Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2002, 19:12
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Een goeie vriendin van me heeft een vriend die ik wel ken maar niet supergoed. Nou is het al de zoveelste keer dat ze verhalen hoort dat ie vreemd is geweest, hij zegt iedere keer van dat dat niet zo is. Alleen nou heeft een vriend van ons die de waarheid echt wel spreekt hem met een ander meisje dit weekend uit de wc van de discotheek zien komen. Ze gaat er echt kapot aan, door die onzekerheid.

Wat zouden jullie doen?? ik ben ook eens belazerd dus misschien denk ik daardoor er juist wel negatief over maar zou graag de meningen van anderen willen horen, en onder vreemdgaan bedoel ik wel zoenen en of meer natuurlijk.

alvast bedankt

xxxxxxik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2002, 19:26
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
k ben ook wel us bedonderd en denk er dus ook heeeeeeeeeeeeeel erg negatief over....dus kan je verder nie helpen...

succes!!
Oud 27-05-2002, 20:27
highlight
highlight is offline
ik zou zelf gek worden van die onzekerheid. Als mijn vriendinnen zouden zeggen dat ze het werkelijk hebben gezien dat hij vreemd gegaan zou zijn, dan zou ik het wle geloven, omdat ik weet dat ik hen kan vertrouwen (hem ook, en hij zou ook noooit vreemd gaan, maar daar gaat het nu ff niet om).
Oud 27-05-2002, 20:57
Spyker
Spyker is offline
In mijn ogen is een relatie altijd gebaseerd op vertrouwen. Als je wil dat de relatie werkt moet je hem of haar vertouwen. Kan je dat niet dan moet je er mee ophouden. Het gaat er namelijk om hoe jijzelf binnen de relatie functioneerd. Als jij er mee kan leven dat mensen dingen roepen omdat jij je partner gelooft kan je verder, maar als je die mensen gelooft zou je ermee op moeten houden. Niet in de eerste plaats omdat je partner je belazerd heeft, maar omdat hij of zij ervoor heeft gezorgd dat het vertrouwen weg is.
Oud 27-05-2002, 21:22
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
Spyker schreef:
In mijn ogen is een relatie altijd gebaseerd op vertrouwen. Als je wil dat de relatie werkt moet je hem of haar vertouwen. Kan je dat niet dan moet je er mee ophouden. Het gaat er namelijk om hoe jijzelf binnen de relatie functioneerd. Als jij er mee kan leven dat mensen dingen roepen omdat jij je partner gelooft kan je verder, maar als je die mensen gelooft zou je ermee op moeten houden. Niet in de eerste plaats omdat je partner je belazerd heeft, maar omdat hij of zij ervoor heeft gezorgd dat het vertrouwen weg is.
daar heb je gelijk in, nu maar hopen dat ze dat zelf ook inziet.
ikzelf heb mijn ex gelijk gedumpt toen ik van anderen moest horen dat ie vreemd was geweest. Maar ja zeker weten wist ik dat niet dus ik hem vragen en hij ontkennede het eerst ook nog, maar toen iedereen kwaad op hem werd en meer mensen ervan af wisten begon bij mij een lampje te branden en uiteindelijk heeft ie bekend.

Daarom heb ik zelf geen vertrouwen in die vriend van haar maar zij kan hem natuurlijk beter dan mij.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:51
kirsten
kirsten is offline
Ja, dan moet je eerst maar eens afvragen of die mensen de waarheid spreken. Misschien willen ze het uit zien. En goed, die "vriend die altijd de waarheid spreekt" heeft hem met een meisje uit het toilet zien komen, maar wil dat zeggen dat hij vreemd is gegaan (ik weet het, het is heel geloofwaardig, maar heeft die vriend hem samen met dat meisje iets daadwerkelijk zien doen????). Het beste wat je kan doen, is gewoon vragen en herhaaldelijk als hij het ontkent. Op de meest vervelende momenten. Als hij dan aan het liegen is, dan zal hij uiteindelijk wel bekennen.
Oud 29-05-2002, 13:06
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
lijkt me erg vervelend voor haar als ze dit al verschillende keren heeft moeten aanhoren...ze moet echt met dr vriend gaan praten want dit kan niet..de verhalen komen ergens vandaan en er zit ongetwijfeld een kern van waarheid in...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:37
Vinzz
Vinzz is offline
je vriendin moet hem er mee confronteren.. rechtstreeks vragen of het waar is... een beetje jongen zou het toegeven (maar aan de andere kant dat ist ie niet anders zou hij niet vreemdgaan).. daarna weg ermee!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 08:52
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
je vriendin moet hem er mee confronteren.. rechtstreeks vragen of het waar is... een beetje jongen zou het toegeven (maar aan de andere kant dat ist ie niet anders zou hij niet vreemdgaan).. daarna weg ermee!
Wat zou jij doen als je datzomaar gevraagd wordt? Je eerste reactie? Ik denk dat ik met een slecht geweten gewoon zou ontkennen, tenzij ik vantevoren nadrukkelijk had besloten het die dag of op dat tijdstip toch al te vertellen..
Oud 31-05-2002, 18:43
Verwijderd
Als je om de dag hoort van 3 verschillende meiden dat ze met je vriend hebben gezoent, tja dan zal er toch wel waarheid inzitten
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 10:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, k denk hier ook behoorlijk negatief over en had die verhalen allang gelooft... maar uitmaken doe ik ook niet zo makkelijk en wil dan altijd graag mijn vriend geloven...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 10:40
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:

Wat zouden jullie doen??

zorgen dat ze et uitmaakt met dat jongetje die niet relatiegeschikt is :/
Reageren

Regels voor berichten