Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 20:28
Verwijderd
Ik ga 16 augustus met vrienden een 10 daagse reis naar lloret maken. We zitten in Hotel Esmeralda.
Heeft iemand ervaring met dit hotel? op de plaatjes ziet het er wel goed uit eigenlijk
En wat zijn de leukste cafe's/tenten etc
Advertentie
Oud 16-07-2004, 08:38
uggemenugge
uggemenugge is offline
t hotel zelf ken ik niet
ik had afgelopen zomer een klote hotel....maar das niet die

enne zijn veel leuke tenten daaro

k heb eigelijk vorig jaar vooral in Bumpers gezeten! was heeel erg gezellig
mmaaar ja je kan het natuurlijk overal zo gezellig maken al je wil
Oud 18-07-2004, 19:28
Verwijderd
www.vakantiereiswijzer.nl voor info over het hotel
Oud 22-07-2004, 10:43
ikkuh86
ikkuh86 is offline
Ik ben vorig jaar ook 10 dagen in Lloret geweest. Was echt de leukste vakantie die ik heb mee gemaakt! Wij zaten in hotel Gran Garbi, maar we hadden daar een groep leren kennen en die zaten in Hotel Esmeralda, dus ben er wel eens binnen geweest. Het is een echt jongerenhotel, heeft een mooi dakterras, heeft ook een zwembad, maar die is niet zo groot. Verder komen er elke ochtend van die schoonmaaksters, maar dan lig jij dus vaak nog in je bed als je de vorige nacht bent uit geweest. Die jongens waar wij mee optrokken vonden het eten alleen niks, ze gingen elke dag gewoon ergens anders uit eten. Maar dat kan voor iedereen verschillend zijn. Als we op stap gingen gingen wij meestal eerst naar Moby's, is een kroeg waar ze dance, r&b draaien, en later op de avond gingen we vaak naar St. Trop, is een discotheek met een aantal verdiepingen. Verder zijn er ook veel Nederlandse cafe's zoals de Asterix, Cooldowncafe. Het is er echt heel leuk daar, dus veel plezier in LLoret!
Oud 24-07-2004, 13:10
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ben sinds een paar uur terug uit Lloret.

Ik vind het te duur en te warm, Renesse is toch meer iets voor mij. Maar het ligt toch grotendeels aan het feit dat ik geen disco-man ben mijn vrienden wel, zij gaan helemaal uit hun dak op hardcore ik absoluut niet....dus je kan al raden wat het voor mij was...

Volgend jaar lekker een trektocht door Noorwegen of Schotland voor mij, maar toch ben ik wel blij dat ik ben geweest je bent immers maar 1 keer jong en Lloret is toch wel 1 van 'de' plaatsen ik kan in ieder geval zeggen dat ik het heb gezien.
Oud 10-08-2004, 21:57
Bo
Bo is offline
Ik ben twee keer in Lloret geweest, maar nog nooit in hotel Esmeralda. Ook niets over gehoord.

Ik weet wel dat het eten in hotels over het algemeen gezien niet erg goed is. Als je half pension hebt, kijk dan kritisch of het eten te doen is. Zo niet kies dan voor één van de vele goedkope restaurantjes.
Oud 06-02-2005, 22:29
johnbiezen
johnbiezen is offline
ik heb geboekt in Hotel Roca I Mar (rekro)

iemand die dát hotel kent?
Oud 06-02-2005, 23:07
Romance
Romance is offline
ik wil maybe naar hotel florida

ervaring?
Oud 09-02-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Romance schreef op 07-02-2005 @ 00:07 :
ik wil maybe naar hotel florida

ervaring?
Geloof dat dat die hele grote is ???
Geloof dat t wel goed is.. maar je gaat er niet naartoe voor de luxe etc moet gewoon verwachten dat er een bed staat en een bad, en dat je de rest van de tijd buiten je kamer bent, en deze dus ook niet zo belangrijk is...

Wat ik wel een van de meest relaxte ontdekkingen vond was het dakterras heerlijk uitwaaien tijdens t indrinken... want t is dus gewoon erg warm....

ik weet nu alleen van alles van Esmeralda, dat was geloof ik de goedkoopste
Oud 11-02-2005, 20:25
stouver
stouver is offline
Geen hotel, maar appartement..
Appartement TNT, iemand ervaring? Kan op internet niets nuttigs vinden..
Oud 10-03-2005, 13:44
Verwijderd
Esmeralda, daar is m'n opa geloof ik weleens geweest. Ik geloof dat hij het wel een aardig hotel vond.
Oud 10-03-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 10-03-2005 @ 14:44 :
Esmeralda, daar is m'n opa geloof ik weleens geweest. Ik geloof dat hij het wel een aardig hotel vond.
Het hotel wel, maar de bediening

Ze komen om 8 uur smorgens zonder te kloppen je kamer op en flikkeren wat verf tegen de muur schilderen wat en gaan weer.. niemand kende er engels dus communicatie was er niet
Oud 11-03-2005, 13:37
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Dat hotel ken ik wel. Ik zat in appartement blanco y negro en dat hoorde daar bij. Het hotel ligt lekker centraal in ieder geval. Verder heb ik er weinig ervaring mee.
Oud 11-03-2005, 15:26
Verwijderd
Hotel Annabel

Niet te duur, niet te luxe maar 'gewoon' goed, aldus mijn neef.
Advertentie

Regels voor berichten