Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2005, 10:32
devilzsangel
devilzsangel is offline
ok ik vond een jongen leuk...was super verliefd. hebben het een en t ander gedaan enzo...maar hij wou om de een of andere reden nog niks met mij! telkens probeerde ik vanalles zodat ie iets met me wou maar t hielp niet. dus heb ik m losgelaten (voor n deel), maar we knuffelde nog wel enzo. en nou ben ik een beetje verliefd op iemand anders (heeft een hele tijd geduurt) en nou zegt ie: dan hoef je niet meer bij mij te komen. je moet niet sjansen met anderen. blablabla terwijl hij een vriendin heeft. nou weetik niet wat ik moet doen...diep van binnen heb ik nog gevoelens voor m en dat wil ik niet op t spel zetten ...ik wil nog steeds met m kunnen knuffelen maar als ik met die andere jongen ga zal dat niet gebeuren
Oud 21-03-2005, 10:35
Verwijderd
Wat is wijsheid?

Hij probeert je aan het lijntje te houden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 10:37
devilzsangel
devilzsangel is offline
tsjah daar was ik ook achter gekomen want hij stuurde telkens smssjes van : jaaa misschien ben ik wel je vriendje enzo maar hij heeft me uiteindelijk nooit gevraagd. dat deed hij alleen om me aant lijntje te houden voor de sex enzo denk ik dan
maar toch wil ik nu geen ruzie met m...en dat krijg ik zeker als ik een vriend krijg ik weet dat dit niet moet zo maar toch blijft het kut hey
Oud 21-03-2005, 10:37
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Hij heeft het recht helemaal niet om te zeggen dat je dat niet mag doen! Hij heeft immers zelf een vriendin! Ik denk echt dat je je er overheen moet zetten en lekker achter die andere jongen aan moet gaan. Want als je eenmaal iets met hem hebt kun je zovaak met hem knuffelen e.d. als je wilt! iig succes ermee!
Oud 21-03-2005, 10:38
devilzsangel
devilzsangel is offline
haha thaaanks ik zal t proberen ook al ist niet makkelijk

heb effe peptalk nodig mensuh...help is effe
Oud 21-03-2005, 10:40
WolterB
WolterB is offline
Die jongen wil je claimen terwijl er niets te clamen valt.
Hij heeft een vriendin en heeft niets met jou.
Hij mag jou wel knuffelen terwijl hij een vriendin heeft en jij hem niet als je iemand anders leuk vindt?
Lekker krom van hem...

Ga lekker voor die andere jongen
Oud 21-03-2005, 10:40
Verwijderd
He, je bent verliefd op die ene jongen: GA VOOR HEM!
Laat die andere gozer lekker voor wat ie is. Daar heb jij niets meer mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 10:55
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
je bent gewoon een makkelijke 2e keus voor hem!
hoeveel je ook om een geeft e.d.
laat um vallen en ga voor die ander
zeker als je weet dat die ander je meer kan bieden dan een knuffel en alleen maar sex!!

succes!!
Oud 21-03-2005, 11:04
Optima
Optima is offline
je bent zijn RESERVE.

maak van hem ook jouw reserve en zoek een andere leuke knul
Oud 21-03-2005, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 21-03-2005 @ 12:04 :
je bent zijn RESERVE.

Ben het helemaal met je eens. En die knul heeft ze dus al gevonden
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:08
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Optima schreef op 21-03-2005 @ 12:04 :
je bent zijn RESERVE.

Zo moet je het inderdaad zien, want hij houd jou echt aan het lijntje, hopelijk had je dat zelf ook door!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:20
Isiyanka
Isiyanka is offline
Laten gaan Als hij jou op zo'n manier gebruikt is het geen goede vriend (liefdesvriend of vriendschapsvriend) en kun je hem dus het beste maar lekker zijn gang laten gaan, terwijl jij achter die iemand anders aangaat
Oud 21-03-2005, 15:25
Matjong
Matjong is offline
Laten vallen die andere jongen en je volop die nieuwe jongen storten
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:32
nexjes
nexjes is offline
omg dump die dude yo
Oud 21-03-2005, 16:25
Verwijderd
Hij wil niets, hij heeft een vriendin, jij vindt iemand anders leuk.

Genoeg redenen om er niet meer over na te denken? Laat hem maar op jou wachten en ga verder met die andere jongen

Trouwens, je moet niet 'vanalles proberen' om iemand bij je te houden, daar krijg je meestal spijt van. Hij vindt je leuk, of niet, daar zou je geen moeite voor moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 17:10
LieFfieJ
LieFfieJ is offline
Ik zou zeggen, net als de anderen hierboven.. Ga voor die andere gast, want deze gast zegt toch nooit wat ie echt wil.. vind jou aandacht wel leuk en vind dus dat je die aandacht niet aan anderen zou moeten geven. Terwijl ie zelf een vriendin heeft.. nah das gewoon krom je verdient beter!!
Oud 21-03-2005, 21:20
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
devilzsangel schreef op 21-03-2005 @ 11:32 :
ok ik vond een jongen leuk...was super verliefd. hebben het een en t ander gedaan enzo...maar hij wou om de een of andere reden nog niks met mij! telkens probeerde ik vanalles zodat ie iets met me wou maar t hielp niet. dus heb ik m losgelaten (voor n deel), maar we knuffelde nog wel enzo. en nou ben ik een beetje verliefd op iemand anders (heeft een hele tijd geduurt) en nou zegt ie: dan hoef je niet meer bij mij te komen. je moet niet sjansen met anderen. blablabla terwijl hij een vriendin heeft. nou weetik niet wat ik moet doen...diep van binnen heb ik nog gevoelens voor m en dat wil ik niet op t spel zetten ...ik wil nog steeds met m kunnen knuffelen maar als ik met die andere jongen ga zal dat niet gebeuren
Lekker dood laten vallen die gast, hij is jou niet waard!! (zeg ik het nou goed?)

Hij mag wel een vriendin én jou, en jij mag alleen hem en niemand anders? Wie the F*** is hij om dat voor jou te beslissen??

Je moet lekker achter die andere gozer aan, die is zeker weten veel leuker, liever, aardiger, en zeker weten veel eerlijker ook.
En als je hem hebt, zoals iemand hierboven ook al zei, kan je genoeg knuffelen met hem, sex hebben wanneer je leuk vind, en nog veeeeeel meer, wat je met die eikel dus niet heb.

Liefde maakt heel erg blind, dat is zeker waar, maar soms moet je de harde waarheid onder ogen zien om te zien dat je heel erg fout bezig bent.

Laat hem vallen en ga voor die andere, leuke, gozer. Die zal jou veel meer te bieden hebben

Ik wens je veel geluk
Reageren

Regels voor berichten