Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2005, 17:49
*sheer*
*sheer* is offline
heej!
ik ben "bang" dat ik bisexsueel ben..
ik ben nu verliefd op een meisje (kun je lezen in een ander topic), en nu twijfel ik dus heel erg!
ik wil graag in contact komen met mensen die me zelf over hun ervaringen kunnen vertellen of advies kunne geven ofzow...
liefs tess
Oud 09-03-2005, 17:54
eztah
eztah is offline
Er is denk ik niet zoveel advies te geven
Als je erachter komt/ je afvraagt of je bi bent, kan je dat eerst lekker voor jezelf houden zodat je aan het idee kan wennen. En zodra je er klaar voor bent het aan anderen vertellen mocht je daar behoefte aan hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:55
*sheer*
*sheer* is offline
ja maar ik weet het bijvoorbeeld helemaal niet zeker ofzo..
ik weet nu alleen dat ik helemaal gek ben op haar!
Oud 09-03-2005, 17:58
eztah
eztah is offline
Je hoeft het ook niet zeker te weten, daar heb je tijd genoeg voor.
Bij mijzelf merkte ik dat ik eerst gewoon 'bewondering' had voor een meisje, totdat ik erachter kwam dat ik eigenlijk verliefd op haar was. En nu weet ik dat ik bi ben, maar toen wist ik dat ook niet precies. Maak je er niet al te druk om, je komt er vanzelf achter en verder blijf je gewoon dezelfde.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 18:01
*sheer*
*sheer* is offline
nu ga ik ff iets heel vaags zeggen:
bij haar voel ik me echt mezelf, en zij is ook echt de enige bij wie ik lekker in me vel zit.
zo zijn dr nog een paar dingen maar die zijn een beetje té om hier neer te zetten
Oud 09-03-2005, 19:23
Souris
Souris is offline
kijk hier anders even
Oud 09-03-2005, 20:16
AngelLena
AngelLena is offline
Dat kan. Is goed mogelijk. Maar is toch geen probleem dacht ik zo? Zorg eerst dat je het zeker weet, dan kan je eens gaan nadenken over wat je daarmee gaat doen. En ik denk dat bij twijfel, je het alleen zeker kan weten door te proberen.
Oud 09-03-2005, 20:46
Somebody Special
Somebody Special is offline
Is niet iedereen bi tegenwoordig?

Waarschijnlijk zijn het de hormonen die door je lichaam gieren, als je op je 18e nog gevoelens voor meisjes moet je maar weer eens verder kijken, tot die tijd, don't worry
Oud 09-03-2005, 21:20
SounD
SounD is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 09-03-2005 @ 21:16 :
Dat kan. Is goed mogelijk. Maar is toch geen probleem dacht ik zo? Zorg eerst dat je het zeker weet, dan kan je eens gaan nadenken over wat je daarmee gaat doen. En ik denk dat bij twijfel, je het alleen zeker kan weten door te proberen.
Ik ben het niet eens met dit advies.

Wachten tot je het zeker weet. Soms duurt dat jaren, soms komt die zekerheid nooit. Focussen op die zekerheid heeft ook nog vaak eens een remmend effect. Hoe harder je zoekt, hoe verder je van het antwoord af komt.

Ik lees dat je bang bent.. werk aan die angst. Dat is vaak wat in je weg staat om te luisteren naar je eigen gevoelens.
Waarom zou je bang moeten zijn. Misschien zijn 25% van de meisjes wel biseksueel (1 van de 4 meisjes), het zijn er in iedergeval een hoop. Die link naar die site die Souris gaf kan je goed helpen. Je vind daar mensen met dezelfde angsten en vragen die jij hebt en een hoop mensen die dat allemaal al meegemaakt hebben.

Ik zou je afraden om wat te gaan proberen met een meisje om erachter te komen dat je bi bent. Het kan alles heel complex maken. Vrijen kan heel lekker zijn en gevoelens oproepen die er anders niet geweest waren. Ook kan seks tegenvallen (bijvoorbeeld als je niet verliefd bent op iemand maar alleen iets probeerd) waardoor je dan mogelijk een verkeerde conclusie trekt.

Mijn advies is geef het tijd, kom er een beetje achter wat het is en sta open voor wat je over jezelf gaat ontdekken.

Veel succes

SounD
Oud 10-03-2005, 14:29
halveschizo
halveschizo is offline
zenuwen zijn zenuwen, die voelen niet of de vingers die ze aanraken nou mannelijk of vrouwelijk zijn. dat verschil bedenk je zelf. als je masturbeert heb je in princiepe ook gewoon sex met iemand van hetzelfde geslacht.
Oud 10-03-2005, 14:40
Raven
Raven is offline
Citaat:
halveschizo schreef op 10-03-2005 @ 15:29 :
zenuwen zijn zenuwen, die voelen niet of de vingers die ze aanraken nou mannelijk of vrouwelijk zijn. dat verschil bedenk je zelf. als je masturbeert heb je in princiepe ook gewoon sex met iemand van hetzelfde geslacht.
Of je moet een wijngaardslak zijn
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:17
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Raven schreef op 10-03-2005 @ 15:40 :
Of je moet een wijngaardslak zijn
OMG zweepje toch
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:09
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
PM me maar sheer
Oud 18-03-2005, 17:51
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 18-03-2005 @ 18:09 :
PM me maar sheer
Ja mij ook maar
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 18:04
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 09-03-2005 @ 21:46 :
Is niet iedereen bi tegenwoordig?
Oud 18-03-2005, 18:49
zonnestoeltje
zonnestoeltje is offline
mij kun je ook pm'n als je wilt
Oud 18-03-2005, 21:04
juno
juno is offline
Meiske, ik snap dat je geschrokken bent van die gevoelens, Ze zijn nog niet zo geaccepteerd in de maatschappij, en wat zal je moeder ervan zeggen?

Een ding kan ik je garanderen; je moeder houdt meer van je dan je ooit zult begrijpen, en alles wat zij wil is dat haar kind gelukkig is.

Als jij van een meisje houdt, dan is er liefde in het spel en met liefde is nooit iets mis. Liefde kan bestaan ongeacht het geslacht van die persoon, het gaat toch om het mens in die verpakking? Het is net zo mooi, net zo fijn en net zo wonderbaarlijk met een meisje als met een jongen. Dat geldt ook voor de sex, alles wat je voelt en alle liefde die je kunt uitdrukken door te vrijen met iemand, dat maakt totaal geen verschil of je het met een jongen of een meisje doet. Het gevoel is hetzelfde, alleen de technische uitvoering verschilt een beetje.

En iedereen die jouw liefde niet accepteert en jou je geluk misgunt kan doodvallen. Het is jouw leven. En ach, ze wennen er wel aan hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 20:29
aLackofColor
aLackofColor is offline
hmm, ik was geloof ik vrij jong dat ik voor het eerst verliefd werd op een meisje. Maar toen ik 14 was ging ik voor het eerst zoenen met een meisje, en dat voelde heel vertrouwd. Ik zat toen ook erg in de war met de vraag 'ben ik bi?'..Af en toe twijfel ik hier nog steeds over, maar ikzelf wil me hier niet te druk om maken. Ik laat het allemaal wel komen en zie wel veel succes, maak je niet te druk.
Oud 19-03-2005, 21:59
Optima
Optima is offline
Ik ben ook weleens erg gecharmeerd geweest van een vrouw, maar ben toch heteroseksueel.

Soms kun je gevoelens of verlangens krijgen die je even niet kunt plaatsen. Ik heb het bijvoorbeeld bij intelligente knappe meiden die me een beetje intimideren. De drang om me aan ze te meten geeft me enigszins het gevoel van verliefdheid, maar of ik er seks mee wil: niet altijd
Oud 20-03-2005, 10:21
lso
lso is offline
Vroeger, een zevental jaar geleden had ik een hééél goeie vriendin.. ik heb toen wel eventjes getwijfeld of dat close zijn wel meer zou inhouden dan vriendschap maar ik ben er snel achtergekomen dat ik eigenlijk best wel zuiver hetero ben

x
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 11:18
Koetjeboo
Koetjeboo is offline
join the club!
je kan me mailen als je wil of als je 't nodig denkt te hebben
en ik zou zeggen: geniet ervan en denk er niet teveel over na... dat maakt t veel moeilijker dan dat 't is...
Oud 20-03-2005, 21:16
Dark Red
Dark Red is offline
Heej
Ik heb wel wat ervaringen met meisjes,ik heb nog steeds die onzekerheid!

ik zou zeggen,geef het tijd en zie wat er komt
Oud 22-03-2005, 12:00
MuqTada
MuqTada is offline
www.bi.nl
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 12:01
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
MuqTada schreef op 22-03-2005 @ 13:00 :
www.bi.nl
een werkende site levert hun meer info...

Regels voor berichten