Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2005, 18:05
Gadje
Gadje is offline
Weer een topic over groez...

De ijsjes van 1.40 waren groot, lekker en goedkoop.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2005, 18:09
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
ijsjes? de tering, wat had ik daar zin in! maar niet gevonden dus....

en wat is iedereen toch aan het zeiken, oeh wat zijn we hardcore.
Oud 02-05-2005, 18:10
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Het viel me wel op dat er dit jaar veel Engelse en Duitse toeristen waren.
Oud 02-05-2005, 18:15
Gadje
Gadje is offline
ijsjes bij een boerderij een stukje verderop dan het festival terein, en die dingen waren echt groot.

ja veel duitsers, maar ook vervelende slapende duitsers en duitse 14 jarige meisjes bij c&c, ik kon er iig wel overheen kijken.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:20
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
+HATEBREED!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ringworm
MLiW
Capetown(ofzo)

- Tsunami Bomb

flogging molly, strike anywhere, rise against en de eerste band van de dag in grote tent deden niet meer of minder dan verwacht
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:20
Notorious P.I.S
Citaat:
Gadje schreef op 02-05-2005 @ 19:15 :
ja veel duitsers, maar ook vervelende slapende duitsers en duitse 14 jarige meisjes bij c&c, ik kon er iig wel overheen kijken.
relaxed toch! zijn ze toch nog ergens goed voor
Oud 02-05-2005, 18:21
Jules
Jules is offline
Citaat:
Gadje schreef op 02-05-2005 @ 19:15 :
vervelende slapende duitsers
liever slapende duitsers dan duitsers die Helga roepen terwijl ik slaap
Oud 02-05-2005, 18:23
aLackofColor
aLackofColor is offline
Bezopen duitsers op groez

Nu maar hopen dat dit geen ban waard is.

DIT MAG DUS NIET

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 00:07.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:26
655321
655321 is offline
Citaat:
Admiration schreef op 02-05-2005 @ 19:23 :
Bezopen duitsers op groez

Nu maar hopen dat dit geen ban waard is.
Aaah die heb ik ook gezien! Staat op #2 van mn smerig lijstje (#1 waren de wc's op zondag)

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 00:07.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:28
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Jules schreef op 02-05-2005 @ 19:21 :
liever slapende duitsers dan duitsers die Helga roepen terwijl ik slaap
niet als die duitser de enigste manier is om van de parkeerplaats af te komen met de auto, als hij wegreed konden wij weg...
maar hij sliep nogal vast....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
O ja, de steetdogs ook nog gezien, dachten zeker dat ze de eerste waren die een circle pit wouden

Vreemd dat niemand het heeft over hatebreed, was in mijn ogen echt super, niet zo zeer de muziek maar wel het geheel, heeft me wel een gekneuste vinger opgeleverd
maja, lagwagon missen was volgens de meesten die ik heb gesproken eerder een zegen dan een verlies

Hoop wel dat MLiW snel naar nederland komt, was gister echt te brak en blut, maar nu al weer spijt
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:33
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-05-2005 @ 19:31 :
[B
Hoop wel dat MLiW snel naar nederland komt, was gister echt te brak en blut, maar nu al weer spijt [/B]
Ik heb eerder het idee dat ze constant hier spelen
Oud 02-05-2005, 18:36
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 02-05-2005 @ 19:33 :
Ik heb eerder het idee dat ze constant hier spelen
maar ik heb ze pas ondekt
en de eerste keer(VP converge) waren ze bij lange na niet zo goed als op groez.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:38
koenrutten.com
koenrutten.com is offline
jaja koenrutten.com was er natuurlijk ook weer bij!

wat foto's van flogging molly:

Foto's van de andere bands waar ik pics van gemaakt heb staan op m'n site. www.koenrutten.com dan even doorklikken naar portfolio -> recent work -> groezrock 2005 et voila.
Oud 02-05-2005, 18:50
Reserv
Reserv is offline
Stond jij op het podium?
Oud 02-05-2005, 18:53
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Reserv schreef op 02-05-2005 @ 19:50 :
Stond jij op het podium?
je zou het bijna denken als je die foto's ziet
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:56
Verwijderd
nee hij hij had zn aero-skateboard meegenomen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:58
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
Gadje schreef op 02-05-2005 @ 19:53 :
je zou het bijna denken als je die foto's ziet
Ik had het idd iets genuanceerder moeten vragen, ik dacht dat niet iedere mongool zo het podium op klimt he?

Maar die site verschaft meer duidelijkheid.
Oud 02-05-2005, 19:04
Verwijderd
over mongolen op het podium....ik heb een echt mongool gezien...en wel tijdens ringworm, klom er zo'n bezopen lijpo het podium op, en begon daar een wazig dansje te houden. ge-wel-dig! oh dat was echt te strak
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 19:05
koenrutten.com
koenrutten.com is offline
ik had een AA-pas. dus ik kon op het podium indd.
Oud 02-05-2005, 19:18
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 02-05-2005 @ 20:04 :
over mongolen op het podium....ik heb een echt mongool gezien...en wel tijdens ringworm, klom er zo'n bezopen lijpo het podium op, en begon daar een wazig dansje te houden. ge-wel-dig! oh dat was echt te strak
de zanger van alexisonfire kon er anders ook wat van
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 19:21
Notorious P.I.S
iedereen sterft! zyklon B!
Oud 02-05-2005, 20:12
Carn
Carn is offline
Die boerderij met die ijsjes is zoiezo geniaal, ook zeer puike smoskes te halen
Oud 02-05-2005, 21:41
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
ja inderdaad. dat kokos-ijs was relaxed. en die smofkes ook.
enne, die naakte duitser heb ik ook gezien. ieehhh.
en op een gegeven moment rende er ook een naakte engelse gast rond met de vlag als cape omgeknoopt met een kudde engelsen erachteraan die zn naam riepen. brrrrrrrrrrrr.
Oud 02-05-2005, 21:42
Verwijderd
weinig hitsig caro
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2005, 21:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 02-05-2005 @ 20:04 :
dat was die gast die op het podium hing te pitten een paar nummers ervoor en werd wakker gemaakt door de zanger, echt

wel kut dat ik zoveel bands wou zien, want heb helemaal geen tijd gezien van die hippe ijsjes te kopen

wel leuk dat ze proberen ervoor te zorgen dat je geen blikken bier mee het terein op krijgt, en dat het toch keer op keer weer lukt
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 00:02
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
kopietje van asice:

De ellende begon dit jaar al op de heenweg: aangereden worden door een Belgische Marokaan die vrijwel alleen met Frans praat. Politie erbij: motoragent komt aanrijden en gaat vol op z'n bek over het grind dat er ligt, motor naar de tering, motorpak naar de tering en onder de bagger, agent was nog heel en heeft ons vriendelijk geholpen.
Auto weggesleept, taxi naar Meerhout en het feest kon beginnen.

Campingfest niet meegekregen, op de camping was het al feestelijk genoeg.

Zaterdag op tijd opgestaan voor Malkovich, ondanks de vermoeidheid zeer gave show. The Setup: ik keek hier erg naar uit, op cd ben ik echt fan en liep ze op een of andere manier steeds mis. Show viel niet tegen en vrijwel continu mee staan schreeuwen. Gaaf dat er zo'n goede reactie was (was ook wel thuiswedstrijd voor ze natuurlijk).
Wel 10 minuten eerder weggegaan om Only Crime te zien. Dit was toch ook wel een van de bands waar ik het meest van verwachte en het meest stoked voor was. Eerste nummer was beetje anticlimax (mede door brak geluid) en ik was meteen niet meer vergeten wat een saaie lul die zanger is. Was met Good Riddance een tegenvaller en nu weer. Verder vond ik het tof om die nummers live te horen, maar vond de show niet echt bijzonder. Maroon gemist, tijd voor Strike Anywhere. Niet actief aan deel genomen, maar zeker geen verkeerde show. Klonk allemaal erg lekker en erg cool om te zien dat het zo erg los ging. Het maakt dus echt niet uit of je deze band in een zaaltje als de winston neerzet of ik een gigantische tent, los gaat het.

Het hoogtepunt van de dag: MODERN LIFE IS WAR. Eerste dive kwam niet helemaal uit de verf door nog niet toegestroomd publiek, maar lande weer keurig, zonder enig contact met iemand gehad te hebben, op m'n voeten Erg fijne show verder, goed veel dives en aan het einde van het laatste nummer bijna over m'n nek van het meeschreeuwen.
Daarna nog 1 nummer Tsunami Bomb gezien, niet veel soeps.
Dit was wel het moment dat bier steeds meer en de bands steeds minder interessant werden... Rise Against wel nog gezien, even alles kapot gemaakt op Dead Ringer, holy shit, ik werd echt gek dat ze die speelden! Na dat nummer op iemand geklommen en keurig crowdsurfend over het hek en de tent uit. Tijd om te eten. Hoe geniaal waren die snacks bij de snackbar aan het eind van de camping?! Crumpy's, Bonita's, Playboy's; kom er in Nederland maar 'ns om. Veel veggiespul en te schattig hoe het meisje achter de kassa moest blozen toen ik vroeg wat een playboy was... 'ja eh... dat is een hele lange... sausijs '
Haasten om terug te gaan naar 7seconds, snel eten naar binnen werken en naar voren met die hap! Wederom erg cool, alleen echt zonde van de ruimte tussen het podium en 'de zaal'.
Op naar de bierderij. Wil je rustig een biertje te bestellen voor wat maten uit eindhoven bestellen er 2 malloten voor je voor 60 euro bier. 4 dienbladen later eindelijk wat pils bestelt en uiteindelijk er maar bij gaan zitten. Een lading bier rijker en een half pak sigaretten armer op naar Ringworm. Naar voren gewerkt, even staan kijken en uiteindelijk toch maar weer terug.
Uur of 10 weer terug het terrein op, heel even Coheed & Cambria staan kijken, maar kon me toch niet echt boeien, terwijl ik het op cd bij vlagen nog wel leuk vind. Op naar Hatebreed. Even door wat stilstaand volk heen en op naar de mosh. Dit is een van de weinige bands waar ik echt alleen maar gemoshed heb... rondrennen, beuken, op mensen klimmen, af en toe een bekende tegenkomen: prachtig! Bij Lagwagon eigenlijk zelfde verhaal. Heb me nooit echt in deze band verdiept maar dit was wel leuk.

+ xlepelx in het pantherland shirt
+ veel bekenden weer'ns gesproken
- luchtbed zonder dop
+ matpartij (boze sxe belgen vs. dronken mongolen?) kijken op terras bierderij en de politie te paard die 5 minuten na afloop een kijkje komt nemen.
+ terug kunnen rijden met malkovich bus
- na thuiskomst meteen door moeten gaan en tot half 4 moeten werken.

Al met al echt een topweekend!

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 00:14.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 16:25
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
Gadje schreef op 02-05-2005 @ 20:18 :
de zanger van alexisonfire kon er anders ook wat van
Ja, die gast weet tijdens de lange intreaux ook niet waar-ie zichzelf moet laten... Wel grappig though.
Oud 03-05-2005, 17:43
mixtape
mixtape is offline
Ik had griep maar ben toch gegaan, daardoor wel wat bands gemist. Maar toch leuk gehad. Hopesfall vond ik beste band (lees maar waarom). Alexisonfire helaas niet gezien (zie ze 11 mei wel). Heb nog een shirtje van Alexisonfire gekocht.

Malkovich: goede show (beter dan op AHM), leuk trainingspak
Modern Life Is War: goede show, lekker energiek, altijd veel contact met publiek. Wel beetje hetzelfde als op AHM (die speech over merch enz.)
Tsunami Bomb: niks voor zo’n grote tent. Niet echt boeiend. 3 nummers van gezien
FATA: in de tent was het te heet en te druk. Maar van buiten de tent geluisterd want had ze in november nog gezien. Klonk wel erg goed weer.
Rise Against: niks voor zo’n grote tent. Geluid was kut. 3 nummers van gezien, zonde. Denk dat ze in de melkweg wel beter zijn 11 mei
Alexisonfire: stonden vooraan maar ik werd niet goed (voelde bloed wegtrekken uit mn gezicht), dus aan de zijkant gaan zitten. Niks gezien dus verdomme. Maar wel gehoord en dat klonk vet. Gelukkig krijg ik 11 mei een herkansing.
Boysetsfire: helaas gemist omdat ik in mn tent lag bij te komen
Hopesfall: Toch maar weer terug naar festival terrein. Was lekker rustig bij Hopesfall, geen hitte, geduw of getrek. Precies wat ik nodig had! Speelden veel van de laatste plaat. Vind de oudere nummers toch beter (leuk dat ze er 4 speelden), maar was toch top optreden. Wel suf, maar wel goed. En lekker rustig!
Ringworm: lomp en hard. Duurde mij wel iets te lang, na half uur had ik het wel gehad.
Coheed & Cambria: goede muziek maar saaie show. Ook zijn nieuwe onbekende nummers toch minder leuk live. Live moet je lekker bekende nummers spelen!
Hatebreed: laatste nummer van gehoord/gezien. Klonk wel vet.

+ het weer (gelukkig geen volle zon, anders was het veel te heet. Nu was het gewoon goed)
+ de bands
+ gezelligheid
+ festivalsfeer
+ merch tent (veel leuks gezien, alleen geen geld om te kopen hehe)

- griep
- koeievlaaien (poepbroek)
- beker systeem (had een beker verloren, gelukkig ook weer 1 terug gevonden)
- camping + dixies (ik kan niet tegen weinig slaap, vooral niet als ik ziek ben. En van dixies ben ik nooit fan geweest)
Oud 06-05-2005, 22:06
FabDisaster
FabDisaster is offline
Ik ben bezig foto's van Groezrock online te zetten
voor de geïnteresseerden: http://photocaster.deviantart.com
foto's van de crowd komen er ook nog op te staan. wie weet ontdek je jezelf wel op een foto

En ja, ik weet het. het is een beetje laat maar ik kwam lekker ziek terug van groezrock

Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 22:09.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 22:39
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
FabDisaster schreef op 06-05-2005 @ 23:06 :
En ja, ik weet het. het is een beetje laat maar ik kwam lekker ziek terug van groezrock
Ik heb half Groezrock aangestoken
Oud 07-05-2005, 10:07
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik vond groezrock weer hip.

Wel 3 bandjes gezien en een paar gehoord. Rest van het weekend dronken en stoned op camping/snackbarterras/schonestukjesgrasopfestivalterrein gechilld.

Ik moet zeggen, het word elk jaart weer minder, weer groter, weer lamere bands en nog meer hardcore losers.
Dit jaar zelfs een fucking lange rij voor de camping! Echt belachelijk.

Maarja. Het blijft een heerlijk festivalletje.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 11:33
Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-05-2005 @ 11:07 :
Ik vond groezrock weer hip.

Wel 3 bandjes gezien en een paar gehoord. Rest van het weekend dronken en stoned op camping/snackbarterras/schonestukjesgrasopfestivalterrein gechilld.

Ik moet zeggen, het word elk jaart weer minder, weer groter, weer lamere bands en nog meer hardcore losers.
Dit jaar zelfs een fucking lange rij voor de camping! Echt belachelijk.

Maarja. Het blijft een heerlijk festivalletje.
die rij was echt een hell. Stond er bijna 2 uur te wachten. Echt slecht geregeld
Oud 07-05-2005, 11:40
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Stamping Zhanz schreef op 07-05-2005 @ 12:33 :
die rij was echt een hell. Stond er bijna 2 uur te wachten. Echt slecht geregeld
Ja. Same here...
Ook echt maar 2 man die alle tassen gingen controleren.
Fucking hell wat was dat dom zeg.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 11:50
shibby almighty
shibby almighty is offline
die rij was inderdaad echt kut, 2uur lang met al je zooi staan te slepen is echt niet relaxt.
Oud 07-05-2005, 12:08
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 07-05-2005 @ 12:50 :
die rij was inderdaad echt kut, 2uur lang met al je zooi staan te slepen is echt niet relaxt.
Ook echt. Waren we bijna binnen flikkert mn tree bier uit elkaar! Maar gelukkig had ik nog ruimte in een tas en met 3 paar handen gaat blikken bier oprapen behoorlijk snel
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:52
Jules
Jules is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-05-2005 @ 13:08 :
Waren we bijna binnen flikkert mn tree bier uit elkaar!
Bij mij ook en het was niet eens mijn bier en de guys waar ik mee was waren nowhere to be found gvd en net 2 mensen voor me besloten ze dat ze de volgende dag maar campingbandjes gingen verkopen. Oh ik dacht toen echt dat Groez uit z'n voegen gebarsten was
Oud 07-05-2005, 15:56
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Jules schreef op 07-05-2005 @ 16:52 :
Bij mij ook en het was niet eens mijn bier en de guys waar ik mee was waren nowhere to be found gvd en net 2 mensen voor me besloten ze dat ze de volgende dag maar campingbandjes gingen verkopen. Oh ik dacht toen echt dat Groez uit z'n voegen gebarsten was
De camping was ook echt 3 keer zo groot als voorgaande jaren oid! Echt ernstig. Wel jammer tho... Die goeie oude tijd van maar 1 tent en 25gulden voor een kaartje, waar ben je toch heen?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:05
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 07-05-2005 @ 12:50 :
lang leve de auto
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:08
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Born to lose schreef op 07-05-2005 @ 19:05 :
lang leve de auto
Dat waren wij ook. Maar alsnog moesten we in de rij staan voor de camping. Of zijn jullie pas later je zooi wezen halen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-05-2005 @ 19:08 :
Dat waren wij ook. Maar alsnog moesten we in de rij staan voor de camping. Of zijn jullie pas later je zooi wezen halen ofzo?
ik heb niet in de rij gestaan, nu was ik er ook pas op zaterdag rond een uur of half 11.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:44
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-05-2005 @ 19:08 :
ik haat kamperen... dus ik was er sochtends pas, distro opgebouwd en tuurlijk heerlijk iedereen bekeken die verracht van de camping kwam

Geen rij gezien... heerlijk
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Haha, ik stond in de rij en hij leek heel lang, maar toen werd het hek omgegooid
heb dus maar 10 min in de rij hoeven staan
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 23:39
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Jaja, Groezrock was weer top.

Camping was weer geweldig, de Spar geplunderd (die halen volgens mij echt hun halve jaaromzet uit de dag dat Groezrock er is), m'n buikje rondgegeten en rondgedronken. Als een prinsesje geslapen op m'n dikke luchtbed en in m'n driepersoonstent waar ik in m'n eentje in lag. Alhoewel ik alsnog wel weinig geslapen heb. Het is en blijft Groezrock natuurlijk. Het weer was top, vervoer ging redelijk foutloos, geen rijen gehad. (zag wel een rij voor de camping een uurtje nadat ik m'n tent had opgezet)

Bands;
Hopesfall was geweldig. Tsunami Bomb was verrassend leuk. Hatebreed was indrukkend, als een fucking godzilla op het podium. Ringworm was okay. Rise Against vond ik echt helemaal niks aan. Van Flogging Molly heb ik gelukkig niks gehoord. From Autumn To Ashes was erg goed.
Oud 09-05-2005, 16:37
FabDisaster
FabDisaster is offline
Citaat:
Silveria schreef op 06-05-2005 @ 23:39 :
Ik heb half Groezrock aangestoken
ohh. dan geef ik jou maar de schuld!

volgens mij lag het meer aan het kamperen
Oud 10-05-2005, 12:11
PieterB
PieterB is offline
Citaat:
FabDisaster schreef op 09-05-2005 @ 17:37 :
ohh. dan geef ik jou maar de schuld!

volgens mij lag het meer aan al dat gezuip met caro, lieke en lisa!
dat denk ik ook

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 09:31.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 16:07
Sprinkle
Sprinkle is offline
Geen gezeik met een rij, en de ijsjes waren zeker chill
Voor 3 euro had je een liter ijs

Weinig geslapen, wel een "rustig" plekje op de camping. WC's waren te vies voor woorden, duiters maakte ieder uur hetzelfde grapje dat ze zelf vergeten waren. Bands waar ik voor kwam waren top en lekker strontverkouden naar huis gegaan
Reageren

Regels voor berichten