Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2005, 19:24
Doodle!
Doodle! is offline
Zie topic titel.

Eerst geprobeerd te herstellen met systeem herstel die ingebouwd zat ( 't gaat om een hptje ) door op f10 te drukken tijdens het opstarten. Helaas bleken er bestanden te missen van de hardeschijf die benodigd waren want hij gaf constant foutmeldingen dat er bepaalde bestanden niet hersteld konden worden. Toen hebben we dus geformateerd vanaf een windows XP cd en dat ging goed..alleen is er nu geen geluid meer..

Ik ben een hele grote n00b wat dit betreft, ik weet de basis dingentjes maar ditte..

('t gaat om een pentium 4 met windows xp, volgens mij was er iets mis met de drivers van de geluidskaart maar die heb (geprobeert) te downloaden en instaleren..)
Oud 04-03-2005, 19:39
M@rco
M@rco is offline
Heb je Windows Update al geprobeerd? Soms staan daar de juiste drivers.

Zo niet, Everest Home Edition downloaden op www.lavalys.com en daarmee kijken wat voor merk en type moederbord je hebt. Da ga je naar de site van de fabrikant en dan kun je onder Support/Downloads wel de juiste drivers vinden (ervan uitgaand dat je "onboard" geluid gebruikt, en geen aparte geluidskaart hebt).
Reageren

Regels voor berichten