![]() |
|
![]() |
Hallo, ik heb een intel 810 videokaart, ik moet namelijk nog een driver installeren.
Maar mijn vraag is, moet ik deze alle 3 downloaden achter de intel 810..?? -->> http://www.intel.com/support/chipsets/sb/cs-009231.htm Heb namelijk gehoord je moet naast je normale driver software ook je chipset installeren... Zou iemand me pleasee willen helpen ![]() Groetjes Mootje |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik raad je aan om Everest - Home Edition te gebruiken om uit te zoeken, welke intel videokaart je precies hebt.
Want het is niet verstandig om zo maar een driver te installeren, voor een videokaart die je niet hebt. Offtopic: Ik gok op de eerste driver,...
Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 16:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
aha tnx man.. ![]() Heb hem inmiddels al gedownload..en hartelijk bedankt klopt ook nog als informatie staat er achter videkaart: Intel i752 Denk dat ik die videkaart heb maar mijn vraag is nu ik kan geen driver vinden om te installeren weten jullie misschien een link waar ik kan dowen? ![]() groetjes mootje |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Systeem] Beeld valt weg als ik zit te gamen? [NL]mootje^ | 7 | 01-03-2005 13:41 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Voor mijn videokaart? [NL]mootje^ | 1 | 08-02-2005 15:31 | |
Games |
Mohaa Napoleon14 | 9 | 18-02-2002 13:02 |