Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 15:33
Amelienne
Amelienne is offline
Als ik seks heb met m'n vriendje en we beginnen net en we willen het doen in missionarishouding, dan heb ik altijd ontzettend veel pijn. Vaak kunnen we het zo helemaal niet doen.
Als ik boven zit, of als we een ander standje doen, heb ik nergens last van. Meestal gaat het in missionarishouding beter als ik eerst even boven heb gezeten, maar soms lukt het dan ook nog niet.
Wie heeft hier nog meer last van? En hoe kan ik het oplossen? Want ik wil ook graag pijnloos met hem vrijen als ik onder kan liggen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 15:41
Tsu
Tsu is offline
ik heb juist het omgekeerde, of nou ja niet altijd maar is mij wel eens gebeurd. Ik heb juist pijn als ik bovenop zit in het begin, dus ik moet eerst in de missionarishouding, dan pas kan ik andere standjes doen. Ik weet niet of je hier echt iets aan kan doen, misschien moet je gewoon eerst bovenop dan en dan pas onder liggen, zoals je al doet.
Oud 13-03-2005, 17:44
Verwijderd
voor beide dames hierboven de gouden tip: gewoon andere standjes doen, dan heb je in elk geval een van de problemen in je leven goed en dadkrachtig aangepakt en oopgelost, en kun je verder met de zaken die er echt toe doen in het leven
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 18:09
Nona
Nona is offline
WAAR heb je pijn?
Oud 13-03-2005, 23:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb juist ook het omgekeerde. Bovenop voelt voor mij (vooral in het begin) erg kut, soms zelfs pijnlijk. Als ik al een tijdje bezig ben gaat het wel wat beter. Ik heb geen idee wat je eraan kan doen, behalve (in jou geval) 'bovenop' beginnen, en onder eindigen...
Oud 14-03-2005, 01:29
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 13-03-2005 @ 18:44 :
voor beide dames hierboven de gouden tip: gewoon andere standjes doen, dan heb je in elk geval een van de problemen in je leven goed en dadkrachtig aangepakt en oopgelost, en kun je verder met de zaken die er echt toe doen in het leven
reageer dan niet, zeikwijf dat je dr bent

Ontopic;
Wat Kruimel zegt, leg het eens wat beter uit zeg.

Je komt er moeilijk in? Je heb gezeik met je spieren of bent 'te droog'? Het is logisch dat je wijder wordt na een half uur seks, welke positie dan ook. Gewoon wat langer wachten met raggen en wat beter op laten geilen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 08:42
sofie3
sofie3 is offline
Lijkt me inderdaad typisch iets voor meiden die te droog zijn...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 09:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 14-03-2005 @ 09:42 :
Lijkt me inderdaad typisch iets voor meiden die te droog zijn...
Wat betreft de missionarishouding idd ja. Het kan verschillende oorzaken hebben, want nu ik er nog eens overnadenk: destijds met mijn exvriend, deed het bij mij ook -altijd- pijn, maar dit kwam door zijn onvoorzichtigheid/ruwheid, en had voor mij weer niets te maken met 'niet nat genoeg zijn'. Als je bovenop begint, kan je vriend wel mee bewegen, maar infeite heb jij de touwtjes in handen, en kan dus zelf bepalen hoe hard/zacht whatever, waardoor je zelf regelt hoe diep ofdat hij gaat. In missionnaris, is hij juist degene die het meest beweegt. Mijn ervaring is dat ze uit enthousiasme soms weleens even net wat te hard stoten, maakt niet uit, maar in het begin wou dat nog weleens pijnlijk zijn. Werkt het niet, wanneer hij tergend langzaam begint? En dan heel rustig opbouwt?

Zoals Sovreze en Kruimel al zeiden: wees eens wat duidelijker. want idd, als hij er gewoon helemaal niet in komt, zal je moeten zorgen dat je natter bent (glijmiddel?). Je van te voren wat 'op laten rekken' door zijn vingers. Doet het pijn bij je baarmoedermond (dat is dus mijn probleem).. Probeer dan gewoon eens heel rustig te beginnen, en voorzichtig stoten. Er moet toch wel gewoon een oplossing voor zijn...
Oud 14-03-2005, 12:28
Amelienne
Amelienne is offline
Hij komt er op zich wel in, en ik ben ook nog genoeg. Want als ik boven zit glijdt hij er ook zo in.
Maar als hij er dan in zit en hij beweegt heel rustig doet het zoo ontzettend veel pijn. Alsof ik onbewust m'n spieren aanspan ofzo.
Terwijl als ik boven zit heb ik dit helemaal niet. net alsof ik me dan meer kan ontspannen ofzo. Of dat als ik onderlig hij er geforceerder in gaat...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 12:28
juno
juno is offline
Wat ik bij de gynaecoloog hoorde, is dat iedere vrouw van binnen anders gebouwd is. De hoek waarin de vagina loopt verschilt, en een baarmoeder kan alle kanten op gekanteld zijn normale ligging hebben. Een beetje naast je baarmoeder wonen je eierstokken, en die zijn heel erg gevoelig.

Je bent dus niet overal even diep en breed. Als jij last hebt in een bepaald standje, dan is dat een hoek die net voor jou de krapste situatie oplevert. Dat rekt wel op na een tijdje vrijen, maar je moet er niet mee beginnen. Dat is je bouw, er is niets aan te doen.

Overigens zul je ook verschil merken met verschillende jongens. Ook piemels staan allemaal anders, en dus is de hoek waarmee ze bij je binnenkomen anders. De ideale piemel past precies in jou zonder dat je hoeft op te rekken of voorzichtig hoeft te zijn. Als een sleutel in een slot, zeg maar.

Sowieso moet je nooit meteen hard en diep beginnen. Het is juist dat beginstadium waarbij hij je heel voorzichtig stukje bij beetje verkent en neemt dat zo lekker is. Dat laat je toch niet verpesten door meteen als een stel konijntjes te gaan lioggen wippen? Die eerste penetratie mag best een kwartier duren hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:13
~*kar*~
~*kar*~ is offline
je kan je ook aanspannen zoner dat jet het weet omdat je elke keer weet als je sex hebt dat het pijn doet... heeft een vriendin van me ook gehad, echt een serieuze tip, probeer glijmiddel, gaat het allemaal net iets makkelijker! serieus.... en je moet niet denken aan de pijn, probeer je er voor af te sluiten (als je weer wil gaan sexen) anders wordt je een soort van bang....

snap je wat ik bedoel?
Oud 22-03-2005, 11:53
MuqTada
MuqTada is offline
daar geloof ik heilig in
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 12:07
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
MuqTada schreef op 22-03-2005 @ 12:53 :
daar geloof ik heilig in
Waarin
Oud 22-03-2005, 20:19
Phlox
Phlox is offline
Hmm bij mij doet het ook pijn als hij in een bepaalde hoek naar binnen komt.
Misschien kan hij daar wat aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 20:54
MuqTada
MuqTada is offline
Citaat:
Sweet Dream schreef op 22-03-2005 @ 13:07 :
Waarin
daarin
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten