Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Groot Britannie verloor haar wereldrijk, de Sovjetunie ging aan haar economie ten onder, daarvoor was Duitsland al als supermacht neergehaald in de tweede wereldoorlog, Japan idem... tja, we weten wie er vervolgens overbleef.
||
Citaat:
![]() Maar ach, martelingen in Guanatamo Bay... Dat is al jaren een publiek geheim, net zoals die "geheime" gevangenis in Jordanië. Het zijn gewoon slimme trucjes van de Amerikanen om onder verdragen zoals the Hague Convention en the Geneva Convention uit te komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar laten we niet verder offtopic gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben t een keer met je eens ![]() Anyway, over Quantanamo kan ik kort zijn: wat daar gebeurt, kan niet en er moet getracht worden om daar iets aan te doen. Toekijken en veroordelen is imo niet voldoende. Brieven schrijven is al iets, maar wellicht dat er juridisch ook wat zetten gedaan kunnen worden. maar ik heb geen flauw benul hoe of wat
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of is het te pijnlijk als ik om dit soort objectieve behandeling vraag?
||
Citaat:
Als jij zegt dat het paradijs niet bestaat, kan dat hem als gelovige wel pijn doen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en verder geef ik nooit de hoop op in mn medemens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En daarnaast geloof ik niet dat er iemand zal gestraft worden. Netzaols bij die Amerikaan, die een half-dode ongewapende en niet eens bewegende Irakees doodschoot, en er zonder van straf vanaf is gekomen. Want hij verdedigde zichzelf ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet waar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In het Amerikaanse leger hebben ze er een gezegde voor: shit rolls down. Dat betekend dat alle schuld van de generaals op een soldaat worden uitgepoept, zodat hij de lul is. Zie de zaak Erik O.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan op alles wel wat vinden. Die kunnen wat mij betreft alleen een kleine strafvermindering veroorzaken. maar niet zoals nu totale vrijlating. En wat betreft die boobytraps. dan kunnen ze elke burger wel doden, omdat het een mogelijke gevaar hunzelf is. Er moeten grenzen zijn. EN iemand die de dag ervoor halfdood is geschoten, niet beweegt en onbewapend is, mag niet op worden geschoten. Alsof het niet erg genoeg is dat hij daar als gewonde een dag heeft lopen bloeden, wordt hij ook nog eens doodgeschoten. Echt te schandelijk voor woorden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Los daarvan zijn er in de VS mensen die het leger als enige mogelijke carriereoptie hebben, omdat ze op alle andere fronten van de arbeidsmarkt kansloos zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hof VS onderzoekt detentie op Cuba Gatara | 74 | 13-11-2003 17:55 |