Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2011, 20:16
Röps
Röps is offline
Wie kijkt het?

Favorieten?

Ik vind Charly tof En Paul Turner En Sharon, Niels en Rodney ook. Er zit best wat potentieel tussen vind ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2011, 20:18
Verwijderd
Mio
>Paul Turner<
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 21:15
Verwijderd
Ik vind Rodney echt walgelijk. Ik zeg ook Paul Turner. Hoewel ik Guy ook wel een sympathieke kerel vind met een erg mooie stem, maar ben bang dat die nog gaat tegenvallen. En die Marieke vind ik ook echt verschrikkelijk. En Erwin Nijhof goed
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 22:56
*oma*
*oma* is offline
Ik vind het een stom programma
Oud 01-12-2011, 09:26
Aurora
Aurora is offline
Ik vind Paul leuk, en Wouter (ofzo, die broer van Lisa in ieder geval), en Michelle, Charly en Niels.
Oud 01-12-2011, 11:18
Verwijderd
Één van de redenen dat ik geen tv meer kijk.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 12:55
Carn
Carn is offline
Aardig artikel over deze poppenkast:

http://925.nl/archief/2011/11/30/pss...daten-monddood
Oud 01-12-2011, 14:09
Verwijderd
Heb de blind auditions gekeken, vond ik nog wel leuk, maar na de eerste battle ben ik afgehaakt. Heb nu in m'n leven zoveel zangwedstrijden gezien, het boeit me niet meer.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 22:17
Röps
Röps is offline
Citaat:

Mooi artikel, maar niet heel vernieuwend, dit was allemaal al wel een beetje bekend toch?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 00:22
Verwijderd
Citaat:

Niets nieuws onder de zon.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 10:54
Verwijderd
en toch kijken
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 12:17
Verwijderd
ja, ach
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 20:14
Aurora
Aurora is offline
Eerste twee optredens waren compleet oninteressant, ongelooflijk dat ze dan zulke positieve dingen zeggen. Ik wacht vol spanning op die broer van Lisa wiens naam ik nog steeds niet weet.
Oud 02-12-2011, 22:22
Röps
Röps is offline
Die eerste paar waren behoorlijk vals inderdaad. Over het geheel gezien een erg matige show vanavond.

Ik vond Marloes erg goed, en Laura. Charly stak er wel met kop en schouders bovenuit, ik ben niet zo voor over-gehypte figuren, maar hij is echt wel een enorm goede en interessante zanger (en schattig ).

Vervelend dat ze tussenstanden van de stemmen geven. Pure manipulatie en geldklopperij. (niet dat het dat anders niet is uiteraard )
Met citaat reageren
Oud 03-12-2011, 12:15
Aurora
Aurora is offline
Ik vond het niveau echt dramatisch. Charly was inderdaad gewoon de beste. Ik vond Marloes niet zo boeiend, ze zong het goed maar het deed me echt helemaal niks.

Wanneer is de uitslag nou? Of was die gisteravond al?
Oud 03-12-2011, 20:00
Röps
Röps is offline
Ja die was gisteravond na de TV-kantine.

Bij Angela kwamen Laura (like, seriously?) en Daniel in de Sing-off, Gino ging meteen naar huis. Daniel verloor de sing-off. Zij heeft wat mij betreft meteen haar twee slechtste eruit.

Bij NS kwamen Marloes en die eerste gast die donkere in de sing-off, dat Brabantse meisje dat auditie deed bij 538 ging gelijk naar huis (zij was ook echt slecht gisteren, slechte liedjeskeuze ook voor iemand die meer in de rock zit). Marloes won de sing-off dus die ene gast is er uit.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2011, 23:04
Aurora
Aurora is offline
Nou daar mist inderdaad niemand wat aan, aan die vier.
Oud 05-12-2011, 16:59
Sam...
Sam... is offline
Citaat:
Eerste twee optredens waren compleet oninteressant, ongelooflijk dat ze dan zulke positieve dingen zeggen. Ik wacht vol spanning op die broer van Lisa wiens naam ik nog steeds niet weet.
Chris, toch, vind ik ook goed en Charly, Guy, Rodney, Erwin en Michelle
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 19:32
Geel
Geel is offline
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe dat meisje met de harp (Iris of zo?) het gaat doen in zo'n liveshow.
Oud 07-12-2011, 20:24
Tink*
Tink* is offline
Ik keek het wel eens terug via uitzendinggemist, maar vanaf de liveshows moet je betalen. Nou dan hoeft het voor mij niet meer.
Oud 08-12-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ik keek het wel eens terug via uitzendinggemist, maar vanaf de liveshows moet je betalen. Nou dan hoeft het voor mij niet meer.
Same here Ik ben afgehaakt, ben er toch vaak niet op vrijdagavond.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 13:09
*oma*
*oma* is offline
Ik vind dat betalen bij RTL sowieso debiel
Oud 08-12-2011, 19:26
laalala
laalala is offline
STOM progamma
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 10:33
Geel
Geel is offline
Mja, dat je moet betalen is echt kut, en ik doe het dan ook niet, maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Of heb ik nu een spreekwoord verkeerd gebruikt?
Oud 13-12-2011, 10:04
Röps
Röps is offline
Jammer dat Nora weg is; ze was niet super, maar wel beter dan Bart XD Verder vond ik de afvallers wel prima. Ik vond alleen Paul en Sharon plezant geloof ik en de rest niet zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2012, 21:21
Verwijderd
Paul turner
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 21:46
TeDaz
TeDaz is offline
Ik kijk bijna nooit maar charly vindt ik het best
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 11:09
gurl19
gurl19 is offline
Hoe kunnen mensen op Paul Turner stemmen na zijn optreden van vrijdag. Die keer daarvoor was hij ook al niet zo best, maar dan zou kunnen komen doordat zijn oortje uitging.
Volgens mij baalde Roel ook dat hij automatisch doorging, en dat hij een goede zanger of zangeres eruit moet stemmen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 15:26
Röps
Röps is offline
Ik vond Paul helemaal niet slecht zingen eigenlijk en vond het leuker dan de vorige keren.

Niels begon ik minder leuk te vinden maar vrijdag kreeg ik kippenvel, loved it.

Verder vond ik het allemaal wel voorspelbaar wie er uit ging enzo, erg voorspelbaar. De vier die meteen door waren was ik het ook helemaal mee eens. Ik vind iedereen wel aardig op niveau, alleen Iris niet; snap niet dat zij er nog in zit, al was het voorspelbaar dat Bart eruit zou gaan. Had Marike ofzo er nog maar in gezeten :/
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 17:11
gurl19
gurl19 is offline
Marieke kon wel goed zingen, maar ik ergerde mij op een of andere manier vreselijk aan haar hoofd en haar lichaamsfiguur. Ik vind ook dat Iris erg nasaal zingt, vind haar wel goed maar zou geen cd van haar kopen.

En ik blijf bij mijn mening dat ik Paul Turner echt heel slecht vond.

Laatst gewijzigd op 10-01-2012 om 19:50.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 18:27
Röps
Röps is offline
Marieke had vooral vervelende liedjes, maar sowieso kiest Marco veel van dat soort Titanic muziek voor zijn kandidaten Al die klassiekers nemen toch wel een stukje eigenheid weg bij de kandidaat.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 15:27
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik vind dit jaar tegenvallen.
vorig jaar vond ik het programma veel beter.
toen had je lenny, jone en shary-ann, allemaal van die typische mensen die je niet in elke show ziet, en ik vond dat juist het leuke van the voice, de deelnemers van dit jaar zijn nogal standaard talentenshow-deelnemers, beetje van dat volk wat je ook tegenkomt bij popstars en x factor.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 15:47
Verwijderd
Ik volg het niet meer, maar het concept zou veel beter kunnen. Zo'n Paul Turner zit er nog in omdat hij een persoonlijkheid is, heus niet omdat zijn stem zoveel beter is dan van de anderen.
Ik heb het al vaker gezegd, doe niet alleen de audities blind, doe ook de rondes daarna achter een scherm of iets dergelijks. De liveshows ook. Dan heb je pas the voice of holland. Nu is het een talentenjacht als ieder ander.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 14:23
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Stefenootje, daar heb je wel gelijk in, en dat dan de gezichten en namen pas bekend worden bij de finale of wanneer de mensen afvallen, zou het meteen een stuk spannender maken.
aan de andere kant snap ik het ook wel weer een beetje, want achter een scherm valt er niet veel op te treden qua bewegen enzo, en dat zullen ze toch ook moeten leren....
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 10:59
hookee
hookee is offline
Ziezo, ik heb de vrijdagavond weer vrij; Charly eruit en Paul erin, ik hoef dus niet meer te kijken.
Ik hoop dat Charly Luske en Bart Brandjes gauw doorbreken. Heren, tot zover dank voor jullie bijdrage !
Nederland heeft dus tòch nog talent wat ver uitsteekt boven het huidige Buma-Stemra slavenkoor.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 17:57
gurl19
gurl19 is offline
De keuze tussen Charly en Chris lijkt mij inderdaad wel erg lastig voor een coach, maar kiezen tussen Wouter en Paul.. Vreselijk! Nou Van Velzen levert in ieder geval dit jaar niet de winnaar! En waarom heeft elke coach 49 en 51 gedaan, waardeloos! Doe dan 40 en 60!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 17:58
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:

Toch niet dus!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 19:43
hookee
hookee is offline
Citaat:
De keuze tussen Charly en Chris lijkt mij inderdaad wel erg lastig voor een coach, maar kiezen tussen Wouter en Paul.. Vreselijk! Nou Van Velzen levert in ieder geval dit jaar niet de winnaar! En waarom heeft elke coach 49 en 51 gedaan, waardeloos! Doe dan 40 en 60!
Dat van Velzen 49 en 51 heeft gegeven is om net te doen of ze echt gelijkwaardig waren, maar hij wist donders goed dat Wouter geen kans had tegen Charly, Paul wel. Niet wegens z'n zangtalent maar wegens zijn populariteit. Die 2 puntjes verschil werkt het publiek wel weg en hij kan als Pontius Pilatus zijn handen in onschuld wassen.
Het zou me dus niks verbazen dat Paul toch wint, gezien wat er aan echt talent is weggespoeld.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 10:09
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik vind het stomme van the voice dat er goede mensen uit gegooid worden, omdat er perse 1 per team weg moet.
die wouter had er zeker weten nog in gezeten als hij het op moest nemen tegen de tuttebellen van marco.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 14:01
Röps
Röps is offline
Citaat:
Dat van Velzen 49 en 51 heeft gegeven is om net te doen of ze echt gelijkwaardig waren, maar hij wist donders goed dat Wouter geen kans had tegen Charly, Paul wel. Niet wegens z'n zangtalent maar wegens zijn populariteit. Die 2 puntjes verschil werkt het publiek wel weg en hij kan als Pontius Pilatus zijn handen in onschuld wassen.
Het zou me dus niks verbazen dat Paul toch wint, gezien wat er aan echt talent is weggespoeld.
Dit! Maar ik zou het niet erg vinden als Paul wint <3

En wow @ Chris die Charly verslaat. Ik vind het wel best, van Chris kan ik best een cd'tje waarderen, naar Charly zou ik niet zo snel luisteren.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 15:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Maar het is straks wel het publiek die de cd's kopen. Een coach kan een kandidaat nog zo goed vinden, zolang het publiek er niet warm van wordt, zal het weinig geld opleveren.
Oud 21-01-2012, 09:51
Röps
Röps is offline
Irritante uitslag. Deze winnares is echt geen steek beter dan de winnaars van al die andere zangtalentenshows en wordt een mega flop natuurlijk. Met Ben bracht The Voice in ieder geval nog iemand die succes had.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 10:19
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Iris kan goed zingen, maar van haar zijn 1500 kopieen die hetzelfde proberen.
Ik was voor paul.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 11:44
hookee
hookee is offline
Citaat:
Iris kan goed zingen, maar van haar zijn 1500 kopieen die hetzelfde proberen.
Ik was voor paul.
Over Iris, inderdaad, niks bijzonders, 13 in een dozijn.
Over Paul, leuk voor in een travestietenshow, maar ook daar heb ik na 30 minuten genoeg van gezien.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 16:03
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Paul was echt een ramp, zeker dat liedje met Taio Cruz.
Oud 18-02-2012, 09:10
Verwijderd
Kijkt er ook nog iemand naar The Voice Kids?
Ik vind het erg leuk! Vooral Vajèn was bij de blind auditions van gisteravond imo echt fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 09:24
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Kijkt er ook nog iemand naar The Voice Kids?
Ik vind het erg leuk! Vooral Vajèn was bij de blind auditions van gisteravond imo echt fantastisch.
Heb het in het begin gekeken, nu af en toe nog eens.
Vind het irritant dat er daar veel meer mensen zijn die denken dat alles om hun draait dan bij de gewone voice. En vooral al die ouders/familieleden die denken dat hun kind werelberoemd gaat worden
Oud 19-02-2012, 13:43
Geel
Geel is offline
Ja, ik kijk the Voice Kids elke week trouw En, ik vind het ook heel leuk! En, ja, Vajèn was inderdaad echt heel goed! Alleen ben ik benieuwd naar hoe ze de Battles gaan doen. Want, ze zeiden toch dat er maar één liveshow kwam met de top-6?
Oud 19-02-2012, 21:39
Röps
Röps is offline
Ze mogen misschien vanwege wetgeving niet veel vaker dan dat optreden? (er is iig regelgeving daarvoor, weet niet precies hoe die is)

Ik kijk het af en toe, of het staat op de achtergrond op. De jury heeft echt heel veel standaard-zinnetjes ingestampt gekregen voor het geval ze niet drukken.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 21:49
Verwijderd
Volgens mij mogen kinderen sowieso maar een paar keer per jaar 'werken', daarbij is er inderdaad een regelgeving over de tijd waarop ze live op tv mogen 'werken'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten