Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 16:29
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Dit topic is voor iedereen die de afleveringen van lost heeft gedownload en dus al bij aflevering 19 is met kijken. hier kunnen dus alle spoilers die niet in het andere lost-topic passen, maar niet de spoilers over dingen die nog moeten gebeuren in afleveringen die ook niet in amerika zijn uitgezonden..
ik had begrepen dat er meer mensen waren die alle afleveringen al gedownload hadden dus barst los..

ik zit nog steeds een beetje te denken over waar die nummers nou op slaan...wat er achter dat luik zit..er moet iets of iemand inzitten want dat licht ging opeens aan

ik gooi het in de groep...
Advertentie
Oud 04-04-2005, 18:00
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 04-04-2005 @ 17:29 :

ik zit nog steeds een beetje te denken over waar die nummers nou op slaan...wat er achter dat luik zit..er moet iets of iemand inzitten want dat licht ging opeens aan

ik gooi het in de groep...
Jah wat die nummers zijn wil ik nu ook wel is weten.
en dat luik is ook mysterie opeens dat licht aan.
en waarom lock opeens moeite had met lopen.
en of dit vlot, het wel redt en nog zoveel meer vragen
Oud 04-04-2005, 18:10
Twanos
Twanos is offline
help! waar kun je die afleveringen downloaden ?? Ik heb namelijk een aantal afleveringen gezien maar omdat ik nooit thuis ben als het uitgezonden wordt heb ik een hoop gemist.
Oud 04-04-2005, 19:34
Amisha
Amisha is offline
Citaat:
Twanos schreef op 04-04-2005 @ 19:10 :
help! waar kun je die afleveringen downloaden ??
Dit wil ik ook graag weten..
Oud 04-04-2005, 21:25
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
afleveringen downloaden
via deze site kan de je de afleveringen downloaden..tot nu toe tot aflevering 19:
http://s1.isohunt.com/torrents.php?ihq=lost&ts&nr

om te downloaden heb je een torrent-client nodig..ik gebruik azureus
die kan je downloaden via http://www.download.com en dan zoeken op "Azureus"

succes..

over die benen van locke,..
hij zei dat ie dacht dat het eiland dingen terug aan het nemen was,,,hij heeft sinds ie op het eiland is het gevoel in zn benen terug en denkt dat het eiland dat nu terug aan het nemen is..
maar toen ie zag dat boone gewond was kreeg ie genoeg kracht om weer te lopen, hij heeft het gevoel in zn benen dus weer terug..
locke heeft het steeds over 'het eiland' dus om het in die sfeer te houden zou het kunnen zijn dat het eiland wilde dat locke het vliegtuig zou vinden omdat hij het eerst in die droom zag en doordat het gevoel uit zn benen verdwenen was viel ie n paar keer neer..de eerste keer dat ie neerviel zag ie een man in de boom hangen(waarsch 1 van de passagiers uit het vliegtuig) en de tweede keer zag ie het vliegtuig..toen het vliegtuig eenmaal gevonden was had ie gedaan wat het eiland wilde dus kreeg ie het gevoel weer terug in zn benen en kondie boone naar de grot brengen.

wel raar trouwens van die radio...dat boone in een keer en zo snel contact kreeg met iemand..terwijl er al 16jaar een signaal is van die franse vrouw...
wat ik dacht was dat er achter dat luik misschien een soort van controlekamer is, dat het hele eiland in de gaten wordt gehouden, en dat boone daarmee contact kreeg.,..of misschien was het een schip in de buurt dat nu naar het eiland komt en ook op de rotsen vastloopt ofzo

die walt is trouwens ook een raar ventje....volgens mij zijn die ijsberen er door hem gekomen..hij was aan het lezen in dat spaanse stripboek waar ijsberen in voorkwamen...en in die flashback wastie een verhaal aan het vertellen tegen zn stiefvader over een bepaald soort vogel uit zn boek en toen die niet luisterde vloog er precies zoon vogel tegen de ruit...die stiefvader zei dat walt dat vaker had toen ie bij maichel was in die flashback..

genoeg om over te discussieren denk ik
Oud 05-04-2005, 02:02
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
zeker wel genoeg om te discusieren.
jammer dat over 4 aflevering alweer is afgelopen.

En aankomende aflevering, gaat eindelijk baby geboren worden
werd tijd. kijken of de baby ook zo evil is als ze zeiden van tevoren
en het is een jack aflevering

en wat is dat monster nou geweest, je hoort het nooit meer laatste keer was in boone aflevering.

maar denk met die nummers en andere vragen dat dat in de laatste aflevering zit. dan gaan ze weer terug naar het begin dus nog voordat iedereen opstapt.

cjeck voor meer spoilers, spoilerfix.com
Oud 05-04-2005, 12:45
Verwijderd
Dit is niet de bedoeling..

Wat je weet uit gedownloade afleveringen hoort in spoilers in het gewone topic, net zoals dat met alle andere series is
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten