Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@Re3m: om die nadruk te leggen op Dat specifieke "land", niet Een land, maar Dat/Het (unieke) land waar ik zo naar mijmer... @=zwart wit=: Saaiheid, hm; kan je wat concreter aangeven waardoor. Wat betreft het door/over-heen lezen; zal de lezer dan niet wat extra aandacht moeten leggen in het lezen?:-).
||
Citaat:
ik denk dat je wel gelijk hebt, dat je sowieso extra aandacht moet leggen in het lezen voor dit gedicht. het is niet concreet genoeg om even snel door te lezen en te doorgronden. ik weet het niet, het is voor mij een hele mooie beschrijving, maar niet iets waar ik wat mee kan. goed, ik kan het je niet uitleggen, maar het geeft op de een of andere manier geen -afgevoel. maar dat wil niet zeggen dat 'm niet mooi vind, sterker nog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studie kiezen - weet niet meer waar ik het zoeken moet Denise_kaas | 10 | 07-03-2013 10:01 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Psychologie |
ASS en normaal willen zijn Spectraal | 15 | 13-11-2007 07:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
foute studiekeus: ik voel me kut Tulpje6 | 4 | 16-03-2004 11:08 | |
Liefde & Relatie |
zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal) endless nightmare | 10 | 02-10-2003 21:02 |