![]() |
||
Citaat:
Wachten tot je het zeker weet. Soms duurt dat jaren, soms komt die zekerheid nooit. Focussen op die zekerheid heeft ook nog vaak eens een remmend effect. Hoe harder je zoekt, hoe verder je van het antwoord af komt. Ik lees dat je bang bent.. werk aan die angst. Dat is vaak wat in je weg staat om te luisteren naar je eigen gevoelens. Waarom zou je bang moeten zijn. Misschien zijn 25% van de meisjes wel biseksueel (1 van de 4 meisjes), het zijn er in iedergeval een hoop. Die link naar die site die Souris gaf kan je goed helpen. Je vind daar mensen met dezelfde angsten en vragen die jij hebt en een hoop mensen die dat allemaal al meegemaakt hebben. Ik zou je afraden om wat te gaan proberen met een meisje om erachter te komen dat je bi bent. Het kan alles heel complex maken. Vrijen kan heel lekker zijn en gevoelens oproepen die er anders niet geweest waren. Ook kan seks tegenvallen (bijvoorbeeld als je niet verliefd bent op iemand maar alleen iets probeerd) waardoor je dan mogelijk een verkeerde conclusie trekt. Mijn advies is geef het tijd, kom er een beetje achter wat het is en sta open voor wat je over jezelf gaat ontdekken. Veel succes SounD
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bi zijn is cool (rap) klootzak2001 | 16 | 19-05-2020 12:16 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Bi of 'bi'? Ellaha | 6 | 10-11-2003 10:20 | |
Seksualiteit |
hetro, homo, bi lune | 5 | 14-06-2003 19:49 | |
Seksualiteit |
{POLL} Homo, Hetero of Bi *** HET schatje | 109 | 14-06-2003 18:25 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |