![]() |
|
Mijn band heeft overtijd op een klein festival opgetreden en het is gefilmd geweest. Hier zijn enkele fragmenten van ons nummer Consciousness of the Seraph:
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=511999&T=7979 Sorry voor de slechte kwaliteit, en dat het nummer niet volledig is, maar daar kan ik niets aan doen. ![]() Topic heeft waarschijnlijk weinig nut, maar mensen met teveel tijd weten nu wat ze te doen hebben. ![]() Wat ik er nog heb op aan te merken is de stage presence, die voor het moment niet echt denderend is. Vooral onze zanger staat er een beetje... raar bij. Iemand een idee wat hij kan doen om wat meer overtuigend over te komen? Comments zijn welkom.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt. Het probleem is dat we niet juist weten hoe je dit laat merken. Zeker als bijvoorbeeld zanger. Ik als gitarist kan uiteraard flink headbangen, op monitors gaan steunen bij solo's en uiteraard in de "rock pose" gaan staan... Kortom, ik weet wel wat ik kan doen om wat overtuigender over te komen (en heb dat ook wel in meeste nummers gedaan). Maar als zanger is het - volgens mij - niet altijd even makkelijk om even te gaan headbangen (zeker als je kort haar hebt ![]() Suggestions anyone? Maar bon, toch bedankt voor de reply! Ik denk dat we beter eens met de band samen naar wat Live-DVD's kijken. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen van kattenverjager/mosquito's vragenvragen | 42 | 06-11-2014 21:41 | |
De Kantine |
901 saaie topics! #901 Dark Phoenix | 500 | 08-03-2010 01:14 | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |