Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||||||||
LANGE REPLY!
Citaat:
Citaat:
Ik heb voor deze opdracht leren naaien, en alles is met de hand en met veel boerenverstand in elkaar gezet. (zoals het masker, dat sluit nu onder de keel af, daarvoor heb ik uit moeten zoeken hoe ik dat precies mooi liet afsluiten) Ik heb ook veel materiaal weg moeten gooien en dingen over moeten doen, heb er wekenlang elk tussenuur voor opgegeven. >> Het mag dan soms wel slordig zijn, maar ik ben er toch echt trots op... << >> Ik ben zelf ook nog niet geheel tevreden over het shirt, dat is te leeg... << Citaat:
>> Ik had hier beschrijvingen van de andere drie getypt, maar ik denk niet dat ik er zoveel over kwijt wil. De andere pakken komen nog (eerst de dame, dan het slangenmens, dan de 'bewaker') en als ze af zijn zal ik ze zowel afzonderlijk als samen nog fotograferen. (En misschien zelfs meer...) Maar de ideeën houd ik vooralsnog voor mezelf. << Citaat:
Van de dame wordt het hoofd wel bedekt, en de andere twee krijgen zelfs helemaal geen masker. Citaat:
En hoewel het misschien een clichebeeld is, is ieders eigen visie erop ook weer nieuw, toch? >> De opdracht ging niet per defenitie over de nacht trouwens. De opdracht was een t-shirt zo te bewerken dat als je het in de was gooide, dat of het t-shirt of de wasmachine kapot ging. En de achterliggende gedachte die je had moest zijn 'Het Moet Anders'. (als ander voorbeeld: een meisje in mijn klas vond dat we mileubewuster moesten zijn, en zij had een kostuum van een bosnymf gemaakt) << Citaat:
Daarnaast is het niet op een mooie manier te doen dat het nog steeds 'stoer' is imo... Citaat:
Het zijn er 70, voor het aantal alleen al zou je respect moeten hebben ![]() ![]() Maar groepjes of met de vormen / aderen mee is wel een goed idee eigenlijk... Hiermee zij nook Antique en wann beantwoord, behalve dan: wann, met plezier neem ik 'm mee en show ik 'm... ![]()
Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 23:50. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |