Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 10:15
noewkie
noewkie is offline
haai

ik heb ongeloofelijk vervelende schoonouders.
ze bemoeien zich overal mee. en proberen alles te bepalen.

wie kent dit probleem?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 10:18
Verwijderd
Mjah, de moeder van mijn ex-vriend deed dat ook. Gewoon vriendelijk en beleefd hun opmerkingen aanhoren, en er dan verder niets mee doen.

Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 10:29.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 10:22
noewkie
noewkie is offline
jah doe ik nu ook hoor maar tis echt vreselijk, we wonen niet echt bij elkaar in de buurt, en op dit moment gaan we allebij op stage 5 dagen in de week.
nou hebben zijn ouders bedacht dat we alleen in het weekend bij elkaar mogen slapen want dat we allebij vanaf onz eigen huis naar stage moeten.
we zien elkaar dus nu alleen int weekend en dan meestal maar 1 dag want ik werk ook nog.
dus t zijn niet alleen maar adviezen maar ook hele vervelende regeltjes
en mn vriend is ook nog zon typ dat geen ruzie met zn ouders wil.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 10:23
Wolter
Wolter is offline
Probeer vriendelijk te blijven en er neit al te veel van aan te trekken.
Wat jij en je vriend doen is jullie zaak, je schoonouders hebben daar niet al te veel mee te maken.

Weet je vriend ook dat jij hiermee zit en heeft hij er zelf ook last van?
Zo ja, dan kunnen jullie samen even met zijn ouders gaan praten, of hij alleen als dat fijner is, en dan even duidelijk maken dat het best vervelend begint te worden.
Oud 08-03-2005, 10:30
noewkie
noewkie is offline
hebben we gedaan wat dan de reactie is is je woont hier we betalen je eten en alles en je school dus je houd je aan onze regels.
en verder willen ze er niet over praten.
wat het nare ook si is dat ze proberen te voorkomen dat we sex hebben enz we hebben nu 2,5 jaar verkering en dus al zo'n 2 jaar sex.
Nou eggen zij dat als je zo jong (allebij 18) al sex heb de lol der vanaf gaat en er een sleur ontstaat.
Het probleem is nu dat de dagen dat we elkaar zien het bijna verplicht word om sex te hebben aangezien we elkaar maar 1x per week zien. super suf dus.

het probleem is ook dat ze denken dat alles van mij komt (ze mogen me niet echt) ik heb nogal een uitgesproken mening over bepaalde dingen en ik probeer als ik bij mn vriend ben me heel erg in teb houden maar dat gezin is zooooooooo raar dat het soms niet lukt.

tis gwoon allemaal erg lastig.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 22:57
Anaīs
Anaīs is offline
mja schoonouders... De mijne hebben ervoor gezorgd dat mn vriend en ik niet samen op reis kunnen, terwijl we ook al bijna 2j samen zijn, en 19 en 20 zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 00:45
Tiņo
Tiņo is offline
pfff, zo zielig als je boven de 18 nog ouders een rol van betekenis laat spelen in deze mate.
Okee, ik woon op mezelf en ben zelfstandig,maar ik ken dus van die ouders die dat soort dingen nog nuttig vinden.En wat hier boven staat, 19 en 20 en je ouders verhinderen dat je samen op reis gaat.zelfs als ze zouden verhinderen dat ik een nacht niet bij dr slaap terwijl ik dat wou, dan zou ik t al zwaar kut vinden.
Ik ben echt geen type dat snel ruzie zoekt of maakt,zeker niet met mensen die ik belangrijk vind of iets,maar dit neigt naar het zieke toe.Blijven ze je hele leven zo bemoeierig?

ontopic.
Ik heb geluk met mn schoonouders, mn vriendin is net 16,maar dr ouders laten dr heel vrij enzo, het is dan ook een pientere meid .
Oud 09-03-2005, 11:04
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
ik heb zo ongeveer hetzelfde. Ze bepalen ook altijd alles, en laten ons bijna nooit met rust. Er valt niet veel aan te doen vrees'k, want als je er iets van zegt komt er ruzie van, en dan ben je helemaal de slechte. Dus gewoon proberen te verdragen, werkt wel na een tijdje zwaar op je relatie
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 15:55
Sarscel
Sarscel is offline
Ik heb opzich wel leuke schoonouders ... kan goed met ze opschieten enzow... Verder wel veel regeltjes, das soms wat minder, maarach dat valt bij mij ook wel weer meej...
Oud 10-03-2005, 13:14
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Me schoonouders zijn wel okeej,
Ze hebben ervoor gezorgd dat ik en me vriend van de zomer op hun kosten alsnog op vakantie kunnen, dit was ivm mijn vakantie eigenlijk voor mij te duur....
Ik ga nl zelf als voor 900euro 2 weken weg die ik zelf moet betalen...

En verder zijn ze best okeej, kan het wel met ze vinden, be nook vaker daar als thuis
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 16:54
Gammaray
Gammaray is offline
Daar heb ik absoluut geen last van ik heb schoonouders
Oud 11-03-2005, 14:36
noewkie
noewkie is offline
het valt wel op dat alle mannen hier leuke schoonouders hebben.
pfff En al die manne altijd maar zeuren over hun schoonouders.
al die bemoeizieke moeders van de mannen zijn het probleem. t zijn allemaal mama`s kindjes

hihihi maar goed.
ik ben gelukkig niet de enige
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 15:06
gueux
gueux is offline
Citaat:
noewkie schreef op 11-03-2005 @ 15:36 :
het valt wel op dat alle mannen hier leuke schoonouders hebben.
Heb ik ff pech. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben het wat betreft absoluut alles volstrekt oneens met de moeder van mijn vriendin. Met als gevolg altijd discussies, liefst over niks. En doordat ze me niet altijd de ruimte voor een eigen mening laat leidt dat soms tot, eh, complicaties
Oud 11-03-2005, 15:18
oneMen
oneMen is offline
Vooral dat argument van 'sleur in je sexleven' als je op je 18e begint. Dat is vast typerend voor hun sexleven
Reageren

Regels voor berichten