Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2005, 16:32
miekmuis
miekmuis is offline
Ik krijg regelmatig smsjes van de Hollywood Music Hall. Ik weet echt niet hoe ik hier van af kom. Ik weet ook niet hoe ik er aan gekomen ben. Ik heb me er nooit voor opgegeven in ieder geval. Dat weet ik wel.

Kan iemand me hier mee helpen?
Oud 03-03-2005, 17:35
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 03-03-2005 @ 17:32 :
Ik krijg regelmatig smsjes van de Hollywood Music Hall. Ik weet echt niet hoe ik hier van af kom. Ik weet ook niet hoe ik er aan gekomen ben. Ik heb me er nooit voor opgegeven in ieder geval. Dat weet ik wel.

Kan iemand me hier mee helpen?
Jah, heb ik ook een aantal keer gehad.
heb je niet een keer een email geopend van een persoon die je kent, waarvan je zou denken: die stuurt mij ooit wat?

Ik heb het namelijk ook heel vaak, maar dan van SMS AC ofzoiets; zodra iemand van je lijst zich daar aanmeld, wordt een bericht naar alle mensen in het adresseboek van diegene gestuurd

Zwaar fock op jah
Oud 03-03-2005, 17:53
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
whooow die heb ik vandaag ook gekregen!!!
mag dat zomaar?
Oud 03-03-2005, 21:39
PV
PV is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 03-03-2005 @ 18:35 :
Ik heb het namelijk ook heel vaak, maar dan van SMS AC ofzoiets; zodra iemand van je lijst zich daar aanmeld, wordt een bericht naar alle mensen in het adresseboek van diegene gestuurd

Zwaar fock op jah
Daar heb ik ook een mailtje of 3 van gekregen.. maar hoe werkt dat dan precies? Ik vertrouwde het al niet zo en heb die mails dus weggemikt, maar ja
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 21:41
grensgeval
grensgeval is offline
Ik verwijder altijd alle mailtjes van dingen die ik niet ken, dan hebben ze pech hoor...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 09:34
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou echt niet weten of ik een keer een e-mail geopend heb. Maar via mijn e-mail komen ze toch niet aan mijn telefoonnummer?

Maargoed, wat ik dus voornamelijk wil weten is hoe ik er van af kom
Oud 04-03-2005, 11:07
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
PV schreef op 03-03-2005 @ 22:39 :
Daar heb ik ook een mailtje of 3 van gekregen.. maar hoe werkt dat dan precies? Ik vertrouwde het al niet zo en heb die mails dus weggemikt, maar ja
Wat ik je vol ervaring aanraad: NIET aanmelden!
Ik was natuurlijk zo stom, en melde me aan !
Tering, je wordt gek gesmst! en later kwam ik erachter dat het via mijn kosten gingen .

Niet doen dus!!
Oud 04-03-2005, 11:19
Wawl
Wawl is offline
Dat sms.ac is inderdaad een aparte site. Ik krijg ook regelmatig een '2nd request' van mensen die mij proberen te strikken. Niet aanmelden dus en die mailtjes direct verwijderen.
Oud 04-03-2005, 12:41
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
en dat hmh dan??? dat gaat tog niet op mijn kosten heh?
ik heb nergens mijn mobiele nummer ingevoerd dus dit is schending van mijn recht ofzo tog?
Oud 04-03-2005, 13:23
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Ik heb wel eens gezien, dat er op de site van de consumentenbond een onderwerp is over die automatisch gegenereerde smsjes en met welke code je ze uit kan zetten! Misschien dat je daar iets kan vinden!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 16:00
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 04-03-2005 @ 13:41 :
en dat hmh dan??? dat gaat tog niet op mijn kosten heh?
ik heb nergens mijn mobiele nummer ingevoerd dus dit is schending van mijn recht ofzo tog?
Neej neej man,
als je geen informatie hebt prijs gegeven,
geen zorgen dan
Oud 06-03-2005, 15:44
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
waarschijnlijk heb je je inlaten schrijven door zon pikante dame die bij de ingang staat met zon inschrijf-formuliertje. Ikzelf stoor me er niet zo heel erg aan die SMSjes, kost hun toch alleen maar geld, en op je verjaardag krijg je 6 gratis entree kaarten, en een zooi drankbonnetjes ofzo.

Waarschijnlijk als je HMH mailt dat je van de lijst wil, kunnen ze je helpen? En anders via de telecom site die hierboven werd genoemt proberen
Oud 06-03-2005, 20:17
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Wawl schreef op 04-03-2005 @ 12:19 :
Dat sms.ac is inderdaad een aparte site. Ik krijg ook regelmatig een '2nd request' van mensen die mij proberen te strikken. Niet aanmelden dus en die mailtjes direct verwijderen.
Ik ben aangemeld bij sms.ac en het werkt op zich goed met smsjes verzenden. Zolang je je maar gewoon uitschrijft voor alle diensten die ze bieden? Ik heb nog nooit een smsje gekregen van ze verder. Maar krijg idd wel eens mailtjes met wat jij zegt, maar dat doen die personen volgens mij dan zelf, omdat ze je in je vriendelijstje willen hebben, dan krijgen ze meer sms'jes per dag..

Maar ik heb dus zeker geen slechte ervaring met SMS.AC, het is zo ongeveer de enige die mijn smsjes laat aankomen, ook in het buitenland
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten