Advertentie | |
|
![]() |
|
nou, bedenk je hoeveel mensen er over gaan en hoeveel mensen van die 5 havo er dan duits2 hebben.... zijn dat meerdere klassen en zo ja: zou je op dit moment kunnen ruilen met een andere klas, dus bijvoorbeeld op een ander tijdstip duits2 volgen?
want meestal zitten roosters zo in elkaar dat je niet kan wisselen, omdat je op het tijdstip dat een andere klas duits2 volgt, een vak uit je vrije deel volgt ofzo. kweet niet of ik helemaal duidelijk bent, maar iig: waarschijnlijk als het dit jaar roostertechnisch niet mogelijk is, is het volgend jaar ook niet mogelijk. volgend jaar zitten de roosters namelijk ongeveer hetzelf in elkaar als dit jaar, omdat ze rekening moeten houden met heel veel dezelfde vakken....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Verpleegkundige opleiding niveau 4 *laf_ya* | 12 | 13-03-2007 22:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Algemene schoolzaken |
Leraartjes op? dubbelmanm | 17 | 21-06-2002 20:55 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |