Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2005, 15:05
Amelienne
Amelienne is offline
Ik heb nu bijna 2 maandjes een vriendje.
Hiervoor heb ik 1,5 jaar een relatie gehad, en vond m'n moeder het na een half jaar goed als we bij elkaar zouden slapen.
Nu zou ik eigenlijk, na 2 maanden al bij hem willen slapen. Het voelt allemaal heel goed. En niet eens omdat ik dat seks met hem zou willen, maar gewoon om bij hem te zijn en naast hem in slaap te vallen.
Helaas legt mijn moeder die link tussen seks en slapen wel en mag het dus niet. Hierbij legt ze ook de link, dat ik 17 ben en hij 21 is.
Wat vinden jullie? Is twee maanden echt zo vroeg als alles goed voelt? En hoe kan ik haar overtuigen dat het wel mag? Want ik heb geen zin om nog 5 maanden te moeten wachten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2005, 15:19
jet
jet is offline
ze heeft door dat als jij overdag bij hem bent er ook seks kan plaats vinden?
Oud 01-01-2005, 15:26
Iduna
Iduna is offline
- hem bij jou laten slapen,
- niet aandringen/zeuren (over een tijdje weer proberen, hoeft toch niet pas na 4/5 mnd weer?)
- misschien wil jouw moeder hem eerst een beetje leren kennen
- enz.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 15:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
omg,hoe herkenbaar..

Ik had voor mijn huidige vriend een relatie met een jongen van 19 (ikzelf was destijds 14), en dat heeft in z'n totaliteit zo'n 10 maanden stand gehouden. Ondanks zijn leeftijd waren het ZIJN ouders die moeilijk deden over blijven slapen, omdat ik nog maar zo jong zou zijn. Mijn moeder vroeg al na een maand of 3: "Hey wanneer blijft A. nou is slapen?" *vaag verhaal* Goed, kwam dus niets van in. In die 10maanden tijd is het 4x voorgekomen dat hij hier mocht blijven van wederom ZIJN ouders. En sjezus wat heb ik daar de ziekte over gehad, goed inmiddels is die relatie dus al enige tijd voorbij (3maanden) en heb ik een nieuwe vriend.

Met deze jongen ben ik nu bijna een maand samen; leuk, gezellig en het gevoel is erg goed (vele malen beter als bij mijn ex destijds), en ook hij is 19 jaar oud. Ook mijn moeder begon moeilijk te doen over blijven slapen: "ja maar hij is al 19 en jij bent pas 15, en jullie hebben nog maar zoooooo verschrikkelijk kort en nou straks is dat al de 2de jongen met wie je seks hebt, en dan ben je pas 15, en dat kan toch niet..." etc. etc. Ik heb er net als jou ook geen verdere bedoelingen mee, al is het maar gewoon het idee dat je naast elkaar in slaap mag/kan vallen etc.

Ik heb alle begrip voor haar zorgelijke/moederlijke "gevoelens", maar toch heb ik gewoonweg maar de oren van haar kop gepraat.. Kom met goede/sterke argumenten.. Hoe en wat? tsja moeilijk, denk dat je daar zelf maar een idee bij moet vormen.. Bij mijn moeder werkt het nog al eens om haar gevoelens te bespelen.. uiteindelijk vroeg ze van de week: "meid, heb je nog goede voornemens voor 2005?" ik: "Nou, heel braaf zijn, hard voor m'n school werken, veel wedstrijden rijden/winnen, netjes m'n kamer opruimen, veilig seks hebben en jou overtuigen dat L. hier best kan blijven slapen"... zij: oke oke, ik slaap er wel een nachtje over.. ik: neen NU NU NU NU zij: *zucht* maar dan wil ik ook helemaal niets horen hur

Normaal gesproken had ik 2 maanden vroeg gevonden (in de tijd dat ik met mijn ex ging, maargoed ik heb nú pas een maand.. dus trek je maar niets van mij aan) Als jullie het beide graag willen, het gevoel echt goed is, ach wat zegt tijd dan nog?

Veel plezier met je vriendje anyway!
Oud 01-01-2005, 15:59
WolterB
WolterB is offline
Het is idd kortzichtig van je moeder dat ze niet doorheeft dat wat 's anchts kan gebeuren, ook overdag kan en mss nog makkelijker als er niemand thuis is...

Probeer aan je meoder uit te leggen dat t niet om de seks gaat, maar om het heel graag bij elkaar willen zijn en dat je dan met zn 2-en rust hebt bij elkaar en dat t fijn voelt als dat mag.

Probeer anders aan te bieden om je vriendje bij jou te laten slapen, maar eerst op een logeerkamer of zoiets, zodat je langer bij elkaar kunt zijn 's avonds en 's ochtends elkaar eerder ziet.

Als je een beetje met goede, eerlijke argumenten komt en je moeder redelijk is tegeover jou, dan moet ze dit heus wel snappen.

En 2 maanden is niet kort hoor om graag bij elkaar te willen zijn. Als je verliefd bent op elkaar, wil je niets liever dan bij elkaar zijn en elkaar kunnen zien.
Oud 01-01-2005, 16:51
Aine
Aine is offline
Over praten op een rustig moment. Moeders (en vaders) kunnen heel moeilijk doen. Leg uit dat het niet om sex gaat, je gewoon bij elkaar wilt zijn. Sex kan altijd, hoef je niet bij elkaar voor hoeven slapen. (Wat WolterB dus zegt)
Succes.
Oud 01-01-2005, 17:05
Bo
Bo is offline
Zeggen dat jullie al lang met elkaar naar bed zijn geweest, en dat ze het dus om die reden niet hoeft te verbieden..
Oud 01-01-2005, 17:36
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Vind 2 maanden niet te vroeg als het allemaal écht goed voelt. Maar ik zou niet weten hoe je je ma moet overtuigen. Misschien gewoon haar duidelijk maken hoe je je voelt en dat áls jullie seks willen dat dat overal en altijd kan dus dat seks niet de reden is dat je wil dat hij blijft slapen?
Ikzelf mag na dag 1 al bij iemand slapen of iemand bij mij. NIet dat ze het super vinden als dat gebeurt, maar ze zullen me niet tegenhouden. Als ze dat wel doen gebeurt het stiekem en ze hebben liever dat ze gewoon weten wat er gebeurt dan dat ik dingen voor hen achterhou. Ze weten dat seks toch wel gebeurt of er nou iemand blijft slapen of niet.. Ze zijn slim genoeg om dat wel door te hebben gelukkig. Daarbij ben ik 18 en vinden ze dat ik mag doen wat ik wil en ze willen me vrij laten. 1x gebeurt dat mn ouders het liever niet wilden maar dat kwam omdat ze hem niet echt mochten. Dan kun je, zoals ik ook heb gedaan een smoesje verzinnen van dat de bus niet meer rijdt, hij de sleutel van zn huis kwijt is terwijl er niemand thuis is, zn auto kapot is, hij ziek is en niet meer kan rijden etc. Bij mij werkte het Al kan dat alleen als hij niet dichtbij woont.

Laatst gewijzigd op 01-01-2005 om 17:40.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 21:17
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Moeders overtuigen dat is het moeilijkste wat er is! Moeders denken namelijk zo: "Ik weet wel hoe dat gaat, want bla bla bla toen ik jong was....."

Kun je nagaan hoe ze zelf vroeger waren , en dan denken ze vaak dat hun kinderen nog erger zijn, "omdat we tegenwoordig al in 2005 leven, en die jeugd van tegenwoordig, dat zijn helemaal geen lieverdjes meer!"

1 Advies vraag het eens aan je vader, bij mij was het zo dat mijn moeder altijd wat voorzichtig was maar mijn vader me in sommige opzichten wat meer verantwoordelijkheden geeft. Hij vondt het dus wel goed è voila..... meteen die nacht bij elkaar gaan slapen. De volgende dag had mijn moeder het wel gehoord van mijn pa maarja ze kon er weinig meer aan doen, en ze gaf mijn pa ook wel gelijk toen. Ik moet er misschien wel bijvertellen dat mijn pa toen ietsje dronken was. Maargoed..... je moet het ijzer smeden wanneer het heet is he? (ofzoiets)

Maar wat mijn ouders over de brug geholpen heeft, is denk ik het feit dat ze weten dat ik niet elk weekend met een ander vriendje aan kom slepen, en dat ik ook echt om deze jongen gaf. En mijn moeder wist natuurlijk dat ik aan de pil was.

Ik denk dat het misschien helpt om eens aan je ouders te laten merken dat het menis is. Ik bedoel dat je echt om je vriend geeft, en dat je volwassen genoeg bent om bij elkaar te slapen zonder sex te hebben. Dat je gewoon samen wilt zijn.

Laatst gewijzigd op 01-01-2005 om 21:21.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 21:22
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Panini schreef op 01-01-2005 @ 18:11 :
ouders lijken die link nooit te kunnen leggen
Mijn ouders dus wel degelijk, ik mocht in het begin niet eens langer als 10 min samen met mijn inmiddels ex-vriend, op mijn kamer zitten.

En dat was dus helemaal erg. Dan kon je niks doen of ze waren erbij, kon je nooit eens rustig praten ofzo, of ze hoorden alles
Oud 01-01-2005, 22:40
Multilot
Multilot is offline
Op dit moment heb ik hetzelfde probleem. Met kerst heb ik het geprobeerd te vragen, maar ze deden er erg moeilijk over. Daaruit concludeerde ik dat het niet mocht. Een avond voor kerst vroegen ze, hoe doe je het nou, ga je daar slapen of niet. Toen vonden ze ineens dat het mn eigen keuze was. Als ik had gekozen daar te blijven slapen hadden mn ouders me dat zeker niet in dank afgenomen, maar goed...
Ik ga het volgende week nog eens proberen, en dan gaat t me wel lukken
Oud 01-01-2005, 22:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wees gewoon duidelijk dat je gewoon heel graag bij hem wilt zijn en niet altijd seks hoeft te hebben (ofzoiets.. )

ik heb ook zo'n probleem. ik heb al 1,5 jaar een vriend en van mijn ouders mogen we bij elkaar blijven slapen, maar zijn moeder vindt het maar niks. dat vond ik echt balen, maar ja, zolang ik maar een leuke tijd met mijn vriend hebt!
Oud 01-01-2005, 22:58
MikeyMo
MikeyMo is offline
Natuurlijk niet de beste oplossing, maar als het echt niet lukt, kan je dan niet gewoon zeggen dat je bij een goede vriendin gaat logeren, als je zeker weet dat je het wilt?
Oud 02-01-2005, 01:16
masterdj
masterdj is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 01-01-2005 @ 23:58 :
Natuurlijk niet de beste oplossing, maar als het echt niet lukt, kan je dan niet gewoon zeggen dat je bij een goede vriendin gaat logeren, als je zeker weet dat je het wilt?
maar je bent wel zwaaaaaar de lul als je ouders erachter komen dus dan gaan ze er daarna helemaal moeilijk over doen
Oud 02-01-2005, 08:19
Gothic
Gothic is offline
Zodra het niet meer strafbaar is, ok. Maar idd op je 15e al je 2e bedpartner hebben, daar zou ik als moeder ook veel moeite mee hebben. En natuurlijk kan het overdag ook, maar iedereen weet dat als je bij elkaar in bed ligt, dan het dan 10x eerder gebeurt. Zij is ook jong geweest.
Ik had met een jongen van 19 en ik mocht niet bij hem blijven slapen op dezelfde kamer, ondanks het feit dat hij een 1 persoonshoogslaper had, waar ik dus nooit bij kon liggen slapen... Ik had er nou niet echt problemen mee. 's Ochtends kwam hij weer terug naar z'n kamer en konden we samen wakker worden...
Oud 02-01-2005, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 01-01-2005 @ 18:11 :
ouders lijken die link nooit te kunnen leggen
Misschien willen ze niet dat ze sex hebben als hun ook in huis zijn. Zo'n argument gaven mijn ouders altijd. Tot ik me op een gegeven moment heel boos heb gemaakt en gewoon mij spullen heb gepakt en niet meer thuis ben gekomen na een avondje uit met mn toenmalige vriend
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 11:15
waves
waves is offline
als t echt goed voelt is 2 maanden niet te vroeg... mijn vriend en ik hadden ook zo iets... (maar wij hadden t excuus dat we samen naar parijs gingen voor n dag en dat we niet wisten hoe laat we thuis zouden zijn en dat we dan te moe waren om nog ver naar mij te fietsen )

het klopt, seks hoeft niet altijd als je gaat slapen maar t gebeurd wel veel eerder. (maar dat laatste moet je er natuurlijk niet bij vertellen )

vertrouwt je moeder je? je bent zeventien, je wordt over minder dan n jaar 18. ze zou toch moeten denken dat je oud en wijs genoeg bent om zelf te beslissen wat er gebeurd en wat niet.

je vader vragen is idd ook n optie, soms doen die minder moeilijk over zo iets.
Oud 02-01-2005, 12:23
Envy
Envy is offline
"Mam, als ik seks met hem wil hebben en het kan niet thuis dan doe ik het wel in een of ander steegje. Wat heb je liever?"
Oud 02-01-2005, 14:09
Gadje
Gadje is offline
ikmag t ook niet!
en mn ouders zien dan echt niet in dan we altijd en overal seks kunnen hebben, ik mag t pas als ik 18 ben, en ik ben nu 17 en een half. ik vind t maar onzin
dus dan gebeurd t maar stiekem, dan maar zo
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 15:20
Verwijderd
Pff herkenbaar.. Het stomme is dat het m'n ouders niet eens boeit of ik nou bij um ga sexen of niet, maar volgens hun kan ik dan net zo goed thuis slapen (aangezien hij 3 minuutjes fietsen van me af woont) Maarja ik wil ook gewooon lekker sn8s bij hem slapen en weet ik wat.. Vorig jaar heb ik dat ookal gedaan maar dat weten m'n ouders niet. Bij m'n exvriend mocht ik Wel slapen, maar dat was omdat hij verder weg woonde. Toch vind ik het stom, want bij een vriendin zou ik wel mogen slapen, die ook allemaal in tzelfde gehucht wonen
Maar goed, ik ga gewoon zeggen dak nu bijna 16 ben en dat ze maar respect ervoor moeten hebben, dan ga ik bij hem blijven slapen en zie vervolgens wel wat er gebeurd. Maarja dat moet je niet bij elke ouder doen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 15:57
Landslide
Landslide is offline
Als je van je moeder bij de ene vriend wel mocht slapen, en bij deze niet, dan bemoeit ze zich echt te erg met je seksleven
Als ze het je eenmaal toestaat, geeft ze in feite een 'vrijbrief' vind ik, dan mag zij niet voor je uitmaken bij wie je wel en niet slaapt..
Oud 02-01-2005, 16:06
Verwijderd
Tsjah vind ik ook.. Maar goed.. Kheb nooit wat van me ma gesnapt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 16:07
NoDoubt
NoDoubt is offline
mwoah...
ik bedoel, ik ben 16 en mijn vriend is 19 en we mogen nou na heeeeeeel lang zeuren bij elkaar slapen.
hij heeft 1x hier geslapen en ik ehm 7 x daar ofzo

en dan moet ik er natuurlijk ook nog bij zeggen dat we bijna 16 maanden hebben...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:32
Communist
Communist is offline
Citaat:
Aine schreef op 01-01-2005 @ 17:51 :
Over praten op een rustig moment. Moeders (en vaders) kunnen heel moeilijk doen. Leg uit dat het niet om sex gaat, je gewoon bij elkaar wilt zijn. Sex kan altijd, hoef je niet bij elkaar voor hoeven slapen. (Wat WolterB dus zegt)
Succes.
Dit is nou de eerste keer dat ik het woord vader hoor vallen, hebben vaders niet ook iets te zeggen over wat hun dochter doet? of zijn bij iedereen de ouders gescheiden? Ik wil niet lullig doen maar vind het gewoon opmerkelijk dat de moeders allemaal zo moeilijk doen en vaders blijkbaar geheel buiten het beeld vallen ..

verder, tja, stom van je moeder dat ze zo doet als je egt flieft bent, what is there to say? ik zou zeggen, gewoon overtuigen dat wat snachts kan gebeuren ook s'middags kan, en dat het je niet om sex gaat maar om bij elkaar zijn als je slaapt..

anyway, gl
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Communist schreef op 02-01-2005 @ 19:32 :
Dit is nou de eerste keer dat ik het woord vader hoor vallen, hebben vaders niet ook iets te zeggen over wat hun dochter doet? of zijn bij iedereen de ouders gescheiden? Ik wil niet lullig doen maar vind het gewoon opmerkelijk dat de moeders allemaal zo moeilijk doen en vaders blijkbaar geheel buiten het beeld vallen ..

verder, tja, stom van je moeder dat ze zo doet als je egt flieft bent, what is there to say? ik zou zeggen, gewoon overtuigen dat wat snachts kan gebeuren ook s'middags kan, en dat het je niet om sex gaat maar om bij elkaar zijn als je slaapt..

anyway, gl
Bij mij is dat toevallig wel het geval ja...

En als mn ouders nog bij elkaar zouden zijn, dan zou ik het toch nogsteeds aan mijn moeder vragen denk ik (al heb ik geen idee in wat voor soort situatie ik dan gezeten had)
Advertentie
Oud 03-01-2005, 12:05
alpha
alpha is offline
pff mijn ouders deden er toen niet zo moeilijk over, mn zussen juist wel.. die waren fel tegen..
ik denk dat je toch kunt uitleggen dat dat niet meteen seks hoeft te zijn en dat JIJ dat iig niet meteen hoeft (leugentje voor eigen bestwil mag eventueel best )
Oud 03-01-2005, 17:18
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Tip: Neuk met em. Vraag het nog een keer aan je ouders. Als het antwoord nee is zeg je gewoon: Waarom niet? Ik ben toch al met em naar bed geweest.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 17:56
Multilot
Multilot is offline
mn moeder doet er minder moeilijk over, m`n vader wil het absoluut niet hebben en sleept m`n moeder daar weer in mee.. Ik ga het morgen weer vragen, hoera, weer leuke discussies
Oud 03-01-2005, 18:47
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 01-01-2005 @ 16:59 :
Het is idd kortzichtig van je moeder dat ze niet doorheeft dat wat 's anchts kan gebeuren, ook overdag kan en mss nog makkelijker als er niemand thuis is...
Dat heeft niet echt iets met kortzichtigheid te maken. Ouders weten heus wel dat die mogelijkheid er is. Maar ten eerste weten ze dat de gelegenheid er meer is op het moment dat je 's avonds samen slaapt, dan overdag. En daarnaast willen ouders misschien niet de gelegenheid creeeren? (daar heeft mn moeder t nl over )
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 18:50
Envy
Envy is offline
Citaat:
Communist schreef op 02-01-2005 @ 19:32 :
Waarschijnlijk is het meer een 'moeder-ding', of wordt het dat gevonden. Mijn vader hield zich ook angstvallig afzijdig zodra dit soort onderwerpen besproken moesten worden. Moest mijn moeder maar oplossen.
Oud 03-01-2005, 18:56
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-01-2005 @ 19:47 :
Dat heeft niet echt iets met kortzichtigheid te maken. Ouders weten heus wel dat die mogelijkheid er is. Maar ten eerste weten ze dat de gelegenheid er meer is op het moment dat je 's avonds samen slaapt, dan overdag. En daarnaast willen ouders misschien niet de gelegenheid creeeren? (daar heeft mn moeder t nl over )
Als t 's nachts is, je ouders liggen ook te slapen (of in bed) en t is redelijk gehorig, dan kies ik er persoonlijk sneller voor overdag ipv 's avonds
Maar die gelegendheid is er heus niet alleen in de avond/nacht. Ook als er niemand thuis is verder is die gelegenheid er en dan is er een grotere kans dat de ouders het niet eens weten.
En als je oud en wijs genoeg bent en je ouders je vertrouwen, dan moet je toch heus wel uit kunnen leggen dat t daar neit om gaat?
Oud 03-01-2005, 19:19
Mo6
Mo6 is offline
als je bij elkaar blijft slapen betekent dit over het algemeen ook seks dus ik snap best dat ouders het daarom verbieden. en overdag is het natuurlijk moeilijk om steeds alles in de gaten te houden, dus daar beginnen (de meeste) ouders niet aan. als ze verbieden dat jullie bij elkaar slapen, weet je in elk geval hoe je ouders tegenover seks staan op jouw leeftijd en verder geven ze je dan gewoon niet die gelegenheid om toch te proberen. die gelegenheid is er wel, maar overdag zijn er nog een hoop andere dingen om te doen, dus zal een dergelijke situatie zich niet zo snel voordoen als 's nachts wanneer je in je nachtkleding bij elkaar ligt. de verleiding is 's nachts een stuk groter.

tjah, ouders zijn gewoon bezorgd, je zult er nog ff mee moeten leven meisie totdat je op jezelf kunt wonen en lekker kunt doen wat je wilt!
Oud 03-01-2005, 19:43
Communist
Communist is offline
Citaat:
Envy schreef op 03-01-2005 @ 19:50 :
Waarschijnlijk is het meer een 'moeder-ding', of wordt het dat gevonden. Mijn vader hield zich ook angstvallig afzijdig zodra dit soort onderwerpen besproken moesten worden. Moest mijn moeder maar oplossen.
haha, guess so, mijn ouders zijn gescheiden en mn stiefvader is een slappe lul als het gaat om opvoeden etc, dus die heeft gewoon nix over mij te zeggen verder moet mn moeder zich ook niet zoveel bemoeien met dit soort dingen ik mag niet eens met mn stiefzus op een kamer liggen s'nachts omdat er dingen zouden kunnen gebeuren vet vaag, maarja
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:15
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 03-01-2005 @ 19:56 :
Als t 's nachts is, je ouders liggen ook te slapen (of in bed) en t is redelijk gehorig, dan kies ik er persoonlijk sneller voor overdag ipv 's avonds
Maar die gelegendheid is er heus niet alleen in de avond/nacht. Ook als er niemand thuis is verder is die gelegenheid er en dan is er een grotere kans dat de ouders het niet eens weten.
En als je oud en wijs genoeg bent en je ouders je vertrouwen, dan moet je toch heus wel uit kunnen leggen dat t daar neit om gaat?
uitleggen kan best..
of ze t dan nog zo zien als jij is een tweede
ik heb er gewoon met heel veel mensen die mn moeder kent over gepraat en hen achter me gekregen als het ware
en toen op mn verjaardag heb ik t onderwerp naar boven gebracht, waar visite bij was.. die kreeg ik ook achter me..
toen kon mn moeder weinig anders
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:19
Verwijderd
Hebben onze ouders, van mijn vriend en mij dus, nooit moeilijk over gedaan. Sja, we wilden dat, dus. Ze zijn wel redelijk geweest voor ons hoor. Maar ik zou het er gewoon over hebben, hoe lastig ook. En anders maar gewoon hard zeggen dat je niet alleen seks kan hebben als je bij elkaar slaapt. Dus.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:39
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-01-2005 @ 22:15 :
uitleggen kan best..
of ze t dan nog zo zien als jij is een tweede
ik heb er gewoon met heel veel mensen die mn moeder kent over gepraat en hen achter me gekregen als het ware
en toen op mn verjaardag heb ik t onderwerp naar boven gebracht, waar visite bij was.. die kreeg ik ook achter me..
toen kon mn moeder weinig anders
dat is ook wel handig ja
Gelukkig is mijn moeder redelijk flexibel, al weet ik na het er met haar erover hebben dat ze wel eerst de ouders wil bellen en vragen of t van hen ook mag (wat eigenlijk wel logisch is) en als t van hen mag, t bij haar ook kan
Maar dat vind ik persoonlijk totaal niet onredelijk van dr

Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 12:43
lieve
lieve is offline
heykes,

ik versta wat je bedoelt hoor.
Ik wou al na een week bij hem lekker met een knuffel in slaap vallen. Kon ik ook, maar moest zowiezo lossen om naar huis te gaan.

Maar ik heb het thuis gewoon gevraagd toen we 2 maand samen waren, omdat we toen lekker gingen eten, en hij het huis voor hem alleen had... en heb het thuis gewoon eerlijk gevraagd en het mocht. Nu zijn we 2maand een half samen en zijn we al meer samen in slaap gevallen dan elk apart in ons eigen bedje.( da laatste is dan toch mor koud zenne)

En je moet idd daarom nog niet vrijen, gewoon bij elkaar in slaap vallen. Elkaar voelen, is al genoeg. Genegenheid.
En daarbij vrijen kun je ook zonder bij elkaar te moeten blijven slapen... als je genoeg fantasie hebt...

Greets Lieve,xxx
Oud 04-01-2005, 13:43
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 01-01-2005 @ 22:17 :
1 Advies vraag het eens aan je vader, bij mij was het zo dat mijn moeder altijd wat voorzichtig was maar mijn vader me in sommige opzichten wat meer verantwoordelijkheden geeft.
Mijn vader is juist de paniekzaaier bij ons thuis. Ik hoef maar een woord te zeggen dat begint met 'zw-' en hij krijgt al zowat een hyperventilatie-aanval
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:28
Jspr89
Jspr89 is offline
Ik had afgelopen jaar bijna n jaar met n meisje van n jaar ouder als mij (16) en na 6 maanden mocht ik nog niet bij haar slapen van haar ouders terwijl ze zelfs ouder is, k mocht ook niet op de logeerkamer, op de bank nix mocht, terwijl mijn ouders er geen problemen meej hadden, ik von het behoorlijk vaag dat ik niej eens op de logeerkamer mocht slapen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Jspr89 schreef op 04-01-2005 @ 20:28 :
Ik had afgelopen jaar bijna n jaar met n meisje van n jaar ouder als mij (16) en na 6 maanden mocht ik nog niet bij haar slapen van haar ouders terwijl ze zelfs ouder is, k mocht ook niet op de logeerkamer, op de bank nix mocht, terwijl mijn ouders er geen problemen meej hadden, ik von het behoorlijk vaag dat ik niej eens op de logeerkamer mocht slapen
misschien mochten ze je gewoon niet en hoopten ze dat het toch snel uit zou gaan.

trouwens, dat je zegt "ik mocht niet bij haar slapen, terwijl ze zelfs ouder is" vind ik heel vreemd. als zij zestien was geweest en jij achttien (lees: als zij jonger dan jij was geweest) had het ook niet gemogen hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 16:04
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Je hebt al een relatie gehad en misschien wil je moeder gewoon niet dat je zo snel weer met een ander naar bed gaat...
Vaak willen ouders het aantal sexpartners van hun kinderen zo laag mogelijk zien te houden (wat is best begrijp)
Oud 12-01-2005, 15:55
Verwijderd
Ik heb 8 maanden met mijn ex gehad maar heb dus echt niet bij hem mogen slapen van mijn ouders. Ze waren bang dat we elkaar meteen zouden bespringen. Soms denk ik wel eens dat het misschien onze relatie had kunnen redden als we wel een keer bij elkaar hadden geslapen maar ja ouders wat moet je ermee
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 10:25
FrantiC
FrantiC is offline
je zegt gewoon tegen je mammie dat als je wil neuken dat je dat dan toch wel doet, of het nou overdag of 's nachts is....

heb ik wel gedaan, t hielp wel
Oud 14-01-2005, 10:38
teirg
teirg is offline
Mijn ouders zijn daar ook zo onlogisch in. Op kerstavond mocht ik wel bij mijn vriendje slapen (omdat ik anders nog heel laat zou moeten terugkeren met de brommer en zo). Maar omgekeerd mocht hij met oudejaar niet blijven slapen, ze vonden allerlei uitvluchten. Hopeloos...
Oud 14-01-2005, 10:52
Nobucta
Nobucta is offline
De moeder van mijn 1e vriendje was tenminste duidelijk;

"Slapen mag, maar als jullie sex hebben schop ik de benen onder je lijf weg."
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 17:30
underthabridge
underthabridge is offline
Hm... blijft vaag hè, die ouders. Alsof je overdag niet flink tekeer kan gaan.. ? Maarja.. aan de andere kant: 2 maanden is nu ook niet bepaald lang, dus ik zou nog even een maandje of 2 wachten. Dan zou het gezeur wel over moeten zijn denkk zo.
Oud 14-01-2005, 17:58
Verwijderd
hier hebben ze daar nooit moielijk over gedaan,...

moet je je moeder vragen of ze liever heeft dat je in één of ander gangetje staat te neuken of veilig thuis in bed...

dan word het al wel anders denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Nobucta schreef op 14-01-2005 @ 11:52 :
De moeder van mijn 1e vriendje was tenminste duidelijk;

"Slapen mag, maar als jullie sex hebben schop ik de benen onder je lijf weg."
en mysterie er omheen creëren, creërt alleen maar meer nieuwsgierigheid erna

Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 20:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Communist schreef op 03-01-2005 @ 20:43 :
haha, guess so, mijn ouders zijn gescheiden en mn stiefvader is een slappe lul als het gaat om opvoeden etc, dus die heeft gewoon nix over mij te zeggen verder moet mn moeder zich ook niet zoveel bemoeien met dit soort dingen ik mag niet eens met mn stiefzus op een kamer liggen s'nachts omdat er dingen zouden kunnen gebeuren vet vaag, maarja
Ik mag van mijn vader ook niet meer samen met mijn broertje op een kamer slapen maar wel met mijn vriend Naja ik vind het allemaal wel best, beter zo dan andersom
Oud 14-01-2005, 21:44
evanescence
evanescence is offline
mijn vriend mocht na 1,5 maand bij me slapen, maar het verschil is dat ik 18 was, HIJ bij MIJ sliep, hij 125 km verderop woont etc etc....het verschilt per persoon....als jij mijn dochter was geweest, had ik eerst gekeken hoe volwassen je bent, hoe ver ontwikkeld (klinkt stom , maar dat verschilt wel) en ligt eraan hoe vaak ik je vriend heb gezien en wat ik van hem vind...etc etc...ik vind het niet raar dat je moeder het te vroeg vind...
Reageren

Regels voor berichten