Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2002, 21:40
After4Ever ruled
After4Ever ruled is offline
hej mensen,

I NEED SOME SUGGESTIONS, er is een vriend van mij stapel gek op mij, heeft hij ook gezegd, ik vind hem ook wel leuk, alleen ben ik bang dat als het ooit uit gaat dat we geen vrienden meer zijn, heeft iemand dit vaker meegemaakt?

liefs marleen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2002, 21:58
Doc
Doc is offline
Dat is altijd heel erg moeilijk, maar waarom zou je er vanuit gaan dat het uit gaat? Als dat je idee is als je wat met elkaar krijgt en er voor kiest, dan is het gedoemt te mislukken...de reden waarom je met elkaar aan een relatie gaat bouwen is om uiteindelijk samen het leven door te gaan...althans zo denk ik erover...

Maar dan toch je probleem, ik heb 't ook meegemaakt, je spreekt eerst wel af dat je wel gewoon als vrienden met elkaar om blijft gaan, maar bij mij kwam het er toen niet meer van, mede door de afstand, als je elkaar elke dag ziet is 't wat makkelijker, maar je zult nooit meer hetzelfde omgaan als je deed. Ik ken wel wat gevallen waar ze nog wel met elkaar uitgaan (in een groep), maar daar is 't dan meestal mee gezegd.

Tsja de keuze is moeilijk, maar wat je ook beslist, je kunt je het beste door je gevoel laten leiden.

Sterkte,
Oud 25-07-2002, 12:55
girl18
girl18 is offline
groot gelijk..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:59
peperenzout
peperenzout is offline
mijn beste vriend was een jaar verliefd op mij! ik niet op hem en ik zei het hem steeds maar hij bleef maar verliefd! maar ja toen heb ik nix met hem genomen nu heeft hij met een ander grietje maar de vriendschap tussen ons is verloren

hellup dat is ook niet leuk he

dus je moet gewoon op je gevoel af gaan
Oud 25-07-2002, 15:38
Ingrid3
Ingrid3 is offline
als jij um ook leuk vind en ut enige wat je tege houd is of de vriendschap zou blijve zou ik der gwoon voor gaan!!
der is altijd een kans dat de vriendschap slechter word (da heb ik zelf meegemaakt..) maar ut kan derna ook nog steeds heel goed gaan (is met vriendin zo gegaan..) ut ligt der dan ook vaak aan op welke manier ut is uitgegaan..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 19:59
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
ik ben met een vriend gegaan. de relatie was op zich wel goed alleen ging het voor mij wat te snel.. omdat we elkaar al kenden wilde meteen met me naar bed, en naar zijn ouders, blabla. en ikke niet en zodoende maakte ik het uit. de vriendschap is nooit meer hetzelfde geworden verder dan "hoi" komen we niet.. dus kijk uit waar je aan begint.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten