Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En tegenwoordig heb ik dat ook weer, dat ik gewoon van alles het positieve in zie! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het komt een beetje neer op het volgende: "Je hoort mensen wel eens zeggen: 'Het leven is kort'. Is niet waar, het leven is niet kort. Het leven is láng! Is láng, het leven! Jézus, wa's het leven lang! Je zult in je hele leven niéts tegenkomen wat lánger duurt dan je leven! Moet je eens nagaan... Hoe lang je hier al rondloopt. Hoe veel je al hebt meegemaakt. Je hebt heel veel geleden. Je draagt heel veel verdriet met je mee. Dat voel ik wel. Moet je nou eens nagaan hoe lang je nog moét! Hoeveel narigheid je nog te wáchten staat! Hoeveel pijn, hoeveel veredriet, hoeveel nare ziektes, slechte sex, genante momenten... Gaat gebeuren!" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Nee, ik ben over het algemeen vrij pessimistisch.
Citaat:
![]() Dat wekt allemaal spanningen op. Je kunt beter zeggen 'de volgende keer haal ik wel hoger' of 'ik kan best wel hoger scoren' of iets dergelijks. Leg de lat bij jezelf niet te hoog, anders kom je er op een gegeven moment niet meer overheen. Blijf realistisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb heel wat inzicht(bij Wiskunde/Natuurkunde is dat wel handig), maar heb heel veel moeite met theoretische dingen leren. Frans heb ik afgelosten met een 4,9 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ondanks dat kan ik ook theorie leren. Woordjes leren is ook probleem, maar zodra het op inzicht bij talen aankomt (bv grammatica), dan snap ik er niks van. Maar ik geef je gelijk, het ligt er natuurlijk ook helemaal aan om wat voor toets 't ging, of je goed uit je hoofd kunt leren of niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ook al weet ik natuurlijk niet of TS ook zo is, maar ik zou het niet uit willen sluiten ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat en een hekel aan mensen die replyen met slechts smileys die totale onbegrip uiten jegens een redelijk aanneembaar standpunt
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mja, van bepaalde dingen kan ik wel het positieve inzien. Bovendien bekijk ik alles graag van de positieve kant ![]()
||
Citaat:
![]() Alhoewel ik moet zeggen dat ik net zo kan genieten van het negativisme van Van Luyn als van het positivisme van Toon Hermans. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Positief denken Cherry Springs | 6 | 27-04-2010 14:18 | |
De Kantine |
Wat Saai Zeg #37 Dark Phoenix | 500 | 14-10-2007 21:56 | |
Psychologie |
Positief denken Verwijderd | 22 | 22-10-2003 17:26 | |
Psychologie |
grens tussen positief denken of dingen wegstoppen non | 6 | 12-05-2003 18:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat is positief of negatief denken eigenlijk? John Sickbock | 8 | 20-08-2002 08:57 | |
Psychologie |
Zelfvertrouwen gebaseerd op goede cijfers... Gothic | 12 | 28-05-2002 10:54 |