Ik heb sinds November 2003 dit Medion 808 XL systeem. Nooit problemen mee gehad.
Ook dikwijls een recovery toegepast.
Maar de laatste keer dat ik een recovery gebruikte kreeg ik een probleem.
Nadat ik bij de setup de computernaam heb ingevuld( of overgeslagen) start het systeem soms spontaan opnieuw op, of krijg ik een blauw scherm. Hier had ik nooit last van. Waarschijnlijk heeft dit dus met mijn netwerk te maken( wat ook niet veranderd is).
Het maakt niet uit of ik de router ertussen uit haal of laat zitten.
Wanneer ik de computer opnieuw opstart kom ik weer bij het scherm waar ik mijn computernaam invul. Nu krijg ik een nieuwe scherm met de melding dat niet bekend is welk netwerk ik gebruik.
Ik heb gewoon een sitecom modem/router dus dit is al vreemd.
Als ik in Windows aankom krijg ik meteen de melding dat windows is hersteld van een ernstige fout met deze melding:
Foutcode; 1000007e, parameter1: c0000005, parameter2: b23e9df3, parameter3: f8984a90, parameter4: f8984790.
Hierna werkt het internet wel maar niet naar behoren.
Mijn snelheid is 310 kb/s, maar ik haal dit zelden en download vaak rond de 20 kb/s terwijl ik hiervoor wel met 310 kb/s kon downloaden.
Bij alles wat ik download begint de snelheid bij 1000 kb/s en gaat steeds verder naar onderen. Dit heb ik ook nog nooit gehad.
Wat mij het meest verbaasd ik dat ik recovery gebruik die ik al 4 of 5 maal gebruikt heb maar nu ineens voor problemen zorg.
Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 19:44.
|