whuh dit is een tekenopdracht, in fineliner met kleurtjes, die ik voor de grap heb bewerkt: kleuren omdraaien. vind em zelf wel grappig, en neee het betekend niet: de vrouw van de toekomst doet en zegt zulke dingen, maar het is de vrouw die haar toekomst bepaald, of eigenlijk: een parfumreclame. allemaal een beetje ongein
Deze tekening (en dan kijk ik puur naar de tekening) vind ik minder dan de vorige.
Ik vind de kleuren een beetje te flets (alhoewel het toch wel een apart effect heeft... ), en het mannetje en vrouwtje vind ik ook minder mooi getekend.
Het idee is wel cool, alleen de uitwerking vind ik wat minder.
Het doet me echt niets.. Ik vind het vrij simpel/kinderlijk getekend en de afwerking niet mooi. Daarbij komt dat ik de tekst er ook niet bij vind passen.
Je zegt dat het om een parfum gaat, maar dat is er niet duidelijk uit op te maken terwijl dat bij een "reclame" wel zou moeten.
hummz, vooral die gumstrepen bij de tekstballon
en verder vind ik hem niet zo speciaal en idd meer een basisschooltekening. de poppetjes zijn niet echt realistisch.
het idee van omdraaien is zeker geslaagd, maar de stijl waarin je (vooral die vrouw) tekent is best bagger. vooral gelet op haar haar . en die tekstballon vind ik ook minder, had je beter gekund.