Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en dat luik is ook mysterie opeens dat licht aan. en waarom lock opeens moeite had met lopen. en of dit vlot, het wel redt en nog zoveel meer vragen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
afleveringen downloaden
via deze site kan de je de afleveringen downloaden..tot nu toe tot aflevering 19: http://s1.isohunt.com/torrents.php?ihq=lost&ts&nr om te downloaden heb je een torrent-client nodig..ik gebruik azureus die kan je downloaden via http://www.download.com en dan zoeken op "Azureus" succes.. over die benen van locke,.. hij zei dat ie dacht dat het eiland dingen terug aan het nemen was,,,hij heeft sinds ie op het eiland is het gevoel in zn benen terug en denkt dat het eiland dat nu terug aan het nemen is.. maar toen ie zag dat boone gewond was kreeg ie genoeg kracht om weer te lopen, hij heeft het gevoel in zn benen dus weer terug.. locke heeft het steeds over 'het eiland' dus om het in die sfeer te houden zou het kunnen zijn dat het eiland wilde dat locke het vliegtuig zou vinden omdat hij het eerst in die droom zag en doordat het gevoel uit zn benen verdwenen was viel ie n paar keer neer..de eerste keer dat ie neerviel zag ie een man in de boom hangen(waarsch 1 van de passagiers uit het vliegtuig) en de tweede keer zag ie het vliegtuig..toen het vliegtuig eenmaal gevonden was had ie gedaan wat het eiland wilde dus kreeg ie het gevoel weer terug in zn benen en kondie boone naar de grot brengen. wel raar trouwens van die radio...dat boone in een keer en zo snel contact kreeg met iemand..terwijl er al 16jaar een signaal is van die franse vrouw... wat ik dacht was dat er achter dat luik misschien een soort van controlekamer is, dat het hele eiland in de gaten wordt gehouden, en dat boone daarmee contact kreeg.,..of misschien was het een schip in de buurt dat nu naar het eiland komt en ook op de rotsen vastloopt ofzo ![]() die walt is trouwens ook een raar ventje....volgens mij zijn die ijsberen er door hem gekomen..hij was aan het lezen in dat spaanse stripboek waar ijsberen in voorkwamen...en in die flashback wastie een verhaal aan het vertellen tegen zn stiefvader over een bepaald soort vogel uit zn boek en toen die niet luisterde vloog er precies zoon vogel tegen de ruit...die stiefvader zei dat walt dat vaker had toen ie bij maichel was in die flashback.. genoeg om over te discussieren denk ik ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Trashfest 2009 (18-21 juni) @ De Buze - Steenwijk SjappieExtra | 5 | 05-06-2009 10:03 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Blokkade west-Berlijn Idril | 4 | 21-06-2004 19:18 | |
Muziek |
Het grote off-topic. crenshaw | 104 | 05-04-2004 21:42 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
22 maart demonstratie Rafael | 22 | 19-03-2003 13:00 |