist helpen. Als je over je eigen ervaringen vertelt, kan iemand anders daar ook ontzettend vele aan hebben. Het is Mark's belevingswereld en er is totaal niets mis mee om zo iemand proberen advies te geven (of laten zien dat het allemaal nog veel erger kan (of juist niet ![]() ![]() Nu terug ontopic: De meisjes die j eniet leuk vindt idd gewoon proberen af te stoten en mss moet je je toch anders gaan opstellen om wel in trek te komen bij de meisjes die je wel leuk vindt
||
Citaat:
haha niet alleen vrouwen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
[QUOTE]Ieke schreef op 19-02-2005 @ 14:32 : [B]Dit komt me zo bekent voor. (Alleen zijn het dan jongen ![]() Nu een ontopic reactie: Je trekt waarschijnlijk die vrouwen aan omdat je bij vrouwen waar je niks inziet meer jezelf bent en je meer op je gemak voelt. Als je iemand echt leuk vindt gedraag je je waarschijnlijk net iets anders en kennelijk vinden ze dat niet leuk. It is a possibility, non? ![]() Laatst gewijzigd op 10-03-2008 om 21:14. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maarja het komt vanzelf wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
heb ik ook haha.
echt van die kneusje's doe mij aantrekkelijk vinden, al snap ik niet waarom. Want zo aardig ben ik ook niet tegen hun. ik hou van sarcasme en leedvermaak haha. Maar ja ik ben er nu achter gekomen hoe arroganter ik kijk en doe, hoe leuker de jongens. echt een beetje vreemd
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat vrouwen wat meer moeten jagen, dat hoort ook bij emancipatie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien houden ze wel gewoon niet van extreem-rechtse figuren? |
![]() |
|
![]() |
uhmmm waarom je vrouwen aantrke waar jij nix in zie
Naja mischien moet je ze eerst een kans geve voordat je zeg dat je ze nix vind ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |