Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2005, 12:02
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb n week geleden dit beginnetje gemaakt maar zit volkomen vast, ik heb geen idee hoe het verder moet. dus alle suggesties en commentaren zijn welkom. t is overigens van n foto van guantanamo bay (wat dus nog niet duidelijk is)
de kleuren zijn overigens minder pastel dan hier.

Oud 12-02-2005, 14:00
Verwijderd
Ik zou iets met groen doen nu, voor het contrast enzo. Edit: dus bloemetjes, gras bijvoorbeeld

Maar verder weet ik niet goed wat je nu eigenlijk wil.. Ik vind het wel al goed, het kan iets mooi worden
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 14:19
LaMazulu
LaMazulu is offline
De bachwan, daar lijkt het wel wat op. Misch een soort rivier er in, alleen prmimair kan ook wel leuk zijn
Oud 12-02-2005, 14:57
Verwijderd
zeker geen groen erin, dat zou de sfeer verpesten, je zou eerst de mannetje erachter beter kunnen maken, want ik vind ze niet kloppen in de verhouding met de mannetjes ervoor, opzich al wel een leuk begin.

ik kreeg een beetje t gevoel van een ziekenhuis, met ook die mondkapjes, en die pakjes (oke ze zijn dan wel rood maar ach)
misschien een ziekenhuis hal eromheen tekenen, met bedden, niet te gedetailleerd maar toch wel kleine dingetjes waardoor t ook eeen beetje rommelig over komt.
weet niet of dat echt de kant is die je wilde opgaan, maar dat gevoel kreeg ik er een beetje bij.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 16:37
Ninnoc
Ninnoc is offline
dank jullie wel. leuke ideen behalve t groen (ik hou niet van groen in combo met oranje/rood, sorry ik geil nogal op kleur) e fishy, je hebt gelijk met de verhouding, ik heb me er ook al aan gestoord. ik had niet echt n plan, ik was gewoon gefascineerd door de mooie kleur van hun pakjes op de foto
dus de richting heb ik ook nog niet bepaald. daarom dit topic ook beetje. ik zat eerst te denken dat ie in mn 'because we are civilised' serie zou komen (zeer politiek getint) maar eigenlijk zou ik ook niet goed weten hoe ik in die richting verder zou moeten, dus heb ik dat ook los gelaten. de weg ligt volledig open
dit is de foto btw kun je ook mijn verhoudingsscheefheid zien (en wow wat n mooie kleur oranje/rood)

Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 13:19
Anetj
Anetj is offline
ja kan ook 2 tafels maken en dat ze aant bidden zijn voordat ze gaan eten.. zoiets zag ik erin..
Oud 13-02-2005, 17:59
Fine
Fine is offline
t zou mooi zijn , als je dat hek er ook nog voor doet...

dat heeft gewoon iets.....
Oud 13-02-2005, 18:23
CSN
CSN is offline
Maar niet een te gedetailleerde achtergrond! Ik zou iets erg abstracts mooi vinden. En dat hek dus ja.
Oud 13-02-2005, 18:26
Verwijderd
Ik dacht dat ze aan t wassen waren in rivieren..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:46
Fine
Fine is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 13-02-2005 @ 19:26 :
Ik dacht dat ze aan t wassen waren in rivieren..
ik von t meer op misvormde lullen lijken
Oud 14-02-2005, 17:42
artnael
artnael is offline
Citaat:
doezel schreef op 12-02-2005 @ 15:00 :
Ik zou iets met groen doen nu, voor het contrast enzo. Edit: dus bloemetjes, gras bijvoorbeeld

Maar verder weet ik niet goed wat je nu eigenlijk wil.. Ik vind het wel al goed, het kan iets mooi worden
bloemetjes en gras? Dat zou ik niet doen. Dan leg je de accenten daar juist op.. Het accent moet op de 'mensjes' komen. Je moet een rustiger kleur gebruiken met niet allemaal flatseltjes en flutseltjes....
Oud 14-02-2005, 19:20
Ieke
Ieke is offline
Ik krijg hier een visioen bij van iets japans/boeddistisch/tibetaans oid. Monnikken die zitten de bidden, of op deze manier zitten omdat er iets langskomt. Dat de open ruimte tussen ze een pad/weg oid is. Kan een tempelstijl zijn, maar ook een tuin achtig ies. Maar omdat je groen minder leuk vond is een tempelstijl met bruinachtige tinten misschien wel bijzonder.
Iig vind ik deze mannetjes al wel erg leuk.
Oud 17-02-2005, 12:12
anterx
anterx is offline
Iets van een donkere of in ieder geval grauwe achtergrond vind ik er wel bij passen. Iets dat de indruk geeft dat ze midden in de woestijn zitten.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:40
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Een soort geel bruinig verdord gras doet het denk ik wel goed in dit schilderij. Maak er een soort graven van, en mensen die zielig aan het wegknijnen zijn...
Dan wil ik m! Als je het in deze stijl blijft doen!

Wel een gok wat jij doet trouwens; dit is nog niet dekkend neem ik aan? Is het aqryl of olieverf? En begin je nooit met de achtergrond in zulke gevallen!? Ik maak die 'fout' zelf ook altijd, en vind het dan erg lastig om opeens die achtergrond te gaan doen....soms zie je die verflijnen dan ook.

Succes! Ziet er iig prima uit!
Oud 24-02-2005, 18:10
-Gurwl-
-Gurwl- is offline
Ik zou het niet te druk maken, ik vind het zo al mooi... misschien is het mooi om wat bruin terug te laten komen... succes!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 08:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
bedankt voor alle reacties, ben even weg geweest maar ga van de week eens kijken wat ervan te maken valt, ik zat t eindresultaat posten
Reageren

Regels voor berichten