Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik ben eigenlijk dom en ik vergeet veel
||
Citaat:
![]() Ik ben ook liever lui dan moe, vooral bij opstaan en deadlines halen, ben een onverbeterlijke uitsteller. Ik kan ook heel hard overkomen en bot. Ik kan niet zingen en toch doe ik het altijd. Ik verzin soms maffe dingen omdat ik dat grappig vind en dan vergeet ik soms te zeggen dat het niet echt is, zodat men mij soms raar vindt. Ik ben eigenlijk wel een sletje (maar niet vuil). Ik eet gigantisch veel, soms zelfs stiekem... Over de rest zal ik maar zwijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() in de tijd tussen deze reactie en de vorige heb ik toch alweer 3x in de spiegel gekeken ![]()
||
Citaat:
![]() en je nek laten rollen over je schouders, en knipoogjes geven, en stappen alsof je een afrikaanse kont hebt (door dat laatste kan ik ondertussen bijna niet meer gewoon stappen ![]() ![]() verder ben ik ook veel psychosomatisch ziek, denk ik ![]() shit en ik heb zo'n gat in m'n hand dat ik vaak geen geld meer over heb voor het levensnoodzakelijke zoals eten! Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 15:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() - Ik ben gemakzuchtig - Ik deel Jan's zieke gevoel voor humor - Ik wil nog weleens vrouwonvriendelijk zijn (tenminste als de dame in kwestie lelijk is) - En dat zorgt er ook voor dat ik bekrompen en oppervlakkig kan overkomen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ook ![]() ![]() ![]() verder ben ik altijd ziek en chagrijnig ![]() verder ben ik ietwat contactgestoord hihi ![]() EN ik ben dik ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
livejournal-community? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel +2 Verwijderd | 500 | 28-03-2011 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag Dingaantouwtje | 60 | 26-02-2010 22:59 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |