Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2005, 18:03
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Jullie zullen al wel 83479 van deze verhalen hebben gehoord, maar ik hoop dat jullie (of iig een paar van jullie) hem willen lezen en misschien wel tips of eigen ervaringen hebben want ik weet het even niet meer

Ik heb nu al meer dan anderhalf jaar een vriendje (19), ik was vrij jong toen ik echt serieus wat met hem begon, nog maar net 15.. Nu weet ik haast zeker dat dit niet de ware voor me is, dat hoeft ook niet want ik ben nog jong, maar een relatie met hem zie ik niet meer zitten. We hebben te vaak ruzie voor iemand van onze leeftijd, hij is te serieus voor mij geworden.
Nu zullen jullie wel denken.. so what dump hem dan, maar dat is het probleem; ik wil hem helemaal niet kwijt, ik hou zo veel van hem en we hebben het altijd leuk samen! Ik wil hem zo graag houden als vriend, maar niet als mijn vriendje...

Het is al eerder 2 dagen uitgeweest door mij, maar ik besefde dat ik niet zonder hem kon, overigens had ik langer moeten wachten want heb de beslissing te overhaast genomen (om hem terug te nemen dan), maar ik kan me gewoon geen leven zonder hem, zijn huis, zijn ouders voorstellen..

Daarbij ben ik een week geleden vreemdgegaan met een jongen die verliefd op mij is geworden (1 van mijn beste vrienden) en waar ik ook wel gevoelens voor heb, ik voel me enorm schuldig tegenover mijn vriend maar het is gebeurd, hoe stom het ook is

Ik wil mn vriend deze dagen bellen om met hem te praten maar mijn hart breekt als ik zie dat de jongen waar ik zo veel van hou verdrietig is, het is misschien zwak maar voor een deel ben ik nog bij hem uit medelijden, en voor een deel omdat ik niet zonder hem wil..

Voor degenen die het hebben gelezen hartstikke bedankt, en ik hoop dat sommigen van jullie dit ook hebben meegemaakt, of iets dergelijks, en nog tips en adviezen hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2005, 18:05
Maurice
Maurice is offline
been there en, um, not done that.
Oud 01-03-2005, 18:06
Landslide
Landslide is offline
Goede vrienden blijven wordt waarschijnlijk vrij moeilijk als je bent vreemdgegaan. Uitmaken en lijden onder de consequenties, vrees ik voor je.
Oud 01-03-2005, 18:08
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Ik had ook nooit van mezelf verwacht dat ik zou vreemdgaan, maar het is gebeurd en ik kan er helaas niks meer aan veranderen, maar ik durf de stap gewoon niet te zetten om het uit te maken.. ik hou gewoon zo veel van hem, we hebben zoveel samen meegemaakt, maar de liefde is gewoon over..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:12
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Hoe eerder je het uitmaakt hoe minder lullig het voor hem is en hoe groter de kans dat jullie nog vrienden blijven.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:20
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 01-03-2005 @ 19:12 :
Hoe eerder je het uitmaakt hoe minder lullig het voor hem is en hoe groter de kans dat jullie nog vrienden blijven.
(Je bent toch niet verliefd meer en denkt toch dat hij niet de ware is?)

Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:25
blupp
blupp is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 01-03-2005 @ 19:08 :
Iik hou gewoon zo veel van hem, we hebben zoveel samen meegemaakt, maar de liefde is gewoon over..
hahahahahahahhaha
Wat klopt niet aan deze zin?

sneu Hou hem niet zo aan t lijntje..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 09:11
Verwijderd
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 01-03-2005 @ 19:08 :
ik hou gewoon zo veel van hem, maar de liefde is gewoon over..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 09:58
Verwijderd
1. De ware bestaat niet.
2. Je bent niet meer verliefd.
3. Dumpen dus.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:43
SnOeSePoEs
SnOeSePoEs is offline
Je moet het m gewoon eerlijk vertellen...
Je kan nog wel van m houden...
Maar dat gaan wel over, zo kan het nie langer vind ik dan..
Als je hem aan het lijntje houdt is dat nog veel pijnlijker voor hem dan dat je het uitmaakt denk ik.
Vertel het m gewoon eerlijk... Jij komt ook wel over m heen..
Oud 02-03-2005, 11:46
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Tis en blijft uiteindelijk je eigen fout he, dus dan moet je de consequenties maar aanvaarden. En wel op een eerlijke manier aub, want dan pas laat je echt zien dat je van hem houdt...
Oud 02-03-2005, 11:47
Verwijderd
Vrienden blijven, het klinkt zo fantastisch allemaal. Helaas is de realiteit vaak anders. Daarbij is het feit dat je bent vreemdgegaan niet goed te praten.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:46
Verwijderd
Je moet vooral eerlijk blijven. Over wat en hoe je je voelt, maar ook over dat vreemdgaan. Ik dnek dat je t beste (hoe dromerig t ook klinkt) je hart kunt volgen. Als jij bij je vriend zit en je voelt dat t zo ech nie gaat, moet je dat tegen m zeggen, hoe moeilijk ook. Het is niet eerlijk tegenover je vriend, maar ook tegenover jezelf. En je kunt t beste nu eerlijk zijn, want vroeg of laat komt t toch allemaal uit, en hij kan t beter nu van jou horen dan over drie maanden van iemand anders. Je moet vooral eerlijk blijven! Dan komt alles goed!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:50
Sade
Sade is offline
Citaat:
Maurice schreef op 01-03-2005 @ 19:05 :
been there en, um, not done that.
Oud 02-03-2005, 16:54
11prinsesjes11
11prinsesjes11 is offline
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt, maar dan vanuit de andere kant. Mijn vriend had het gevoel dat het niet meer liep en dat ik meer een vriendin voor hem was dan zijn vriendin. En het ergste dat wat ik vond toen ik het hoorde: hij zat er al enkele weken mee, en had daar dus helemaal niet overgepraat, en dat verwacht je niet na 2 jaar samen bijelkaar. Ik denk dat jij ook zo snel mogelijk met hem moet praten als je het wilt uitmaken, ene vreemdgaan is echt zo slecht! Je wilt niet weten hoeveel pijn je daar iemand mee doet, totdat je het zelf meemaakt....
Maare ik wens je wel heel veel succes, en hopelijk lukt het je uit je gevoelens te komen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 16:54
elledc
elledc is offline
Wat erg voor je vriend... dat je bent vreemdgegaan...
Je blijft deels met hem uit medelijden maar dit is een grote
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:04
Whateverrr
Whateverrr is offline
Nix aan toe te voegen, alles is al gezegd
Doe wat je hart je ingeeft denk he..
Oud 02-03-2005, 19:08
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik krijg het idee dat je zelf ook wel weet wat je moet doen en het gewoon van ons nog eens moet horen om het ook echt te durven Je moet het echt uitmaken. Of je nu vertelt dat je bent vreemdgegaan of niet, als je zo over hem voelt en bovendien nog met een andere jongen hebt gezoend, is het gewoon geen goede relatie meer
Vrienden blijven is lastig, maar je moet niet bij hem blijven omdat je bang bent hem helemaal kwijt te raken.
Oud 03-03-2005, 15:35
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Bedankt voor jullie reacties allemaal..

Ja ik weet dat het ook mijn eigen schuld is en de consequenties er van moet zien... En ik baal ook echt zo verschrikkelijk dat ik ben vreemdgegaan, ik heb het zelf nog nooit megemaakt anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan.. maar dat is gebeurd en dat zal ik hem moeten vertellen..

Maar ik zie zo op tegen het moment dat ik hem een laatste knuffel moet geven en afscheid van hem ga nemen.. Vannochtend was hij ook hier en hij was zo lief tegen me en ik voel me zo'n ongelovelijk k*twijf, hij verdiend ook echt geen vriendinnetje als mij..

Maar ik erger me ook zo vaak aan hem, aan alles wat hij doet, ik heb niet meer de behoefte met hem de zoenen enzo.

Het staat hier ook wel ongelovelijk dubbel ik vind hem lief en leuk maar ik erger me aan hem en ik ben vreemdgegaan Maar ik besef ook dat als ik het nu uitmaak dat al onze plannen die we hadden niet meer door kunnen gaan en dat ik hem nooit meer zal zien, en dat is zooooo moeilijk..

Maarja ik zal toch een beslissing moeten maken want dat is voor iedereen het beste
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten