Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 17:24
Verwijderd
help

En de vrouwen die ik supersuperleuk vind die zijn
A)Onbereikbaar
B)Erg ver weg

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2005, 17:26
Verwijderd
Ghehe, ik heb ook zoiets: ik trek vrijwel alleen maar tegenpolen aan, van wie ik niets moet hebben. Maar dat is best komisch, zo nu en dan.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik trek helemaal niks aan, dus je moet niet zeiken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:12
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-02-2005 @ 20:02 :
Ik trek helemaal niks aan, dus je moet niet zeiken.
En terecht, je bent namelijk helemaal niet zo een leuke jongen (qua karakter)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:14
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
raar blijkbaar ben je gewild in een bepaalde doelgroep

maarreh misschien moet je er zelf wat voor doen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 18-02-2005 @ 20:12 :
Dat is nog zwak uitgedrukt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:31
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Alex schreef op 18-02-2005 @ 20:29 :
wel heel zwak dan
Oud 18-02-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
dem schreef op 18-02-2005 @ 20:14 :
raar blijkbaar ben je gewild in een bepaalde doelgroep

maarreh misschien moet je er zelf wat voor doen?
Ik vind 'ernaar opzoekgaan' zo doelloos want ik val zelf ook altijd op de onbereikbare dames
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 18-02-2005 @ 18:26 :
Ghehe, ik heb ook zoiets: ik trek vrijwel alleen maar tegenpolen aan, van wie ik niets moet hebben. Maar dat is best komisch, zo nu en dan.
idd Mja

Laatst vroeg bv 1 van de verliefde meiden:
Kunnen jullie me volgende week naar huis brengen, mn vriendinnen gaan dan al snel weg en anders kan ik niet zo lang uitgaan..
Vraag ik: Heb je vis en friet?

En dan gaat ze die nog halen ook
En daarna is ze ineens weer helemaal bezig met smsen etc (nadat t tijdje rustig was) en bij uitgaan me 'vervelen'
Echt vreemd, ik doe best asociaal en ineens is het haar innerlijke liefdeskaarsje helemaal opgegaan
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 20:42
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Er is vast toch wel een meisje in je buurt die jou leuk vind, en jij ook haar..?
Soms lijken dingen dichterbij dan je denkt..!
Oud 18-02-2005, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Myztic schreef op 18-02-2005 @ 20:57 :
:
Echt vreemd, ik doe best asociaal
vrouwen hebben een plank voor hun kop
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 18-02-2005 @ 20:12 :
Citaat:
Alex schreef op 18-02-2005 @ 20:29 :
Citaat:
HC4L schreef op 18-02-2005 @ 20:31 :
wel heel zwak dan
Ja, want dat kunnen jullie weten...

Wat heb ik jullie ooit aangedaan?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 09:39
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Je valt vaak in herhaling, in plaats van te reageren op iemands situatie zoek je naar een herkenningspunt zodat je weer lekker kan beginnen over je eigen situatie. Ze willen me altijd als vriend niet als vriendje bladiebla. Its the same shit all over again. Zo langzamerhand heb ik geen empathie meer voor je, want je maakt het er gewoon zelf naar.

Daarnaast blijkt uit vele van je posts, dat je helemaal niet zo een lieverdje bent. Je bent een jongen met een dubbele bodem. Doet lief, maar is het eigenlijk absoluut niet. En kennelijk hebben de meisjes dat (gelukkig) door.

Je bent een nogal grote egoist, dat is de bottomline. Zo duidelijk genoeg?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 09:50
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 19-02-2005 @ 10:39 :
Je valt vaak in herhaling, in plaats van te reageren op iemands situatie zoek je naar een herkenningspunt zodat je weer lekker kan beginnen over je eigen situatie. Ze willen me altijd als vriend niet als vriendje bladiebla. Its the same shit all over again. Zo langzamerhand heb ik geen empathie meer voor je, want je maakt het er gewoon zelf naar.

Daarnaast blijkt uit vele van je posts, dat je helemaal niet zo een lieverdje bent. Je bent een jongen met een dubbele bodem. Doet lief, maar is het eigenlijk absoluut niet. En kennelijk hebben de meisjes dat (gelukkig) door.

In plaats dat je dmv een niet al te serieuze opmerking van iemand, die persoon in de grond wil proberen te stampen, kan je ook even dat negeren en gewoon zo laten.
Door herkenning in problemen te zoeken, kan je anderen vaak juist helpen. Als je over je eigen ervaringen vertelt, kan iemand anders daar ook ontzettend vele aan hebben. Het is Mark's belevingswereld en er is totaal niets mis mee om zo iemand proberen advies te geven (of laten zien dat het allemaal nog veel erger kan (of juist niet)). Ik denk dat als je je niet in kan leven in iemand anders' probleem of zelf niet zoiets ervaren hebt, je niet iemand kunt helpen hier. En iemand afzeiken is wel een heel goed voorbeeld van niet iemand kunnen helpen, maar wel zin hebben om wat te zeggen....

Nu terug ontopic:
De meisjes die j eniet leuk vindt idd gewoon proberen af te stoten en mss moet je je toch anders gaan opstellen om wel in trek te komen bij de meisjes die je wel leuk vindt
Oud 19-02-2005, 10:03
fractuur
fractuur is offline
Anders opstellen heeft denk ik niet echt veel zin, je kan hooguit iets "botter" zijn tegen de meisjes die je leuk vinden.. Verder vrees ik dat het neit anders kan; ik verbaas me er ook nog wel eens over hoe eenvoudig het af en toe tussen twee mensen kan gaan..
Oud 19-02-2005, 11:31
waves
waves is offline
tsja, volgens mij heeft iedereen daar wel last van (gehad)
Oud 19-02-2005, 12:18
Eazy E
Eazy E is offline
Citaat:
devilious schreef op 18-02-2005 @ 21:43 :
vrouwen hebben een plank voor hun kop

haha niet alleen vrouwen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 12:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zie WolterB: herkenning kan helpen. Misschien voelt TS zich wel beter nu hij weet dat het nog erger kan. Bovendien was het een grap, want deze ston erachter: Een grapje moet kunnen dacht ik, maar blijkbaar niet voor chagrijnen als jij.

Citaat:

Graag zou ik voorbeelden zien van deze onterechte aantijgingen. Graag zou ik je zien aantonen waar ik lief doe, maar dat niet ben. Posts die getuigen van mijn 'dubbele bodem'. Die zijn er niet, dus hou alsjeblieft op met het zonder reden rondstrooien van deze leugens.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 12:30
bracelance
bracelance is offline
same here... je moet er mee leren leven!
Oud 19-02-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:

gaat dit over mij?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:02
Drez
Drez is offline
Citaat:
Myztic schreef op 19-02-2005 @ 13:57 :
gaat dit over mij?
Nee over Markje
Oud 19-02-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 19-02-2005 @ 14:02 :
Nee over Markje
hy voelde zich aangesproken
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 19-02-2005 @ 14:03 :
hy voelde zich aangesproken
Ik vond het vreemd dat iemand die ik voor de eerste keer zie een poging doet om mijn gedrag te beschrijven, wat dus totaal niet lijkt op hoe ik daadwerkelijk ben, dus vond het al vreemd
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:45
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-02-2005 @ 10:50 :
In plaats dat je dmv een niet al te serieuze opmerking van iemand, die persoon in de grond wil proberen te stampen, kan je ook even dat negeren en gewoon zo laten.
Door herkenning in problemen te zoeken, kan je anderen vaak juist helpen. Als je over je eigen ervaringen vertelt, kan iemand anders daar ook ontzettend vele aan hebben. Het is Mark's belevingswereld en er is totaal niets mis mee om zo iemand proberen advies te geven (of laten zien dat het allemaal nog veel erger kan (of juist niet)). Ik denk dat als je je niet in kan leven in iemand anders' probleem of zelf niet zoiets ervaren hebt, je niet iemand kunt helpen hier. En iemand afzeiken is wel een heel goed voorbeeld van niet iemand kunnen helpen, maar wel zin hebben om wat te zeggen....
Ho ho, je hebt helemaal gelijk maar dit is niet wat ik zei. Hij zoekt naar een excuus om zijn eigen lamlendige leventje ten toon te spreiden aan ons. Ik heb dat riedeltje al vaak genoeg gehoord van hem. Oh ik ben zo zielig, meisjes vinden me zo leuk maar alleen als vriend ze zien niks in me blabla. Genoeg is genoeg wat mij betreft en het is niet grappig... het is pathetisch. Ik vind haal mijn genot niet uit het ongeluk van anderen.

[QUOTE]Ieke schreef op 19-02-2005 @ 14:32 :
[B]Dit komt me zo bekent voor. (Alleen zijn het dan jongen ) Tja, advies heb ik eigenlijk ook niet.

Nu een ontopic reactie:

Je trekt waarschijnlijk die vrouwen aan omdat je bij vrouwen waar je niks inziet meer jezelf bent en je meer op je gemak voelt. Als je iemand echt leuk vindt gedraag je je waarschijnlijk net iets anders en kennelijk vinden ze dat niet leuk. It is a possibility, non?

Laatst gewijzigd op 10-03-2008 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Je trekt waarschijnlijk die vrouwen aan omdat je bij vrouwen waar je niks inziet meer jezelf bent en je meer op je gemak voelt. Als je iemand echt leuk vindt gedraag je je waarschijnlijk net iets anders en kennelijk vinden ze dat niet leuk. It is a possibility, non?
Zit best wat in

Als ik echt superverliefd ben klap ik vaak dicht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2005, 13:55
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Mjah, toch een soort angst he. Je voelt zoveel voor die persoon dat je zo bang bent om iets te verneuken en dan word je voorzichtig en daardoor verneuk je het juist.

Vaak is het leven ZO ironisch
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 19-02-2005 @ 14:55 :
Mjah, toch een soort angst he. Je voelt zoveel voor die persoon dat je zo bang bent om iets te verneuken en dan word je voorzichtig en daardoor verneuk je het juist.

Vaak is het leven ZO ironisch

Maarja het komt vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:00
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Ach, ik zou zeggen... doe niet zo moeilijk en pieker niet te veel... het komt uiteindelijk wel goed
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:03
Verwijderd
Pieker ook niet Ik ga ook expres niet 'op zoek'

Maarja vind t zo vervelend om tegen meiden 'sorry maar het gaat niet werken' te zeggen...Is natuurlijk voor hen ook wel zielig enzo, maarja beter dan er misbruik van maken
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:04
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Uiteraard...

Maar dat doe je ook alleen omdat jij je er niet prettig bij zou voelen

(Ik ook niet overigens).
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:09
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-02-2005 @ 18:26 :
Bij mij andersom. Ik trek graag tegenpolen aan maar die moeten me niet want die willen een meisje dat net als hen is.
Oud 19-02-2005, 14:40
annetjuh
annetjuh is offline
heb ik ook haha.
echt van die kneusje's doe mij aantrekkelijk vinden, al snap ik niet waarom. Want zo aardig ben ik ook niet tegen hun. ik hou van sarcasme en leedvermaak haha.
Maar ja ik ben er nu achter gekomen hoe arroganter ik kijk en doe, hoe leuker de jongens. echt een beetje vreemd
Oud 19-02-2005, 16:45
i'mstronger
i'mstronger is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 19-02-2005 @ 15:40 :
heb ik ook haha.
echt van die kneusje's doe mij aantrekkelijk vinden, al snap ik niet waarom. Want zo aardig ben ik ook niet tegen hun. ik hou van sarcasme en leedvermaak haha.
Maar ja ik ben er nu achter gekomen hoe arroganter ik kijk en doe, hoe leuker de jongens. echt een beetje vreemd
Heb je -helemaal- gelijk in. Raar maar waar, bij mij is het precies hetzelfde, als ik leuk en lief doe, is er geen enkele jongen, als ik arrogant doe, kruipen ze...!! Slaat helemaal nergens op.. maar ja het zal wel met het jachtinstinct vd man te maken hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 17:17
Verwijderd
Citaat:
i'mstronger schreef op 19-02-2005 @ 17:45 :
Heb je -helemaal- gelijk in. Raar maar waar, bij mij is het precies hetzelfde, als ik leuk en lief doe, is er geen enkele jongen, als ik arrogant doe, kruipen ze...!! Slaat helemaal nergens op.. maar ja het zal wel met het jachtinstinct vd man te maken hebben?
Haha wij jagers??

Ik vind dat vrouwen wat meer moeten jagen, dat hoort ook bij emancipatie
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:01
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Ik haat arrogante wijven, ik kots op ze.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 19-02-2005 @ 19:01 :
En zo hoort het ook
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:50
Luna
Luna is offline
tsjah, waarom trek ik psychisch gestoorden aan?
Oud 19-02-2005, 19:02
Antinoniem
Antinoniem is offline
wees blij dat je die vrouwen aantrekt en niet aftrekt. *insert laughing here*
Oud 19-02-2005, 19:42
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 19-02-2005 @ 19:18 :
En zo hoort het ook
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 19:43
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 19-02-2005 @ 20:02 :
wees blij dat je die vrouwen aantrekt en niet aftrekt. *insert laughing here*
Hilarisch!

Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 19:56
-(L)-
Vervelend, ik weet niet wat je eraan kan doen. Hopen dat je de volgende keer op een andere vrouw valt?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 20:00
Luna
Luna is offline
het gaat dus om de vrouwen die op hem vallen, niet de vrouwen waar hij op valt heh.
Oud 19-02-2005, 23:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat dacht ik eerst ook, en nu toen bleek dus (nu mijn huidige) vriend acher mij te wonen (had hem nog noout gezien!)
Oud 20-02-2005, 00:52
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Bij mij is het heel vaak zo dat knappe meisjes tegen me aan gaan staan praten, en na een half uur hebben ze genoeg van mijn preken en dan gaan ze naar een minder intellectueel iemand.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 00:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 20-02-2005 @ 01:52 :
Bij mij is het heel vaak zo dat knappe meisjes tegen me aan gaan staan praten, en na een half uur hebben ze genoeg van mijn preken en dan gaan ze naar een minder intellectueel iemand.
*Grinnik*

Misschien houden ze wel gewoon niet van extreem-rechtse figuren?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 01:35
bamiPoep
bamiPoep is offline
jah ik trek ook altijd van die gruwlijklelijke bitches aan
Oud 20-02-2005, 11:35
Senossie
Senossie is offline
uhmmm waarom je vrouwen aantrke waar jij nix in zie

Naja mischien moet je ze eerst een kans geve voordat je zeg dat je ze nix vind en weet je op een gegeven moment komt d'r wel een meisje aan die je leuk vind, ik heb nu ook een leuk vriendje terwijl ik eerst alleen maar sukkels aantrok gewoon ff geduld hebbe
Oud 20-02-2005, 12:57
-(L)-
Citaat:
Luna schreef op 19-02-2005 @ 21:00 :
het gaat dus om de vrouwen die op hem vallen, niet de vrouwen waar hij op valt heh.
Oeps... ik had 't helemaal verkeerd gelezen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 13:46
Custom
Custom is offline
Hier ook zelfde punt, ach, life's a bitch!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 19-02-2005 @ 19:01 :
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten