Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Op het schoolplein hadden we een schavot gebouwd, waar ze een voor een in moesten. Leraren uit dezelfde sectie konden ze dan weer 'vrij' krijgen door spelletjes te doen. Leraren duits moesten bijvoorbeeld worst eten en bier drinken. Congierge moest een band plakken, scheikundedocent een of andere proef enz. Om de rector vrij te krijgen had ik een lied geschreven op melodie van YMCA, die alle leraren gingen zingen. Daarna was er groot feest op het schoolplein. Bij ons op school is het gebruikelijk ook een stuntnacht te organiseren. Dit deden we in een scoutinggebouw. De hele nacht feest en de volgende ochtend met zn allen helemaal bezopen naar school. 10 minuten houden de leraren het uit en daarna krijg je de mededeling dat je voor die dag niet langer gewenst bent op school. Ik heb een geweldige stunt gehad en bij ons op school was het ook echt de bedoeling dat het voor iedereen leuk is. Dat is nog steeds zo en ik ga elk jaar nog kijken. Ik spreek de leraren nog regelmatig en help nog steeds met organiseren van veel dingen voor die school. Nu ik het allemaal zo teruglees lijkt het net of ik zo'n braaf meisje was die netjes naar alle lessen ging en die met alle leraren kon opschieten. Dat mag je geloven, maar dat zal niet de waarheid blijken te zijn ![]()
|
![]() |
|
|