Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat was dus helemaal erg. Dan kon je niks doen of ze waren erbij, kon je nooit eens rustig praten ofzo, of ze hoorden alles ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() verder, tja, stom van je moeder dat ze zo doet ![]() ![]() anyway, gl ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als mn ouders nog bij elkaar zouden zijn, dan zou ik het toch nogsteeds aan mijn moeder vragen denk ik (al heb ik geen idee in wat voor soort situatie ik dan gezeten had)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar die gelegendheid is er heus niet alleen in de avond/nacht. Ook als er niemand thuis is verder is die gelegenheid er en dan is er een grotere kans dat de ouders het niet eens weten. En als je oud en wijs genoeg bent en je ouders je vertrouwen, dan moet je toch heus wel uit kunnen leggen dat t daar neit om gaat?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of ze t dan nog zo zien als jij is een tweede ik heb er gewoon met heel veel mensen die mn moeder kent over gepraat en hen achter me gekregen als het ware en toen op mn verjaardag heb ik t onderwerp naar boven gebracht, waar visite bij was.. die kreeg ik ook achter me.. toen kon mn moeder weinig anders ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig is mijn moeder redelijk flexibel, al weet ik na het er met haar erover hebben dat ze wel eerst de ouders wil bellen en vragen of t van hen ook mag (wat eigenlijk wel logisch is) en als t van hen mag, t bij haar ook kan Maar dat vind ik persoonlijk totaal niet onredelijk van dr
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 21:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() trouwens, dat je zegt "ik mocht niet bij haar slapen, terwijl ze zelfs ouder is" vind ik heel vreemd. als zij zestien was geweest en jij achttien (lees: als zij jonger dan jij was geweest) had het ook niet gemogen hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Psychologie |
slapen bij iemand die je niet kent? mango2 | 24 | 15-07-2006 13:09 | |
Liefde & Relatie |
slapen bij je nieuwe vriendje druiveke | 47 | 21-03-2006 10:41 | |
Liefde & Relatie |
Vriend slaapt bij goede vriendin... *carmen* | 63 | 26-09-2005 23:52 | |
Liefde & Relatie |
mijn ouders laten me niet bij mijn vriend slapen selma | 26 | 12-02-2003 20:07 | |
Liefde & Relatie |
[beste vriend] Verwijderd | 3 | 23-01-2003 00:35 |