Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zeëen = zeeën?
||
Citaat:
klasse ludennis
|
![]() |
Allereerst heel erg bedankt voor jullie reacties!!!
![]() Frida>>Je hebt gelijk dat het gedicht niet echt een geheel is. Ik zou alleen niet goed weten hoe ik het zo zou kunnen veranderen dat het wel meer een geheel wordt> Ik zou bij de 1e strophe een zin er bij kunnen maken.... Met mijn blik op de wolken gericht Zweefde ik mee met de witte, kabbelende wolken zeëen En ik zat daar, vreedzaam tevreden >>of is dit niet zo mooi?>>er is dan in iedergeval wel een stukje gevoel in verwerkt... Wat betreft de 2e strophe...op zich vind ik dit nog niet zo storend dat de 1e en laatste niet rijmt....maar het is misschien wel zo dat de 3 daarop volgende regels (van de 3e strophe) daar niet zo mooi op aan sluiten. Ik kijk nog wel evn of ik daar verandering in zou kunnen brengen...bedankt voor je kritische reactie!!!!! ![]() ![]() Gothic>> Klopt...'t moet zeeën zijn ![]() ![]() ![]() Snow white>>Ik had daar grotendeels niet zo over na gedacht, maar je hebt wel gelijk. Ik verander zo van de mij-vorm naar de haar- vorm...Bij die 2e strophe heb ik daar wel 'bewust' voor gekozen...(ik wou dit juist niet vanuit mezelf schrijven, maar vanuit een afstandje...tis eigenlijk meer een soort beschrijving, iets wat je kan zien vanuit een observator-rol...)3e strophe zou ik beter in de mij/ ik vorm kunnen zetten...dan is dat al weer een stuk minder verwarrend... Dan krijg je : Ik kon voor heel even mijn denken de vrijheid geven (schenken) Om daarna weer vluchtig verder te leven... Mcsun>>Tis meer een situatie die ik heb beschreven, maar ook wel een beetje een gevoel, al zal deze niet zo duidelijk naar voren komen. Klopt dat ie niet zo soepel loopt...liep ik zelf ook al steeds tegen aan ![]() Secreet.....kritisch?? ![]() Goed nu hieronder het aangepaste gedicht....grrrrr dat ik 'm helemaal hierboven nie zomaar kan veranderen maarja... Met mijn blik op de wolken gericht Zweefde ik mee met de witte, kabbelende wolken zeeën (En ik zat daar vreedzaam, tevreden) In een kortstondig moment verschenen twinkelingen in haar ogen Ze nam heel snel maar wel overwogen Een hap uit het waarachtig witzachte wolkenspel Ik kon voor heel even mijn denken de vrijheid geven (schenken) Om daarna weer vluchtig verder te leven. Ps...Voor de rest; bedankt voor de leuke reacties ![]() Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 13:43. |
![]() |
|
Ik neem de brutale vrijheid om hem op te schrijven zoals ik 'm het lekkerst zou vinden lezen...
Met mijn blik op de wolken gericht zweefde ik mee met de witte, kabbelende wolkenzee In een kortstondig moment verschenen twinkelingen in haar ogen Ze nam heel snel maar overwogen een hap uit waarachtig witzacht wolkenspel Ik kon voor heel even mijn denken de vrijheid schenken Om daarna weer vluchtig door te leven just slap me...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() hm ik vind deze versie nie helemaal gemaakt naar mijn tevredenheid......die WEL wil ik er wel in laten ![]() schenken zou ik idd ipv geven kunnen doen....goh "schenken"wat orgineel bedacht ![]() ![]() Zo wordt ie nu: Een hap uit de wolken genomen Met mijn blik op de wolken gericht Zweefde ik mee met de witte, kabbelende wolken zeeën En ik zat daar heel vreedzaam, tevreden In een kortstondig moment verschenen twinkelingen in haar ogen Ze nam heel snel maar wel overwogen Een hap uit het waarachtig witzachte wolkenspel Ik kon voor heel even Mijn denken de vrijheid schenken Om daarna weer vluchtig verder te leven. liefsxx Mariamne Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 08:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() liefsxx mariamne |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood xLittlemissamx | 9 | 18-10-2012 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Oops... foutje Halogeen | 12 | 14-09-2006 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
ARTistiek |
verhaaltje.............boor brrt punk mae | 2 | 14-04-2002 12:42 | |
Verhalen & Gedichten |
de lucht (gedicht wat ik ergens vond) Verwijderd | 6 | 24-01-2002 20:03 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |