Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik wat vooruit denk zie ik mezelf liever toch niet als een oudere versie van nu. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() wtf... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(dat is het probleem, en hoezo?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zal vast allemaal overgaan maar ik bedoel het er even uitgooien helpt wel van tijd. En als ik er dan een keer mee zit dan weet ik wat ik allemaal in mn achterhoofd kan houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie weet wordt je je daar ooit bewust van? ![]() ![]() ![]() *knuft* |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Nou, ik heb je probleem zo nuchter mogelijk bekenen en dat antwoord kwam eruit
||
Verwijderd
|
Citaat:
Who knows.. knuff |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lost me? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Let ik er wel op ben ik er te veel mee bezig etc etc |
![]() |
||
Citaat:
maarja, ontopic: ik heb het zelf op zich ook wel.. de laksheid enzo.. niet zozeer bij jongens maar bij sport en school bijvoorbeeld, dat ik niet ga leren ofzo, terwijl het wel zou moeten.. en dan is er niet eens iets wat ik heel leuk vind ofzo om in de plaats van leren te doen, gewoon dat ik denk 'het lukt me wel' ook zat ik eerst op wedstrijdzwemmen, daar wou ik na een tijdje ook niet meer naartoe en als ik dan toch was gegaan (half gedwongen door mijn ouders en collega-zwemmers) vond ik het toch weer heel leuk.. ik ben er wel mee gestopt zo is het ook met badminton, daar zit ik nu op.. eerst vond ik het echt heel leuk.. ging er ook heel graag naartoe, keek ernaar uit, maar nu blijf ik eigenlijk liever thuis.. maar vandaag ging ik dus toch maar.. omdat ik me anders schuldig voel tegenover mijn vriendin die er ook op zit.. en het was weer heel gezellig en leuk enzo, dan snap ik gewoon niet waarom ik eerst niet wou gaan ![]() nouja.. ik weet ook niet wat ik eraan moet doen.. zeggen 'als ik niet ga leren ga ik niet over' of 'als ik niet ga sporten word ik dik' helpt bij mij niet.. dat laat gaan slapen herken ik ook ![]() ik denk vaak 'ik ben nog niet echt moe' terwijl ik al half slaap, en dan ga ik toch tv kijken of lezen ofzo.. en dan kom ik de volgende ochtend weer niet uit bed.. nouja, je hebt hier niet heel veel aan.. maar je weet nu dat iemand hetzelfde heeft, ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heerlijk toch als je zonder intonatie en lichaamstaal moet communiceren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: sorry he |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarja dat van dat doel voor ogen stellen is wel een goed idee, daar heb ik ook wel eens aan gedacht, maar nooit echt gedaan 8-\, want het is ook niet iets dat je zomaar even bedenkt. Zelfs al stel je maar een paar doelen voor een dag, dan helpt het nog wel volgens mij, maar ook dat doe ik niet. Mss dat je daar wel alvast mee kan gaan beginnen, dan voelt het toch nog alsof je wat nuttigs hebt gedaan. Veel suc6 iig en als je "De sleutel" hebt gevonden, dan post je hem hier in dit topic maar ![]() ondertussen zoek ik het zelf ook ff uit ![]() ohw en wat betreft interesse voor school en/of kiezen voor een opleiding later: het is enerzijds kiezen voor geld (dat je verdient) of voor plezier (dat je hebt in je werk) en als je mazzel hebt natuurlijk allebei ![]() Dat je je niet gemotiveerd voelt om veel aan school te doen zegt mss al wat over hoeveel plezier je erin hebt en of je het wel leuk vind. Ook ik heb dat nu, kdoe de MER en zit er aan te denken om te stoppen, want ik vind het niet geweldig leuk, ik kom 75% van de 3 dagen dat ik naar school moet te laat en bovendien wordt ik erg lui van al die zeeen van vrije tijd, waarin ik in principe m'n hw kan maken, maar wat ik niet doe, waardoor ik toch al wel een een aantal keer een onvoldoende heb gehaald voor m'n tentamens. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 |