![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw.. er staat ook een foto op van hoe een mammogram in zn werking gaat, schrik niet: maar helaas gaat het wel zo. Edit: Het ligt btw ook aan je genen.. Ik ben er bijvoorbeeld wel vatbaar voor, mijn zusje niet. Meestal komt de erfelijke vorm van borstkanker voor bij de oudste dochter. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor jezelf is het natuurlijk gewoon fijn om te weten dat je het niet hebt.. maar aan de andere kant: het is en blijft een marteling zo;n mammogram. Ik raad je aan om als je borsten helemaal volgroeid zijn een foto te laten maken. Voor mij is het iedere keer een opluchting dat ik t niet heb. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou je mond even houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Borstkanker komt op jouw leeftijd toch amper voor? Ik heb nog nooit iets gehoord over een meisje van 17 dat borstkanker had, maar misschien ligt dat aan mij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn geval hadden mijn oma's+moeder al op vrij vroege leeftijd borstkanker. Okee, de kans op een erfelijke vorm van borstkanker is niet groot. En al helemaal niet voor je 20ste. Het kan allemaal wel, dan wil ik liever weten tot mn 25e dat het elk halfjaar niet zo is, dan op mn 30e erachter komen dat ik op mn 16e al kanker had. |
![]() |
|
|