Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens is het bullshit dat hier een discussie uit kan ontstaan, dat is überhaupt niet het primaire doel van dit topic van jou. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens, denk je dat men hier betere info heeft dan wat er op google staat? Het staat allemaal op internet. Je moet gewoon beter zoeken. Overigens ben ik niet 38, maar bedankt voor compliment. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mooi, dit topic kan dicht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
En dan nu een constructieve bijdrage:
En de Sunni liggen dwars. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Amerika-bashen de gekste. Maar om constructief te blijven, de Soennieten veroorzaken onder de Irakezen de meeste problemen, onder Saddam hadden ze voorrechten en waren ze verheven boven anderen, en nu lijkt het erop dat ze dat allemaal gaan verliezen. Afijn, in Rwanda hebben we al eerder gezien hoe zoiets verloopt.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
- De Koerden zijn een bevolkingsgroep (zoals de Arabieren). Juist. - ... en die bevolkingsgroepen vallen weer uiteen in religieuze groepen zoals de sjiieten en soennieten. Juist. - de soennieten onderdrukten de Koerden en de sjiieten maar zijn dit in feite niet dezelfde mensen? Nee. De Shiieten hebben meer een band met Iran en dergelijke. Zijn de sjiieten niet koerden de in de sjiietische kant van de islam geloven? Dat kan, maar dat hoeft niet. Persoonlijk weet ik niet precies aan welke religieuze kant de Koerden staan, maar ik kan me voorstellen dat dit onder de Koerden verschilt. Zeker weten doe ik dat niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, de Sunni waren onder Saddam bevoorrecht in vergelijking met de Shiieten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zowel iedereen had het bijna moeilijk met Saddam. Ga er nou maar niet van uit dat de soennieten daar zo gelukkig waren. Ik ken genoeg soenitische politieke vluchtelingen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lees zelf de achtergronden er maar eens op na om te zien hoe Saddam's regime in elkaar zat, ik ga niet ieders huiswerk lopen doen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De toekomst van Irak Gatara | 77 | 12-05-2007 23:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nieuwe betoog [oorlog in irak] gemaakt :please nakijken halilo | 4 | 06-01-2006 14:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NL] betoog oorlog tegen irak: [kan iemand aub nakijken] halilo | 14 | 05-01-2006 21:10 | |
25,000 civilians killed in Iraq Str0nk | 126 | 30-07-2005 18:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
irak soennieten/sjiieten suus1610 | 2 | 05-03-2005 18:36 | |
Zeker 17 doden bij zware explosie VN-hoofdkwartier Bagdad Gatara | 60 | 30-08-2003 02:42 |