Hey mensun, nu zou ik graag jullie mening hierover willen weten:
IK persoonlijk probeer me altyd aan mijn beloftes te houden... gewoon kleine dingen zoals.. *ik bel je, en als ik niet bel dan mail ik je morgenochtend* zoiets doen ik dan ook. Of zeggen dat je iets voor iemand gaat doen en het dan ook daadwerkelijk doen of zeggen dat je het niet kunt/geen tijd hebt ofzoiets.. je krijgt het punt wel. SOms zegt mijn vriend *ik doe it wel..* of *ik doe zus en zo*. en dan hoor je er niks meer van. Ik snap ook wel waarom, we zitten allebij momentele midden in een verhuizing en graduation en alles is ook binnen een maand, en gewoon je kunt je toch niet echt aan elke kleine belofte houden sommige dingen "just slip your mind". Maar ik vroeg me dus af of er meer mensen het met me eens zijn. het is toch gewon een kwestie van tact en nou gewoon.. om als je iets zegt je er ook aan te houden?
Ik heb er verder niet zo'n groot probleem mee, ik bedoel, ik zal het zelf wel doen en ik denk iedereen iig wel. Ikvergeet zoveel dingen en als iemand me dr aan herinnnert.. hehehe... Maar okay wat denken jullie dus?
|