![]() |
|
Experiment! Download de .mp3 file hier om de voordracht te luisteren van het onderstaand gedicht. Helaas vervormt de microfoon naar mijn idee nogal, het lijkt net alsof ik verkouden ben en er klinkt af en toe wat ruis Edit: host gewisseld.
De vreemdelingen niet rot maar rottig niettemin zijn de vrienden die je nooit zal zien. leperds die je leven lenen: vrouwen in speeltuinen gestreepte hoepels met meisjes erin en sneeuw sabelt zacht de zomer- neer gaan de kameraden, onbekend onder vreemdelingen. ze raken niets aan en komen nergens waar jij al aankwam. want alles wat ze waren is wezenlijk doder dan de doden. misschien moet je ze missen, al is het maar even. Groningen, 28 februari 2005 Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 10:46. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het geluisterd en ik moet zeggen, ik vind het wel erg gaaf. Die stem maakt het eigenlijk compleet. Ik krijg het beeld van de eenzame student daar in het Hoge Noorden, melancholisch verlangend. ![]() Je gaf zelf al aan dat je gedicht nog niet af is, dus daar zal ik niet over zeuren. Zeg, hoe bevalt het daar in Groningen, is het werkelijk zo treurig?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |